Nu Online
Momenteel zijn er 478 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

carolien
getuige
Dag medebruidjes,ik zit eigenlijk met een vervelend probleem.Mijn getuige is precies totaal niet geïnteresseerd in mijn huwelijk. Ze zal nooit spontaan vragen of we ondertussen nog iets geregeld hebben. Ik moet zelf altijd verslag uitbrengen ove...
Andere Reacties: 8 26-3-2009 10:54:23

Kaatje
HELP; computer gecrasht... alles kwijt!!
Niet te geloven, mijn laptop heeft het begeven!! Ik ben haast alles kwijt!Gelukkig waren de uitnodigingen al besteld bij de drukken en heb ik de meeste teksten al teruggevonden via deze site!! ThxIk zoek wel nog die vacatures van VDAB om de getuigen ...
Andere Reacties: 2 26-3-2009 9:45:45

liesbeth
speech schrijven
Hey,De speech is nog een klein probleempje.Mijn vriend is niet zo'n spreker.En het is nog maar 3 weekjes voor de grote dag. Hoelang laat je deze ongeveer duren en wie bedank je allemaal? of wens je hen gewoon een fijn evond toe? Groetjes lies
Andere Reacties: 7 26-3-2009 8:23:41

werner
trouwen op het griekse eiland Kos
Hallo Nog 55 dagen en dan vertrekken we naar het zonnige Griekenland om binnen 61 dagen te trouwen op het prachtige eiland Kos.Net zoals zovelen hier kijken we echt uit naar die mooie dag, hoever staan jullie ermee?
Andere Reacties: 6 25-3-2009 18:01:07

Elien
Hoe doen jullie het: de zomer door zonder bruine strepen
Hallo bruidjes,een rare vraag:Er zijn veel bruidjes die gaan trouwen in of na de zomer, maar hoe zorgen jullie ervoor dat jullie topje niet in je huid staat als jullie zonnen.Je kan dit moeilijk vermijden want als je eventjes rondloopt in de zon met ...
Andere Reacties: 8 25-3-2009 16:17:20

ANNELIES
@Tine
Hey Tine,Jij reageerde net op mijn bericht ivm een zaal zonder catering. Ik denk dat wij ook 't Schalienhuys gaan nemen. Welke traiteur heb je gekozen? Wanneer trouw je juist? De eigenaar heeft mij een offerte gemaild. Hij stuurde nu wel iets door da...
Andere Reacties: 2 25-3-2009 12:34:25

Sirene
Gewoon even goed nieuws
Hallo, na mijn klaag- en zaagberichten over schoonfamilie wil ik gewoon even iets positiefs laten horen.Na goed gesprek met verloofde, gaan we dus nog altijd trouwen (hadden ernstig overwogen om gewoon te blijven samenwonen).De gastenlijst van schoon...
Andere Reacties: 4 25-3-2009 12:09:19

Eva
Eindelijk onder de 200
Hallo iedereen!Ik lees hier vaak van bruidjes die aan de laatste 100 dagen begonnen zijn. Maar voor mij is dat nog even wachten.Vandaag zijn wij eindelijk onder de 200 gedoken. Jaja, nog 199 dagen op de teller!Ben wel blij dat die 2 weg is want het k...
Andere Reacties: 11 25-3-2009 10:25:17

ANNELIES
feestzaal zonder catering
Dag meiden,Ik ben nog op zoek naar een feestzaal zonder catering, liefst in het Waasland.Ik heb al offertes van het Kastelenhof in Stekene en 't Schalienhuys in Temse, maar twijfel toch nog een beetje.Zijn er onder jullie die nog ideetjes hebben?Groe...
Andere Reacties: 3 25-3-2009 8:16:59

an.R.
Waar zijn de september 2009 bruidjes?
Hoi,Ik vroeg mij af wie er net zoals ons in september in het huwelijk stapt?!Hoe gaat het met jullie?Het is mss vroeg maar ik ben al aan het aftellen hoor!!!Vele groetjesan
Andere Reacties: 30 25-3-2009 7:34:46

Marieke
Ringen laten brengen & niet verliezen :)
Hallo,Ik wou graag een IKEA kikker om ons bruidsjongengte de ringen mee te laten brengen.Nu verkoopt Ikea die kikker dus niet meer :(... ik heb wel in Dreamland een andere gevonden, het enige verschil is dat de mond niet toegaat, nu wou ik er een zak...
Andere Reacties: 7 24-3-2009 20:43:42

isabelle
bedankingen ouders
Wij willen onze ouders bedanken, en dat gaan we doen door hen een fotoboek van ons huwelijk aan te bieden. Maar dat kan alleen NA het huwelijk natuurlijk. Op de dag zelf willen we dus ook nog een kleinigheid geven. Bloemen kunnen niet, want mijn oude...
Andere Reacties: 6 24-3-2009 19:02:50

Cindy
OUTFORT in HOBOKEN
Iemand ervaringen met deze locatie voor een huwelijksfeest? Zo ja, met welke formule? Ik vind het op foto een toplocatie...maar natuurlijk niet voor een traditioneel feest met menu of buffet denk ik...Of toch?
Andere Reacties: 0 24-3-2009 16:34:56

annen mark
Koets
Wij zijn nog steeds op zoek naar een witte of zwarte koets voor ons vervoer van thuis naar de gemeente en dan naar de kerk. We hebben de koets wel een aantal uur nodig. Al verschillende sites gevonden en mails gestuurd, maar weinigen die reageren. He...
Andere Reacties: 3 24-3-2009 16:00:08

Kathy
Betaalbare huwelijksreportage
Ben je op zoek naar een betaalbare huwelijkreportage?Gezien ik als bijna afgestudeerde fotograaf mijn portfolio nog wil uitbreiden, bied ik betaalbare huwelijksreportages aan.Foto's op cd/dvd, met of zonder album, alle formules mogelijk, volledig in ...
Andere Reacties: 1 24-3-2009 15:32:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...