Nu Online
Momenteel zijn er 537 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Peggy
trouwen met kerstthema
zijn er koppels die van plan zijn om te trouwen met als thema kerst? Zoja, hoe pakken jullie het aan? groetjes Peggy
Voorbereiding Reacties: 2 5-9-2015 15:30:03

Marijke
Geluksbalonnen te koop! 90 exemplaren
Ik heb 90 geluksbalonnen in de aanbieding, we konden ze helaas op onze trouwdag niet gebruiken. Ik vraag er 90 Euro voor :)
Voorbereiding Reacties: 1 5-9-2015 12:10:42

Tara
ervaring trouwen online shop
heeft er iemand ervaring met deze site?  Ik heb er al verschillende toffe spulletjes gezien, maar weet niet goed of het te vertrouwen is. http://trouwen-online-shop.nl/
Voorbereiding Reacties: 4 5-9-2015 11:56:35

Sophie
Trouwringen
Hallo! Waar gaan jullie voor jullie trouwringen? Hebben jullie elk iets wat je mooi vindt of is het een set? Wat geven jullie er aan uit? Ik schrok nogal van de bedragen die ik vind op het internet :o Groetjes!
Kledij - Accessoires Reacties: 11 4-9-2015 15:43:07

manou
feestzaal gezocht tussen Tienen en Halen
Hallo iedereen, Nog niet zolang verhuisd dus ken helemaal niets van de regio en weet niet waar te beginnen. Is iemand al eens op zoek geweest naar een feestlokatie tussen Tienen en Halen? (Tienen, Geetbets, Zoutleeuw, Kortenaken,...). Wat waren jul...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 4-9-2015 11:15:52

Chris
Photobooth accessoires
Hoi iedereen Ik verkoop mijn Photobooth accessoires die jammer genoeg niet gebruikt zijn (foutje van de fotograaf). Meer info zie link http://www.kapaza.be/nl/knutselen-creatief/photobooth-accessoires-98558516.htm?_ga=1.257687563.1647975760.14379...
Fotografie Reacties: 3 3-9-2015 22:28:20

magali
make up artist gezocht regio eernegem - brugge - torhout
Hallo iedereen, Ik woon in eernegem en ben nog op zoek naar een professionele make-up artist die ook bruidsmake-up doet. Weet iemand wie ik hiervoor kan contacteren. Groetjes
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 3-9-2015 20:36:39

Cathé
Trouwbeurzen
Hallo, heeft iemand ervaring met het bezoeken van een trouwbeurs? Is dat de moeite? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Iemand ooit echt goede vondsten gedaan op zo een beurs?
Voorbereiding Reacties: 4 3-9-2015 20:28:26

eline
Recente ervaringen (2015) De Beekhoeve?
Dag bruidsparen, Wij zijn volop aan het uitkijken om zomer 2016 toch nog te kunnen trouwen (en dat zal al niet meer zo simpel zijn qua beschikbaarheid van de zalen). En zijn nu langs geweest bij de beekhoeve in neerlanden. Qua zaal en omgeving vonde...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 3-9-2015 12:16:33

Dunia
Just a perfect day... 22/08/2015
Een verslagje van onze prefecte dag.... 22/08/15, een dag waar we al een jaar naar uitkeken. We genoten van alle voorbereidingen, het samen gniffelen over 'wat zouden onze vrienden hiervan denken', en vooral genieten van onze geheimpjes voor de grote...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 5 3-9-2015 10:36:54

Lore
Witte loper
Is er iemand die mij kan helpen aan een witte loper (+-20m)? Waar kan ik eentje vinden tegen een schappelijke prijs? Of doen jullie er eentje, die nog in goede staat is, weg? Ik vind er verschillende op het internet, maar de kwaliteit ziet er v...
Ceremonie Reacties: 3 3-9-2015 9:26:44

Vansteenbrugge
Trouwbeurs - Wedding Inspirations
Op maandag 7 september kan u Trendy Trouwen terugvinden op Wedding Inspirations in feestzaal Ten Dauwe te Aalter. Op onze stand krijgt u gratis het nieuwe magazine van Trendy Trouwen.  U kan nog uw gratis kaarten ter waarde van 35 euro per perso...
Voorbereiding Reacties: 0 3-9-2015 6:57:35

Nathalie
zilvermeer
Dag,  heeft er iemand ervaring met de Glinstering en/of het Zilverbos in 't Zilvermeer in Mol. Iemand nog tips ivm andere zalen in die regio (met voorkeur zonder traiteur)
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 2-9-2015 20:54:47

Maxime
Kasteel Oudeberg Geraardsbergen
Beste trouwers Uit goede bronnen is vernomen dat Kasteel Oudeberg in zeer slechte slechte papieren verkeerd en dat het op de rand staat van faling dus let op wie er nog een feest gepland heeft mvg Didier  
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 2-9-2015 18:19:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...