Nu Online
Momenteel zijn er 353 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Sylvia
Webwinkeltje voor leuke, originele en betaalbare bedankjes (getuigen, ouders, gasten)
Ik heb een leuke website ontdekt waar je allerlei leuke geschenken kan kopen.  Bvb. gegraveerde balpennen voor de getuigen, glasornamenten voor ouders met eigen tekst gegraveerd of foto bedrukt, gegraveerde spiegels, ... voor een heel schappelij...
Ideeën Reacties: 3 8-3-2011 13:55:44

Brenda
ik baal even héél hard
We hebben beslist te trouwen en eigenlijk wil ik dat liefst gewoon onder ons 2 doen omdat ik weet dat het alleen maar voor discussies gaat zorgen (vooral met mijn ouders). Vandaag begon het al... mijn ouders verwachten dat ik de héle familie ui...
Ideeën Reacties: 14 7-3-2011 23:48:38

kelly
rock wedding
hey allemaal,op 25september 2011 trouw ik.Ik en mijn vriend zijn gek op rockmuziek (denk led zeppelin,pearl jam,the doors enz) dus willen we dit ook het thema voor de grote dag maken.Iemand leuke ideeen voor het aankleden van de zaal enz groetjes
Ideeën Reacties: 2 7-3-2011 18:50:34

Ineke
Vrijgezellen
Hoi dames   Wat hebben jullie zoal gedaan op jullie vrijgezellenfeest? Of voor de bruidjes die het ook nog te wachten staat: weten jullie wat jullie gaan doen op jullie vrijgezellen?   Die van mij zijn ze momenteel aan het organiseren...
Ideeën Reacties: 17 7-3-2011 11:01:55

Sara
korte tekstjes, gedichtjes voor op decoratie
Hey allemaal,   momenteel ben ik bezig met de decoratie van de feestzaal. De bloemstukjes zullen in een langwerpig kistje gezet worden. Op het kistje(bakje) had ik graag een korte tekst op gezet. 1 lijntje is genoeg, maar ik weet niet goed wa...
Ideeën Reacties: 1 7-3-2011 10:52:35

Sara
korte tekstjes, gedichtjes voor op decoratie
Hey allemaal,   momenteel ben ik bezig met de decoratie van de feestzaal. De bloemstukjes zullen in een langwerpig kistje gezet worden. Op het kistje(bakje) had ik graag een korte tekst op gezet. 1 lijntje is genoeg, maar ik weet niet goed wa...
Ideeën Reacties: 1 7-3-2011 10:52:35

Peter
Liedje Urbanus gezocht
Ik zoek een muziekale versie van 'Plezant liedje voor Lud' van Urbanus. ik heb er mijn eigen tekst op gemaakt  (de bestaande eigenlijk gewoon wat aangepast) en wou er zelf een clipje voor opnemen om dan tijdens het avondfeest te laten zien als v...
Ideeën Reacties: 2 7-3-2011 8:34:14

Joyce
Vragen voor onze gasten??
Hey iedereen,   wij hebben voor ons huwelijksfeest een praatpaal gehuurd... Nu moeten we enkel nog vragen verzinnen om via die praatpaal aan onze gasten te stellen, wie helpt ons hiermee? Enkele voorbeelden: Waar en wanneer hebben jullie ons...
Ideeën Reacties: 5 6-3-2011 23:38:19

natasja
Nog 60 dagen te gaan ...
Hey iedereen,   Bij ons begint het dichter en dichter te komen... Spannend !   Dit is ok: Feestzaal + formule Fotograaf Gemeentehuis Visagiste + haarstyliste Huwelijksreis Vrijgezellen Oppas voor ons zoontje Uitnodigingen vers...
Ideeën Reacties: 5 6-3-2011 20:22:29

Sylvie
bruidstaart zelf maken
Voor wie van plan is om zijn bruidstaart zelf te maken, in het tijdschrift Koken en genieten van maart staat een prachtige bruidstaart met frambozenroom. Zelf doe ik dat niet, maar je zou er wel zin in krijgen...
Ideeën Reacties: 3 6-3-2011 13:13:59

shana
leuke ideeen
we hebben eindelijk een leuke zaal gevonden met nog maar 131 dagen op onze teller! het is een gewoon zaaltje, heeft er daarom nog iemand ideetjes voor de zaal leuk en gezellig aan te kleden, ook ideen over de tafeldekking en de bedankjes zijn welkom...
Ideeën Reacties: 5 5-3-2011 14:02:38

Kristel
Trouw lingerie en hoever ik sta met de voorbreiding
   Hey   Ik ben daarstraks mijn lingerie gaan halen hier bij ons in de buurt. Nu ik was wat aan het zoeken op internet en ja mijn aanstaande was erbij. Hij heeft zo gezegd wat hij leuk vond. Tot dan toe nog geen probleem. Na een t...
Ideeën Reacties: 2 5-3-2011 13:28:54

Sarah
Kerkboekje
Heykes allemaal,   Volgend jaar stappen mijn partner en ik in het huwelijksbootje, graag wensen wij onze kerkboekjes zelf te maken. Heeft er iemand suggesties of voorbeelden? Deze mogen doorgemaild worden naar sarah-terweduwe@hotmail.com &n...
Ideeën Reacties: 2 5-3-2011 13:05:49

deany
bedankjes voor de mannen?
heylaa   Stilaan wordt het tijd om eens na te denken over de bedankjes! voor de vrouwen had ik al een ideetje, maar nu nog iets vinden voor de mannelijke gasten? ik wou een klein, leuk, (mag grappig zijn) bedankje hebben speciaal voor de man...
Ideeën Reacties: 0 5-3-2011 2:19:15

Emy
bedankjes / geschenkjes voor de gasten zelf maken
Hey allemaal   Wij zijn heel stilaan begonnen met de voorbereidingen (zitten in de laatste rechte lijn voor het vastleggen van onze feestzaal, dan ben ik eindelijk gerust!) Ondertussen was ik zo al wat aan het kijken voor bedankjes / geschenk...
Ideeën Reacties: 10 4-3-2011 17:36:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...