Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 699 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
...
Volgende
Laatste
Martine
Jurk huren
Hallo , Wij trouwen volgend jaar rond juni , hebben nog geen datum vast gelegd . We willen ons huwelijk wel niet te duur maken , daarom zou ik graag mijn jurk of iets anders huren . Heeft er iemand ervaring mee en een goed adresje , omgeving An...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
4-8-2011 23:48:26
Sara
Morgen mijn kleed ophalen!!!
Hoi allemaal Morgen is het dan zover, ik mag eindelijk mijn kleed gaan ophalen!! Ik breng het onmiddellijk naar mijn ouders thuis waar het veilig hangt voor mijn nieuwsgierige verloofde. Dan is het nog 14 dagen ongeduldig wachten!...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
4-8-2011 23:00:59
karen
Bruidskleed
Zijn er nog bruidjes met een kleedje uit een vorige collectie (voor 2010)?
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
4-8-2011 18:57:07
floor
Pronovias Alison te koop
Begin sep trouw ik in een erg mooie jurk, de Pronovias Alison. Nu bied ik deze te koop aan. http://www.pronovias.us/wedding-gown/alison2011.html Bij serieuze interesse stuur mij een berichtje.
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
4-8-2011 16:35:53
kkkkkk
Trouwkleed gaan kiezen samen met vriend
Hoi, Ik zou graag samen met m'n vriend gaan kijken voor een trouwkleed. Moet ik me aan commentaar verwachten in de winkels? Goh, het is 'raar' dat ik naar zo'n kledij ga kijken, hadden jullie dit ook? Zenuwen omdat ik mezelf (nog) niet zie in ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
12
4-8-2011 15:03:08
marie
te koop mooie trouwjurk Eglantine 2011 - Frasque, maat 38
Hallo, ik ben op 30 juli getrouwd !! Alles was perfect, iedereen zei dat mijn trouwjurk supermooi was (Ik heb zoveel gezocht om mijn perfecte trouwjurk te vinden...) Nu verkoop ik die. foto verkrijgbaar op : http://elodie-photo.com...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
4-8-2011 14:22:46
Femke
Wanneer best kleed kiezen?
Hoi, Ik trouw op 2juni 2012, nu vraag ik me af wanneer ik het beste voor een kleedje ga kijken? Wanneer is de nieuwe collectie er en hangt de vorige er nog? En weten jullie leuke winkels in de regio Antwerpen-Lier?
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
16
3-8-2011 16:30:55
Nele
Trouwkleed Jesus Peiro model 118 van bij Pierre Yves te koop
Hey bruidjes, Ik trouwde op 7 mei! Het was een schitterende dag en alles was van begin tot einde PERFECT. Waaronder ook mijn kleed... al zeg ik het zelf, maar tot vandaag krijg ik nog altijd te horen dat mijn kleed super mooi was. ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
3-8-2011 14:53:29
karen
Kleedje al gevonden
Ik heb al heel veel gehad aan dit forum. En heb dus via deze weg ook mijn bruidswinkel gevonden. Had vorige week woensdag een afspraak bij La tiara. Mijn mama en tante gingen mee. Ik had op voorhand gezegd dat ik maar gewoon is ging kijken maar ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
2-8-2011 17:29:02
Sarah
Got THE dress :)))))
Vanmiddag mocht ik éindelijk jurkjes passen in LC. Ik was een béétje nerveus omdat ze aan de telefoon nogal stijfjes klonken en ik dacht dat de jurken daar duur, oubollig en te 'chichi' zouden zijn voor mij. Was bovendien al helemaal v...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
1-8-2011 21:52:41
Ilse
linea rafaelli kleed?
Hallo, Wie is er in een Linea Rafaelli jurk getrouwd? Hebben jullie er foto's van? groetjes Ilse
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
31-7-2011 21:07:15
Nathalie
trouwkleed zelf maken
Hallo, Is er iemand die zijn trouwkleed laat maken door een familielid ? Iemand tips waar ik patronen kan vinden of stoffen ?
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
31-7-2011 13:30:53
Debbie
Kousenband of niet?
Hello iedereen. Ik trouw volgend jaar en nu ben ik aan het kijken wat ik op het einde van de avond zou doen. Een kousenband of niet. een andere optie is om mijn kleed onderaan te laten knippen door mijn (op dat moment) man. De be...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
31-7-2011 11:47:31
renske
even vreugde delen maar ook weer met een minpuntje :-(
laten we beginnen met het pluspunt ;-) heb vandaag mijn trouwjurk gaan afhalen met tranen in de ogen dat ik het weer aanhad zo prachtig weer en afscheid nam van de zeer vriendelijke verkoopsters kreeg ik ook weer traantjes :-) het minpuntje...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
30-7-2011 21:37:39
Sara
wit of toch net niet wit
ik ben vandaag voor het eerst in een bruidswinkel binnengestapt, veel te vroeg maar ik kon mezelf niet bedwingen. Paar vraagjes gesteld en gevraagd wanneer de nieuwe collectie binnenkwam enz.. Super vriendelijke vrouw trouwens, ze hebben ook grote m...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
30-7-2011 15:47:48
Eerste
Vorige
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
positief
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info