Nu Online
Momenteel zijn er 685 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Ann
SAVE the DATE of niet?
hallootjes, titel zegt het zelf é sturen we save the date kaarten of niet? Wat doen jullie? alvast bedankt! x
Voorbereiding Reacties: 17 2-5-2013 8:34:39

Filip&Lien
Minibusje volkswagen
Hallo Op onze trouwdag zouden we graag in een minibusje van het merk volkswagen willen rondgereden worden. We hebben al wat opgezocht via internet maar we hebben voorlopig nog geen busje gevonden dat ons echt aanstaat en dat een redelijke prijs heef...
Voorbereiding Reacties: 6 1-5-2013 22:35:48

sharon
stress stress... :-)
hallo medebruidjes,  zoals de titel het al zegt STRESS!! de teller staat bijna op 50 dagen en nog zoveel te doen :-) zondag mogen we ons menu eens gaan proeven... volgende week woensdag naar de kapper voor een proefkapsel en in de namiddag mijn...
Voorbereiding Reacties: 2 1-5-2013 21:51:54

sharon
stress stress... :-)
hallo medebruidjes,  zoals de titel het al zegt STRESS!! de teller staat bijna op 50 dagen en nog zoveel te doen :-) zondag mogen we ons menu eens gaan proeven... volgende week woensdag naar de kapper voor een proefkapsel en in de namiddag mijn...
Voorbereiding Reacties: 0 1-5-2013 21:51:52

Jessica
het begint te korten...
Ik krijg ook stress :-D Morgen nog 14 dagen en het is zo ver! De weersvoorspelling op het moment is ni denderend maar Kan natuurlijk nog veranderen.. We moeten het misboekje nog drukken. Ringen en kaars nog halen. Maandag nog eens men kleed passe...
Voorbereiding Reacties: 2 1-5-2013 21:44:31

Peggy
Ijstaart
Hallo, Kennen jullie een firma/bakker die bruidstaarten maakt in ijs in het Antwerpse ? Delafaille en Del Rey doen het niet. Iemand ervaring met Schoenaers ?
Voorbereiding Reacties: 5 1-5-2013 21:15:52

Evy
Euhm... Oké... Nog 1 maand!!! WHAAAAAAAAAAAA
Dames, Nu begin ik lichtjes te stressen!!! Nog exact 1 maand en het is aan ons . Ik heb het gevoel dat ik nog zoveel moet doen en aan zoveel moet denken...  * Bruidboeket moet nog besteld (is wel voor mijn hubbie maar toch) * Maarten heeft nog ...
Voorbereiding Reacties: 6 1-5-2013 16:30:34

Valerie
bedankjes
Hallo, Wij hebben onze bedankjes al gekozen maar moeten ze nog bestellen. Het worden vierkanten dozen die met wit nepleder bekleed zijn en een mooie stikking. Daarop zal onze namen ook staan in het grijs. Deze doosjes zullen we dan vullen met gepers...
Voorbereiding Reacties: 3 1-5-2013 14:43:07

krista
99 dagen
Yes, vandaag zitten we al onder de 100 dagen. Wat gaat het toch snel. Nu zal het zeker stroomafwaarts gaan. Superspannend :-D
Voorbereiding Reacties: 16 1-5-2013 8:53:37

kelly
ringen besteld en misboekje voor 90% af.
Hallo iedereen, 2 belangrijke zaken voor onze trouw afgewerkt. Zondag ons misboekje gemaakt.Toch onderschat hoeveel tijd hier in kruipt. Ben er toch ongeveer 6 uur aan bezig geweest. Het is nu voor 90% klaar. De afwerkingen de cover moet nog g...
Voorbereiding Reacties: 1 1-5-2013 7:43:38

Debbie
Hoeveel zakjes rijst voorzien?
Hoi, we zouden kleine zakjes rijst willen maken voor aan de kerk (bij ons mag dag nog ) Maar hoeveel zakjes rijst zouden we voorzien als er 80 man komt? Voor iedereen een zakje of maar xxx zakjes in totaal? (het zouden maar kleine zakjes zijn ...
Voorbereiding Reacties: 6 30-4-2013 15:33:27

Lieve
Ceremoniemeester gezocht voor 7 juni 2014
We zoeken nog een ceremoniemeester die beschikbaar is op 7 juni 2014.  Wie raden jullie aan? 
Voorbereiding Reacties: 5 30-4-2013 14:43:42

Joost
Leuke invulling aan receptie?
Ik ben op zoek naar leuke ideeën om ons middagfeestje op te leuken.Wij hebben bewust gekozen om 's middags de bekende receptie te houden. Anders hebben we te veel mensen 's avonds, of moeten we hele moeilijke keuzes maken. Bovendien doen we de o...
Voorbereiding Reacties: 8 30-4-2013 12:38:23

Dorien
20 juli bruidjes
Ik ben heel nieuwsgierig naar hoever jullie staan! Wij zitten goed op schema, de uitnodigingen liggen klaar om te versturen. Voor de rest zijn het nog allemaal kleine dingen die geregeld moeten worden: *Proefmake-up *Proefkapsel *Cadeau's voor de ge...
Voorbereiding Reacties: 3 30-4-2013 12:23:44

Nathalie
drukkerij regio gent - waregem
Hey, Wij hebben onze uitnodigingen laten drukken bij zwart op wit. Wij waren daar heel tevreden van. Maar ik kreeg net offerte voor misboekjes en voor 150 misboekjes kost dit 509 euro (excl btw) ... Het is dezelfde prijs als voor 250 misboekjes, ze...
Voorbereiding Reacties: 6 30-4-2013 11:46:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...