Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Charlyn
Beslissingen genomen!
Beste bruidjes... Hebben op korte tijd enkele beslissingen genomen.. Onze zaal staat vast, onze DJ staat vast, onze fotograaf staat vast en onze traiteur hebben wij bevestigd... Nu moeten we enkel nog van hem bevestiging krijgen. De nicht van zijn t...
Voorbereiding Reacties: 3 6-5-2013 9:23:48

Véronique
Nog 19 dagen op de teller...
Wooooooooow vandaag dus onder de 20 dagen... kan het niet geloven.  Al de voorbereidingen zijn rond... Maar toch, ben zo bang dat ik iets vergeet he... 10 mei mag ik om men jurk (weer wat stress minder) en voor de rest denk ik dat alles quasi i...
Voorbereiding Reacties: 4 5-5-2013 12:09:44

Kelly
Limo gezocht voor vrijdag 10 mei
Heey Medebruidjes en gommetjes, Ons vervoer heeft gisteren afgebeld. Nu ben ik op zoek naar een limo. Iemand die mij eentje kan aanraden? Bc limo kwam ik tegen op internet?? Alvast bedankt! ...
Voorbereiding Reacties: 3 5-5-2013 11:23:02

Thomas
iemand ervaring met gepersonaliseerde servetten ?
Hey, op enkele trouwartikel-website's zie je af en toe gepersonaliseerde servetten terugkomen. Heeft iemand er al reeds gekocht en kan ie me wat vertellen over de kwaliteit? Ik denk vooral dat het papieren zullen zijn dan ? :-) Zijn er nog die dit...
Voorbereiding Reacties: 4 5-5-2013 9:55:50

Valerie
de laatste dagen !!
Echt aftellen nu, deze middag als gaan afzetten bij de feestzaal en dan kan het aftellen echt gaan beginnen !!! Ik weet voor de moment niet meer wat er nog moet gebeuren en wat nog niet, gewoon het komt precies iets te dicht bij ;-)
Voorbereiding Reacties: 4 5-5-2013 9:37:06

jolma
houten parels gezocht
Hallo, Ik ben voor onze decoratie op zoek naar houten parels met een diameter van 10 mm. Al verschillende sites afgezocht maar ze hebben ze niet in die afmeting of ze verkopen enkel aan bedrijven. Iemand dat kan helpen? Het mag online zijn of een w...
Voorbereiding Reacties: 3 4-5-2013 11:50:13

Lies
Vermageren voor mijn bruiloft
Hey Ik wil er, zoals iedereen, perfect uitzien op mijn bruiloft. Hiervoor moet ik nog een paar kilootjes vermageren. Perfect aansluitend vond ik dit: http://www.verlovingsring-met-diamanten ... wring.html  Hebben jullie nog toevoegingen?
Voorbereiding Reacties: 7 4-5-2013 9:25:48

kathy
Aftellen!
Nog een kleine week, nu is het echt aftellen tot 10 mei! Alle kleine detailtjes nog afwerken, en voor de rest proberen te genieten!
Voorbereiding Reacties: 2 4-5-2013 7:36:51

katja
Rode loper gezocht
Wij zijn nog opzoek naar een rode loper. Iemand die dit toevallig nog heeft liggen, en verkoopt? Wij zijn van regio kempen (Meerhout), liefst iemand uit deze omgeving. Mvg
Voorbereiding Reacties: 3 3-5-2013 22:55:07

Lieve
Nog steeds goede ceremoniemeester gezocht voor 7 juni 2014
Hallo, Ik ben nog steeds op zoek naar een ceremoniemeester voor 7 juni 2014. Hij moet veel ervaring hebben, sympathiek zijn en liefst niet te duur zijn.  Ook liefst niet teveel op zijn uurtjes kijken. Oh ja, Luc Boulanger is al bezet, dus da'...
Voorbereiding Reacties: 3 3-5-2013 22:33:02

Lieve
Blijft jullie ceremoniemeester tot aan het avondfeest of langer?
Ik vraag me dus af tot welk tijdstip men een ceremoniemeester inhuurt.  Is dat bij de meesten tot aan het avondfeest of huren sommigen hem in voor het avondfeest ook.  Het laatste lijkt me eigenlijk wat overbodig, want wordt dit niet overge...
Voorbereiding Reacties: 4 3-5-2013 22:25:58

wendy
Hoe een bericht beantwoorden?
Stomme vraag misschien, maar hoe kan je pb's beantwoorden?  Er komt nergens een "beantwoorden" vak of zo, en wanneer ik naar beneden scroll, rolt enkel de achtergrond naar onder, niet het bericht zelf?  Hetzelfde probleem wanneer ik zelf ee...
Voorbereiding Reacties: 3 3-5-2013 22:20:29

Emelie
gepersonaliseerde wegwijzerborden
Hallo! Ik heb een vraagje heeft er iemand een idee waar ik gepersonaliseerde wegwijzerborden kan bestellen. Ik zou er een 3-tal nodig hebben zodat onze gasten zeker goed bij de feestzaal terecht komen ;-)Hopelijk kan iemand mij helpen bij mijn zoekto...
Voorbereiding Reacties: 5 3-5-2013 22:10:47

Sofie
Tekst Goodiebag Vrijgezellen
Hier zitten enkele dichters hé :-) Ik probeer een tekstje te maken met de attributen die ik in mijn goodiebag zal stoppen om aan de dames die mee gaan op mijn vrijgezellen af te geven.. Wat zit er allemaal in:- Pakje zakdoeken- Rijst- Kaarsje te...
Voorbereiding Reacties: 4 3-5-2013 20:42:01

Katrien
Nog 7 dagen
Met nog 7 dagen op de teller is mijn zoontje zo ziek!! Nu is mijn zoontje een volledig jaar niet ziek geweest, nu is hij zo ziek! Koorts, overgeven luchtwegen ontstoken en sinuskes ontstoken, pfff, hopelijk is hij tegen zaterdag genezen!
Voorbereiding Reacties: 5 3-5-2013 19:27:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...