Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Cindy
Gedichtje
Hey iedereen,Ik zoek nog een mooi gedichtje voor achteraan ons misboekje, we zouden graag iets hebben dat gaat over liefde en waar iets van reizen inkomt. Weet er iemand zo eentje?Alvast bedanktCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Andere Reacties: 2 29-3-2009 15:24:46

danitsja
getuigen
is het waar dat je geen getrouwd koppel mag nemen als getuige? ik twijfel tsn schoonzus of een vriendin en ik had ergens gelezen dat je geen koppel mag hebben als getuige (en me ventje zou zijn broer nemen dusja schoonzus zou dan niet gaan in mijn ge...
Andere Reacties: 9 29-3-2009 13:09:48

Valerie
Film van ons trouwfeest.
Wie van jullie laat de trouwdag op film vastleggen? Heeft iemand hier ervaring mee? Alle tips zijn welkom.BedanktValerie
Andere Reacties: 5 29-3-2009 12:52:17

KARIN
getuige kiezen
Hoi hoi! Ik heb een vraagje: ik zou graag een getuige vragen voor op het stadhuis (zus) en een andere (neef) voor in de kerk. Nu wilt mijn vriend enkel één getuige (zus) vragen voor beide vieringen. Mag dit,kan dit? Wat vinden/weten jullie ...
Andere Reacties: 7 29-3-2009 11:14:38

kelly
ideeen cadeau
hoi mede bruidjes ik had even een vraagjemijn toekomstig ventje is de dag van onze trouw ook jarig , word dan 28 nu had ik de vraag of jullie een ideetje hebben om hem extra te verassen groetjes
Andere Reacties: 6 29-3-2009 10:56:15

Laurence
bruidslingerie
In de trouwzaak waar ik mijn kleed kocht verkopen ze geen lingerie dus nu moet ik tegen de volgende pasbeurt mijn lingerie meebrengen.Ik heb een bustier dus waar moet ik opletten voor het aankopen van een BH en weet iemand goede zaken hiervoor in Gen...
Andere Reacties: 3 29-3-2009 10:07:29

Evelien
trouwkleed
Hey allemaal, Ik trouw volgend jaar in maart en ik vraag mij af wanneer ik dan best start met de zoektocht naar een trouwkleed (rekening houdend met de verandering van collecties).Alvast bedankt.
Andere Reacties: 4 29-3-2009 9:39:41

Annelies
aanpassen trouwkleedje
hoi allemaalik heb mijn trouwkleedje al thuis hangen maar het moet kleiner gemaakt worden, maar graag was ik nog wat kilootje kwijt geraakt tegen de trouwdag. maar tot hoeveel maten kunnen ze een trouwkleed kleiner maker?groetjes
Andere Reacties: 2 28-3-2009 19:12:28

Isabelle
Bierviltjes
Ik zou graag gebruik maken van bierviltjes - min of meer ter vervanging van de gastenboek. Wie van jullie heeft dit ook gedaan? Heeft iemand nog viltjes over die kunnen overgekocht worden?
Andere Reacties: 3 28-3-2009 15:37:04

annelies
samenstelling coctail
Ik had graag 's avond een coctail geserveerd, uiteraard moet je voorzichtig zijn dat er niet te veel dronken door worden.Kan er mij iemand een samenstelling van frisse, zomers coctail geven waar er niet te veel alcohol inzitBedankt
Andere Reacties: 6 28-3-2009 14:49:42

Vera
Vervelend vraagje...
Hallo allemaal,Ik moet binnenkort naar een receptie gaan van iemand die ik niet zo geweldig goed ken en weet echt niet hoeveel ik in het envelopje moet steken... Mijn vriend gaat ook mee. Hoeveel geven jullie doorgaans als jullie naar een receptie ga...
Andere Reacties: 15 28-3-2009 14:02:26

Kim
nog 1 dag: ik trouw.org
Aan alle bruidjes maar vooral voor diegene van ik-trouw.org.Er staat nog 1 dagje op mijn teller, dus morgen is de grote dag!!!Ik ben ondertussen thuis (bij mijn ma en pa) en ga seffens in mijn bedje kruipen. Hopelijk zijn morgen de plaatselijke buien...
Andere Reacties: 11 27-3-2009 21:51:00

Tine
Drukken van eigen ontworpen uitnodigingen
Kent er iemand een goede, niet te dure drukker die eigen ontworpen uitnodiging drukt?
Andere Reacties: 1 27-3-2009 20:07:37

Elien
potje advocado
Hallo,Ik ben volop aan het zoeken naar bedankjes voor mannen (voor vrouwen heb ik al een idee). Wat dachten jullie van een potje advocaat. Ik had eerst jenever in gedachten maar die potjes komen duur uit en die van advocaat niet.Maar is dit wel een t...
Andere Reacties: 2 27-3-2009 17:27:19

Romy
Cadeautip!
Hallo dames,ik ben hopeloos op zoek naar een cadeau voor mijn vriend (die dan mijn man zal zijn :-)) Ik zou hem dit dan graag afgeven als we na het feest terug alleen zijn.Ik heb echt geen flauw benul van wat ik hem zou kunnen geven.Alvast bedankt vo...
Andere Reacties: 3 27-3-2009 16:34:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...