Nu Online
Momenteel zijn er 616 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Marieke
18 mei bruidjes/bruidegommen :)
Het komt dichterbij!Zijn jullie er klaar voor?Zaterdag worden onze trouwringen aan huis geleverd en daarna ga ik met de mama naar de kapper voor het proefkapsel.Het misboekje moet drrrringend op punt gesteld worden en de tafelschikking moet ook volle...
Voorbereiding Reacties: 5 30-4-2013 9:59:35

nikky
Voorbereiding
uitnodigingen zijn ook de deur uit :D  enkel nog  het ventje zijn outfit onze ringen  en een paar ballerina's voor mij en nog enkele dingen voor de receptie/feest jaja we zijn bijna rond met de voorbereiding dus eigenlijk kunnen ...
Voorbereiding Reacties: 2 29-4-2013 22:21:25

Katrien
Vrijgezellen was SUPPPPPEEEER!!!!
Voorbereiding Reacties: 5 29-4-2013 22:12:47

roos
13 juli bruidjes
hallo, wij trouwen op 13 juli,zoals zovelen hier. nu wou ik jullie vragen,wanneer jullie de uitnodigingen versturen? aangezien het bouwverlof juist begint heb ik wat schrik om nog lang te wachten. groetjes.xxxxxx
Voorbereiding Reacties: 16 29-4-2013 20:08:11

tash
huwelijksconsulente uitnodigen op receptie?
We doen in de feestzaal een viering met het huis van de mens, gevolgd door een receptie. wat doen de meeste mensen die een consulente hebben om een viering te leiden : nodigen jullie haar/hem ook uit op de receptie? Langs één kant vind ik h...
Voorbereiding Reacties: 3 29-4-2013 17:44:05

Sofie
Wanneer trouwringen bestellen?
Heeey, Heeft er iemand een idee hoelang het gemiddeld duurt alvorens de trouwringen klaar zijn? Groetjes,
Voorbereiding Reacties: 15 29-4-2013 12:14:50

Ann
dagplanning
Wij hebben gisteen onze dagplanning eens opgemaakt en gewist en terug opgemaakt en terug gewist en terug opgemaakt..... Amai wat ben ik blij dat wij pas om 16uur trouwen seg ;-) (natuurlijk even bij vermelden dat we ons met 6jes moete klaarstomen) ...
Voorbereiding Reacties: 5 29-4-2013 9:41:14

Debbie
Gepersonaliseerde M&M's
Hoi, ik las dat verschillende onder jullie interesse hadden in gepersonaliseerde M&M's je kan nu via Groupon een kortingsbon downloaden! http://www.groupon.be/deals/nationale-deal/MyMedia-SAS-/20836699?nlp=&CID=BE_CRM_1_0_0_119&a=1688
Voorbereiding Reacties: 2 29-4-2013 7:59:37

Delphine
speech bruidegom
Hallo bruidjes!!! we zitten in de laatste week voor de trouw!! enkele zaken zijn nog niet volledig af zoals bv de speech door de bruidegom. Ik vroeg me gewoon af of jullie je ouders of familie of.... al bedanken in de welkomstspeech door de bruidegom...
Voorbereiding Reacties: 2 28-4-2013 16:36:35

Nathalie
vrijgezellendag
Hey dames, Mijn vrijgezellendag is jammergenoeg gepasseerd. Het was een superdag. Hier een kort verslagje :-) Ik kreeg een mail met een foto erin waar ik om 13u moest staan. Daar aangekomen stonden mijn zus, schoonzus en een aantal vriendinnen m...
Voorbereiding Reacties: 2 28-4-2013 12:18:20

Kim
Huwelijkstaarten, cakepops, cupcakes ...
Hoi hoi! Wie nog een huwelijkstaart of cupcakes of cakepops zoekt ... 1 adres!! http://www.taartistiek.be/index.htm De site is nog niet helemaal up to date maar Nathalie is een super mevrouw! Wij hebben elkaar leren kennen op een hobbybeurs en i...
Voorbereiding Reacties: 0 27-4-2013 22:15:43

sarah
twijfelen, twijfelen.... dat maakt alles iets moeilijker :-)
Hoi, hoi Ik ben op een punt gekomen dat ik het allemaal niet meer weet. Ik twijfel over vanalles: de dagindeling, de tafeldecoratie, teksten, bedankjes of niet, .... pfffff dit is niet leuk :-(. Ik heb de zaal, dj, eten al gereld. Trouwkleed gaat nog...
Voorbereiding Reacties: 7 27-4-2013 15:31:55

candy
eindelijk
Nog maar 83 dagen op de teller! En ik mag eind Volgende week naar huis Kan ik me eindelijk verder bezich houden met onze trouw. Ben zo blij dak na 1maand uit het ziekenhuis mag gaan wand werd hier zot. Moet thuis ook wel wat rustig aan doen anders ...
Voorbereiding Reacties: 7 27-4-2013 13:07:50

kelly
Vraagje ivm suite
Hallo Mijn eerste berichtje op dit forum als bruidje in spé Wij trouwen vrijdag op 2 mei 2014 enkel voor de wet Zouden jullie een suite doen dan? En een ceremoniemeester zou dit dan nodig zijn ? We zitten met een beperkt budget vandaar. ...
Voorbereiding Reacties: 6 27-4-2013 11:32:18

Nathalie
Vrijgezellen
Mijn toekomstige is net vertrokken naar zijn vrijgezellen. Ik moet nog wachten tot 11u, dan krijg ik instructies per mail. Maar normaal begint mijn vrijgezellen om 13u. Ik ben echt benieuwd. Mijn voorbereidingen zijn wel al gedaan. Moest 3l verse ...
Voorbereiding Reacties: 2 27-4-2013 9:36:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...