Nu Online
Momenteel zijn er 460 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Ann
Iemand een suggestie naar welke bruidswinkel ik nog kan gaan?
Dag iedereen,   ik ben al naar 3 winkels geweest om kleedjes te passen en had eigenlijk al bij de eerste winkel prijs. Nu vind ik het zalig om met mijn mama en schoonmoeder kleedjes te passen. Ook wil ik absoluut zeker zijn van mijn eerste keu...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 9-8-2011 18:52:19

Delphine
kleedje tweedehands? marylise sienna
Hallowkes, kheb net mijn droomjurk gaan passen. Kheb meerdere kleedjes gepast en kvond ze allemaal niet wauw. Wel mooi maar niet wauw. En dan stelde de verkoopster zelf eentje voor... Kwas natuurlijk direct verkocht. Jammergenoeg wil mijn budget gra...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 9-8-2011 17:40:54

gitte
Trouwkleed 1 of 2 stuks?
hey allemaal,   ik zit te twijfelen voor mijn kleed. ik heb al van een paar gehoord dat je best nog een appart kleed kunt kopen voor savonds want dat een lang redelijk ampetant is om te feesten.   wat is jullie ervaring hier mee? 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 9-8-2011 11:52:31

Lotte
Heb je nu ooit!
Hey iedereen,   ik moet even stoom afblazen. Herkennen jullie dit ook: het constante gezaag over je trouwjurk? Hoe ziet ze er uit? Welk kleur? Heb je een sluier? Heb je foto's?   En als je dan zegt dat je dat niet wil zeggen, dan ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 9-8-2011 10:10:44

Leslie
ik wil een kleed dat niet meer te koop is :-(
Even een dipje. Ik ga binnenkort voor een kleed kijken en ik had op internet eentje gezien dat ik absoluut wou passen want het is echt mijn droomkleed. Maar ik ben ondertussen te weten gekomen dat dit een kleed is uit de collectie van 2008 van Pronov...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 9-8-2011 9:57:27

Leslie
prijsverschil trouwkleed
Binnenkort ga ik op jacht voor mijn trouwkleed. En nu vraag ik me af of er veel prijsverschil is. Ik wil bedoelen voordelfde jurk, in een andere winkel. Ik heb bijv. een afspraak gemaakt bij Le Chapeau in Antwerpen maar heb al horen vertellen dat dit...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 8-8-2011 10:58:15

kelly
trouwkleed te veel op voorhand...
hej allemaal,   wij trouwen pas juni 2013 maar nu kwam ik toevallig op een site en had direct een speciale klik met een trouwkleed dat ik daarop zag staan...het is heel simpel heel gewoon maar dit is ook helemaal wat ik wil. Nu is dit in een w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 7-8-2011 9:35:26

Veronique
Mijn trouwjurk is gekocht
Hallo allemaal,   kwil even mijn geluk s delen op t forum.  Ik heb gisteren mijn droomtrouwjurk gevonden.  Eigenlijk had ik al verschillende winkels gedaan en mijn "droomtrouwjurk" was de allereerste jurk en allereerste winkel. ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 7-8-2011 8:29:32

Ilse
trouwkleed Linea Raffaeli 2010?
Hallo,   Wie had (of heeft) een kleed van Linea Rafaelli van de collectie 2010? Welk was het dan? Heb je een foto (via persoonlijk bericht)?   groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 6-8-2011 22:39:09

Sarah
Blue by enzoani
   Hallo!   Na enkele winkels gedaan te hebben krijg ik stilaan een erg goed zicht op welke stijl van jurken mij liggen. Ik val helemaal voor pronovias maar ook voor de romantische jurken van blue by enzoani. Pronovias is op zic...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 6-8-2011 21:58:11

Sofie
Hulp nodig ivm mijn kleed!
Hallokes,   Heb daarstraks nog een laatste keer mijn kleed gepast om te zien of het het best was met kleine of grote hoepelrok. Alles was in orde, maar mijn bustier is maar raar. Het is dus zonder bandjes of mouwen, maar ik denk dat mijn borsten...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 6-8-2011 19:38:15

Vicky
Bruidswinkels
Hoihoi,   ik heb net een afspraak gemaakt bij Liliane Claes & Le Chapeau. Bij Liliane Claes vertelde ze me dat de nieuwe collectie in september ook al voor een groot stuk binnen is, dus dat ik best in september al eens kon komen. Eerst st...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 6-8-2011 15:47:13

Linde
alternatief trouwkleed
Dag iedereen, Ik heb enkele weken geleden een prachtig trouwkleed via het internet besteld. Nu is dit gisteren toegekomen. Het kleed was perfect: maten, kwaliteit, alles eigenlijk.. enkel... Ik voelde met er echt niet goed in! Een wit kleed, de sto...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 6-8-2011 14:51:02

Lotte
Is dit dan dé jurk?
Dames,   ik heb even jullie raad nodig. Vandaag ben ik voor het eerst gaan kleedjes passen. Ik ben in feite zonder verwachtingen de winkel binnen gestapt. Ik had mijn zinnen helemaal op een kleedje van Maggie Sottero gezet, maar in België...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 5-8-2011 22:49:32

Lynn
Zwarte jurk wettelijk huwelijk?
Hey bruidjes   Met nog 413 dagen begin ik te twijfelen aan wat voor jurk ik zou aantrekken op het wettelijk huwelijk dat enkel zal plaatsvinden tussen mij en mijn verloofde. Ik sta heel erg goed in zwarte jurken, daarom dacht ik een zwarte prac...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 5-8-2011 14:00:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info