Nu Online
Momenteel zijn er 397 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Gitte
stress stress stress
Nog een weekje en het is aan ons (mijn trouwdatum is ook 4mei maar ik weet niet hoe dit aan te passen ;-) ). De stress begint toch een beetje op te lopen. Nog zoveel te gebeuren, nog zoveel kleine dingen te regelen. Ben bang dat ik wat zal vergeten....
Voorbereiding Reacties: 3 26-4-2013 18:45:12

Nathalie
vraagje over de voorbereidingen
Dag bruidjes, Eindelijk weekend! Mijn verloofde is sinds gisteren thuisgekomen van zijn werk na 14 daagjes weg te zijn dus kunnen we samen verder doen aan de voorbereidingen. Nu zit ik toch met een bizar vraagje rond de voorbereidingen. Wij hebben...
Voorbereiding Reacties: 4 26-4-2013 17:58:35

Tineke
Danta's Import
Dag medebruidjes! In november zag ik geweldige bedankjes op Danta's Import, volledig in ons thema uiteraard! Ik was er compleet weg van en ik wist dat ik die zou bestellen. Alleen wist ik nog niet hoeveel ik er moest bestellen, dus ik moest sowieso ...
Voorbereiding Reacties: 3 26-4-2013 13:19:02

Nemo21
de toekomst
Beste bruidjes, Binnenkort komt mijn trouwdatum er aan... maar ondertussen zitten er in mijn hoofdje al wel heel wat piekeringen... het gaat dan rond de toekomst... Gaan we wel bij elkaar blijven? het ging toch goed, gaat het zo blijven? Ga ik van ...
Voorbereiding Reacties: 9 26-4-2013 12:06:57

Mieke
Liedjes binnenbrengen bruidstaart
Hey bruidjes, Ik heb (super dringend) jullie hulp nodig. Gisteren naar de feestzaal geweest om alles af te geven en nog kleine dingen te bespreken. Nu ben ik totaal vergeten een liedje te kiezen voor als wij binnen komen en voor het binnenbrengen van...
Voorbereiding Reacties: 7 26-4-2013 9:06:06

Ruth
Today is THE day!
Oh my god,lieve medebruidjes!na hier zoveel verslagen te hebben gelezen is het vandaag eindelijk onze dag!ik kan het niet geloven!bedankt voor alles dames!zoen!
Voorbereiding Reacties: 12 26-4-2013 8:36:48

stephanie
nog bruidjes 26 april 2014
Gewoon uit nieuwsgierigheid... zijn er nog bruidjes die volgend jaar gaan trouwen op 26 april 2014? xxx
Voorbereiding Reacties: 4 25-4-2013 22:06:56

Stéphanie
Paniek
Nog 36dagen staan er vandaag op de teller en mijn hartje begint steeds sneller te slaan. Ik moet nog veel kleine dingetjes doen en ik vind er maar geen tijd voor. Dit omdat we onverwachts bij ons thuis de mensen nog een glas aanbieden tussen wet en ...
Voorbereiding Reacties: 4 25-4-2013 21:09:41

Nika
onder de 100!!!
Dag bruidjes allemaal, eindelijk zitten we onder de 100 dagen!!!!   Het maakt me al heel wat gelukkiger en eindelijk komt er ook een einde in zicht aan de voorbereidingstijden en dan hopelijk ook aan al m'n gepieker over de toekomst... Het is ...
Voorbereiding Reacties: 4 25-4-2013 16:53:50

jana
Eindelijk!!!
Dag bruidjes, Ik mag morgen eindelijk voor de eerste pas van m'n kleedje! Het is een maand vroeger binnen of verwacht (dus ik ben heel tevreden ) het ging anders ook wel nipt worden. Maar ben toch super benieuwd om mijn kleedje aan te hebben wa...
Voorbereiding Reacties: 3 25-4-2013 12:12:17

Severine
tekst voor kindje
Hallo dames, Ons misboekje is bijna in orde, maar we willen graag het gedicht 'jeuk op dat plekje' laten voorlezen door een nichtje. Alleen weten we niet goed wanneer. Dit is het: Het leven is lang niet altijd leuk: nieuwsberichten ...
Voorbereiding Reacties: 6 25-4-2013 9:15:00

Ruth
M&M bedankjes!
Dag bruidjes. Heel lang heb ik getwijfeld of ik een bedankje zou geven en wat dat dan zou zijn!Ik heb op het laatste moment toch gekozen om bedrukte m&m's als bedankje te geven! En ze zijn echt supergoed gelukt!Op sommige m&m's staan onze nam...
Voorbereiding Reacties: 12 24-4-2013 23:28:19

Rebecca
This is it!
Lieverds Eén van mijn laatste eigen posts hier op het forum, vreemd gevoel en best emotioneel hoor. Na 21 maanden voorbereiding is zaterdag onze dag eindelijk aangebroken. Ik kan nog altijd niet geloven dat het zover is! Ontelbare keren heb ik m...
Voorbereiding Reacties: 59 24-4-2013 21:56:44

laurie
Slecht weer :-( !??
Whaaah!! Nog 1 dag 3 uren en 41 minuten en het is Vrijdag! hmm besef het nog niet zo goed, maar morgen naar de zaal, en misschien valt de bom dan wel :-p Maar ik word stillekes aan wel beetje depressief van dat weerbericht, grr... Die temperatuur dat...
Voorbereiding Reacties: 6 24-4-2013 20:19:58

debora
Na de zwarte sneeuw, eindelijk terug een beetje zon :-)
Hallloooooo, Aangezien ik zoveel steun heb gehad toen ik het effe nie meer zag zitten, tijd voor nen POSITIEVE update!! Awel men ventje is niet getroffen door de besparingen op het werk, dus das al een mega opluchting. En op dezelfde dag heb ik te ...
Voorbereiding Reacties: 24 24-4-2013 19:26:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...