Nu Online
Momenteel zijn er 353 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Inge
zalig weer voor dit weekend!!
Aan alle dolverliefde koppels die dit weekend in het huwelijksbootje stappen...Het belooft prachtig weer te worden!!! Dus aan iedereen: een prachtige trouwdag toegewenst. Geniet ervan!!Inge03/04/09
Andere Reacties: 6 31-3-2009 13:36:43

kelly
ceremoniemeester
we denken er aan om een ceremoniemeester te contacteren.we vroegen ons af op hoeveel je ongeveer mag rekenen van kostprijs.wij hebben daar beiden echt geen idee van.dus had ik hier graag gehoord van jullie op hoeveel het ongeveer komt bij jullie, zo ...
Andere Reacties: 11 31-3-2009 11:45:58

kelly
PROBLEMEN MET SCHOENEN
HOI IK HEB BANG DAT MEN VOETJES GAAN PIJN DOEN IN MEN SCHOENEN NU WILDE IK VAN DIE KLEINE SOKJES HALEN VOOR ALLEEN OVER MEN TENEN MAAR IK VIND DAT NERGENS IEMAND IDEETJES GROETJES
Andere Reacties: 10 31-3-2009 9:51:19

ANNELIES
Trouwfeest
Hey,Zijn er mensen onder jullie die hun feest op domein 'T Meersdael in Moerbeke geven?Of mensen die daar al trouwfeesten gehad hebben?Ik wou eigenlijk het Kastelenhof in Stekene nemen maar iemand zei me dat 'T Meersdael ook heel goed is, ik vrees we...
Andere Reacties: 2 31-3-2009 8:20:29

Caroline
Nog bruidjes voor 11 april?
Halo iedereen,Ik vroeg me af of er nog mensen zijn die trouwen volgende week zaterdag (11 april)...hebben jullie ook zo schrik voor het weer??? Deze week gaat het prachtig weer worden dus vrees ik voor volgend weekend...ik mag er niet aan denken!
Andere Reacties: 6 31-3-2009 1:23:48

an
trouw 9mei2009 en zwanger
hey,wij trouwen 9 mei 2009en we hebben net ontdekt dat we zwanger zijn. dat was wel ff verschiete , maar we zijn er heel blij meenog bruidjes die trouwe en pas zwanger zijn?grtjes
Andere Reacties: 16 30-3-2009 21:32:35

Eef
fotolocatie omgeving antwerpen
Dag iedereen,graag had ik tips gehad ivm leuke binnen -en buitenlocaties voor foto's omgeving Antwerpen. We trouwen te Stabroek.Iemand ideetjes, want onze inspiratie is vrij beperkt...Alvast bedankt!
Andere Reacties: 3 30-3-2009 21:19:49

Geert
Vrijgezellen: wie nodig je uit ...
Hoi,Mijn verloofde en ik hebben nogal een uitgebreide vriendenkring. Nu vroeg mijn getuige om alle e-mailadressen te verzamelen van de mensen die ik graag op mijn vrijgezellenfeestje zou willen uitnodigen. Moet ik dan een onderscheid maken? Want dan ...
Andere Reacties: 7 30-3-2009 15:38:02

Melissa
Fotograaf Piet Eggermont - Waregem
Hallo bruidjes-in-spé,Iemand van jullie ervaring of reacties gehoord van... over fotograaf Piet Eggermont uit Waregem?Groetjes!
Andere Reacties: 0 30-3-2009 15:27:18

ANNELIES
Uitnodigingen
Hello,Ik zoek leuke ideetjes voor onze uitnodigingen, het leek mij wel tof om de gasten een uitnodiging met puzzelstukjes te maken, ze moeten dan eerst even puzzelen om te weten wie er trouwt, waar, wanneer,...Zijn er onder jullie die dit ook gedaan ...
Andere Reacties: 4 29-3-2009 23:32:11

Marieke
Wanneer wat betalen?
Dag bruidjes,Nu onze dag eraan komt vraag ik me af, wie betaal je wanneer? Mag dit in de weken nadien, vragen er mensen de dag zelf om zaken te betalen?- Rent a priest?- Discobar- Zangeres- Huifkar vraagt om de week op voorhand alles te betalen, hoop...
Andere Reacties: 3 29-3-2009 22:33:34

Vera
Alternatief voor receptie?
Mijn vriend en ik zijn vollop aan het twijfelen of we een receptie zouden geven of niet. In het begin waren we er rotsvast van overtuigd dat we dit niet zouden doen, maar al snel bleek dat het toch nodig zou zijn. We hebben nl. heel veel kennissen en...
Andere Reacties: 14 29-3-2009 22:07:20

Lindsay
Trouwvervoer
Hoi hoi,ik ben ook nog op zoek naar een mooie trouwauto tegen een redelijk prijsje.Wie weet/kent er iets in de regio Maasmechelen en wijde omstreken en kan mij een betrouwbaar bedrijf aanraden?x
Andere Reacties: 1 29-3-2009 21:54:03

Kim
ik trouw.org: 28 maart 2009
Hoi allemaalEen mini impressie van onze dag gisteren. Want wil gans het verhaal wel neerpennen op ik trouw.org. Hopelijk werkt hij ten laatste morgen terug, want dinsdagochtend vertrekken we naar Mauritius.Gisteren was schitterend, fantastisch, niet...
Andere Reacties: 12 29-3-2009 20:22:19

Gunther
trouwringen
Hallo iedereen, heeft er iemand al trouwringen gekocht bij Wim Meeussen? Kan er iemand vertellen wat de prijzen ongeveer zijn ? IS de kwaliteit goed ??
Andere Reacties: 9 29-3-2009 18:20:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...