Nu Online
Momenteel zijn er 565 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Karin
Vervoer oldtimer
Hoi,   Ik trouw op 1 juli 2011 en heb een aanbod gekregen om met een oldtimer naar het gemeentehuis te rijden, een mustang. Eventueel om ermee op de foto te staan. De prijs was 200 euro, is dat te veel of goedkoop?  De bezine inbegrepen,...
Ideeën Reacties: 7 23-2-2011 23:20:13

kim
Trouwring idee
Hoi hoi..   Men vriend en ik zitten met een ideetje in ons hoofd.. maar weten niet goed hoe dat gaat overkomen..   Wij hebben elk een ring met onze naam in + de datum waarop we een koppeltje werden :-) . Wij dragen deze altijd (behalve...
Ideeën Reacties: 20 23-2-2011 19:59:08

Nele
nog 71 dagen.. spannend
Nog 71 dagen te gaan voor de grote dag aanbreekt. Het aftellen is al begonnen, maat moet nog zoveel doen.   - 2de week van april trouwjurk passen - daarvoor nog schoenen en juwelen vinden - bruidsmake up laten proberen - bruidskapsel laten ...
Ideeën Reacties: 3 23-2-2011 12:26:59

Kelly
En daar staat de 100 !
En dan ook nog 12u 12min....... maar kom, ik zie 100 dus me content! haha   Doe het momenteel iets rustiger aan, al heel veel geregeld, maar zit nu superhard te sukkelen met mijn schouderbladen, ik verga van de pijn. Dinsdag moet ik naar een f...
Ideeën Reacties: 3 23-2-2011 11:51:33

Annelies
200 dagen op de teller
Hallo,   Ik zit weer aan 200 dagen op de teller, wij zijn vandaag 200 dagen getrouwd! Ook wel leuk om terug een rond getal te zien!   Heel veel succes iedereen!   Groetjes Annelies
Ideeën Reacties: 3 23-2-2011 9:51:27

Nele
ouders als 'getuigen'?
hey allemaal, even een vraagje, mijn vriend heeft geen broers en zussen, noch een hechte vriend die hij zou willen vragen als getuigen. Ikzelf heb 2 beste vriendinnen en 2 zussen, waar ik niet echt tussen zou willen kiezen. Nu hadden we het idee om g...
Ideeën Reacties: 6 22-2-2011 22:50:41

Peggy
zijn er toevallig bruidjes van Merksem of omstreken?
ben eens benieuwd of er "oude " bekenden op het forum zijn 
Ideeën Reacties: 4 22-2-2011 20:45:07

natasja
leuke originele vragen voor gastenboek
hey iedereen ,   kunnen jullie mij helpen? ik ben op zoek naar leuke vragen voor ons gastenboek. thx
Ideeën Reacties: 5 22-2-2011 14:27:02

Ellen
Ontwerp uitnodigingen - kostprijs
Hallo iedereen,   Wij zouden onze uitnodigingen laten ontwerpen door een grafisch vormgever. Hij vraagt 360 euro voor het ontwerp, dus de drukprijs komt er dan nog bovenop...Ligt dit nu aan mij of is dit wel vrij veel? Zijn er mensen die hier ...
Ideeën Reacties: 18 22-2-2011 7:54:51

sylvie
Ideeën voor kleuters bij het huwelijk van hun juf.
De kleuterjuf van mijn dochter huwt maar vanuit school zelf organiseren ze niets voor de kindjes. Nu zou ik met andere ouders wel iets willen doen voor of na de mis. Heeft er iemand leuke ideeën wat we de kindjes kunnen laten doen. Het betreft...
Ideeën Reacties: 4 21-2-2011 19:17:12

Sam
huwelijksviering
hallo,   Wij zouden heel graag een alternatief hebben voor onze misviering. Mijn vriendin is niet gedoopt en ik ben ook niet al te kerkelijk aangelegd. Zouden er mensen een voorbeeld liggen hebben van vieringen. Je mag ze gerust doorsturen naar...
Ideeën Reacties: 2 21-2-2011 17:52:35

Merel
cadeau bruidskinderen
Hallo,   Wat geven jullie jullie bruidskinderen cadeau? Of iemand ideeën? We hebben een meisje van 4 en een jongen van 5jr.   Alvast bedankt!
Ideeën Reacties: 8 21-2-2011 17:12:41

Yicke
Voorbeel speeches?
Met een stiel als de mijne (balie) en een hobby als de mijne (amateurtoneel...) en een man als de mijn (ITer met plankenkoorts), is het niet te verbazen dat mijn wederhelft liever niet spreekt op onze trouw en het speechen aan mij overlaat.   Aa...
Ideeën Reacties: 2 21-2-2011 16:57:28

Lien
schildersezel
Beste mensen,   Wij zijn op zoek naar een mooie houten schildersezel !! Iemand tips, liefst wel de kostprijs wat beperken!   Alvast merci   
Ideeën Reacties: 6 21-2-2011 14:12:17

Tinnie
Gastenboek
Hey iedereen,   heeft er iemand een ideetje waar ik een gastenboek zou kunnen kopen? Ik had al gedacht aan "Club" maar ik ben niet zeker of ze dat daar verkopen....   Groetjes
Ideeën Reacties: 9 20-2-2011 19:31:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...