Nu Online
Momenteel zijn er 394 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Melissa
Fotograaf West Vlaanderen (KORTE reportage)
Dag allemaal, Ik ben rampzalig op zoek naar een fotograaf die een korte huwelijksreportage wilt maken, wat verwachten we? We trouwen enkel voor de wet, zouden graag wat familiefoto's hebben en natuurlijk van mijn toekomstige man en ik zelf. MAAR ik...
Fotografie Reacties: 14 8-9-2015 21:24:17

Izebel
Huwelijksfotograaf Limburg
Hallo, Wij trouwen op 22 juli 2016 en zijn op zoek naar een fotograaf die deze dag op de gevoelige plaat wil vastleggen! Iemand tips? dankjewel!
Fotografie Reacties: 22 8-9-2015 20:03:28

Ine
huwelijksfotograaf Ronny Wertelaers
Dag Bruidjes & Bruidegommen, Wij zijn getrouwd op 29 augustus 2015 en ik wil via deze weg onze fotograaf Ronny Wertelaers zeker aanbevelen! We hebben gisteren reeds alle bewerkte foto's gekregen, en ze waren prachtig! Hij was gedurende de hele da...
Fotografie Reacties: 0 8-9-2015 19:58:26

feline
speelduur Bandje op avondfeest
Hallo,  Ik heb een beetje advies nodig over het volgende: wij willen op ons avondfeest een bandje te laten spelen, net na het diner, om al wat sfeer te brengen aan het feest. Maar nu twijfelen we wat of we het bandje één uur, of twee ...
Muziek - Live Reacties: 5 8-9-2015 16:44:34

Marc
maatpak voor mij en de zoon
Hoi Weet er iemand waar ik nog terecht kan voor een mooi pak wij trouwen op 20 nov en ik heb samen met de zoon van 14 jaar nog geen pakwij zijn van regio Lummen wat raden jullie me aan 
Kledij - Bruidegom Reacties: 6 8-9-2015 15:23:05

yasmine
Klein/intieme trouw
Dag iedereen! Na veel prijzen en ideetjes te vergelijken, hebben we beslist om onze trouwdag klein en beperkt te vieren. We denken dus aan : trouwen voor de wet , nadien gaan eten in een leuk restaurant met +- maximum 50 personen. Heeft er iemand v...
Voorbereiding Reacties: 5 8-9-2015 13:52:38

Daphne
Bruidswinkel kiezen
Halloik trouw in juni volgend jaar, en zou beginnen uitkijken naar men trouwkleed.Maar hoe kies je/ beslis je welk bruidswinkel je binnen gaat??moeilijke keuze...Iemand die winkel aanbeveelt? ik ben van de regio Oost-VlaanderenWanhopig Bruidje... &n...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 19 8-9-2015 12:54:14

Tara
decoratie
Kunnen jullie mij winkels aanbevelen die veel decoratie hebben zoals tule enz ...  Mag zowel in België als nederland zijn!
Voorbereiding Reacties: 4 8-9-2015 11:10:35

isabel
opletten met Maison Rouge
Beste Mede-Bruidsparen,Een klein berichtje om jullie te behoeden voor een praktijk die we vandaag ondervonden hebben. 5 dagen voor ons huwelijk laat Maison Rouge ons doodleuk in de steek met een mailtje dat ze een fout in hun planning gema...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 8-9-2015 8:51:24

nele
Ik zoek een kinderkoor voor huwelijk regio kortrijk
Hallo Toen ik jong was heb ik in een kinderkoor gezongen en heel vaak een trouwmis mogen zingen. Dit vond ik fantastisch. Helaas bestaat mijn kinderkoor niet meer. Kent er iemand een kinderkoor die huwelijken zingt? Groetjes Nele
Muziek - Live Reacties: 1 7-9-2015 20:09:55

eline
Ervaringen de Barrier?
Dag Iedereen, Wij zijn zo goed als beslist dat we ons feest in de barrier gaan geven.  Wat zijn jullie ervaringen? Groetjes, Eline
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 7-9-2015 17:38:51

Karen
Mijn ervaring bij Prima Donna Deerlijk, Pierre Yves Outlet Deinze & Bruidscouture Elena Deinze!
Dag iedereen, Omdat ik zelf veel heb aan berichten van iedereen die al ging passen in winkels in de buurt, wil ik mijn ervaringen ook met jullie delen! Wij trouwen op 20 februari 2016. Ik had er geen flauw idee van wanneer ik best naar een jurk be...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 7-9-2015 16:26:28

An
Aanrader voor make-up & kapsel: Tinka Van Autgaerden / i-catcher
Hoi allemaal,Onze grote dag is ondertussen al 72 dagen voorbij, maar wil jullie een absolute aanrader delen: Tinka Van Autgaerden (I-Catcher)http://www.123website.nl/i-Catcher/75456359Ik heb veel leuke complimentjes gekregen, allemaal door haar ;-) ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 7-9-2015 15:58:38

Jasmine
ALM Antwerpen: Een aanrader!
Dag Bruidjes en Bruidegommen, Zaterdag was het onze grote dag, en die was echt onvergetelijk! Mede dankzij het superteam van ALM Antwerpen! Het is een prachtige, moderne en strakke locatie, met veel natuurlijk daglicht en ruimte. Het team is heel p...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 7-9-2015 15:54:03

Melissa
Feestviltjes
Hallo, Wie van jullie werkt met feestviltjes? Hoe pakken jullie dit aan? Leg je per persoon een feestviltje op tafel. Of heb je een aparte tafel zoals bij je gastenboek waar je de feestviltjes legt en de mensen kunnen kiezen welke vraag ze beantwoord...
Ideeën Reacties: 4 7-9-2015 13:37:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...