Nu Online
Momenteel zijn er 480 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Karen
@Amber 09/08/08
Hoi amber,In één van je berichten hier op de site las ik dat je ballonversiering had voorzien op je huwelijksdag.Kan je me misschien laten weten bij welke firma je dit hebt gekocht? en wat het ongeveer heeft gekost?Alvast bedanktGr
Andere Reacties: 0 24-3-2009 14:20:57

Cynthia
la sposa outlet beveren leie
Kiekeboe,Heeft iemand ervaring met la sposa outlet? Wat zijn jullie ervaring hiermee?Groetjes
Andere Reacties: 1 24-3-2009 13:28:00

carolien
rozenblaadjes
Dag medebruidjesik ben op zoek naar stoffen rozenblaadjes om uit te strooien bij het buitengaan van de kerk. Ik vind wel veel websites van verse of gevriesdroogde rozenblaadjes, maar ik ben bang dat die vlekken gaan maken op mijn witte schoenen of kl...
Andere Reacties: 6 24-3-2009 12:41:16

sylvia
stress hmmm ik dacht dat ik er geen last van had
wij trouwen 9mei vandaag dus nog 46 dagen en tot hier toch ging het redelijk maar nu begin ik toch te stressen, en te denken wat als dat en wat als dit .... eigenlijk denk ik dat we vrij goed staan in de planning maar toch ge maakt je zelf zot.wie ke...
Andere Reacties: 7 24-3-2009 11:07:46

kelly
ZENUWEN
Hoi iedereen pff de zenuwen beginnen hierstilaan toch wel te komen hoor iemand ideeen om die toch maar onder controle te kunnen houden ook de schrik da we iets vergeten begint bij mij te komen
Andere Reacties: 2 23-3-2009 22:32:36

Kim
Trouwringen in zilver
Hoi hoi,Hebben jullie toevallig tips voor mijn zoektocht naar zilveren trouwringen? Het moeten absoluut zilveren zijn, vermits ik hopeloos allergisch ben voor goud.Alle merken die ik al heb gevonden hebben ofwel alleen goud ofwel staal in combinatie ...
Andere Reacties: 15 23-3-2009 21:56:04

Sophie
ervaring met Card XL.be of Paper wish
Heeft er iemand ervaring met het drukwerk van Card XL of Paper wish? Ik zou deze nemen omdat het goedkoper is dan bij een drukker.Je moet die tekst in een kadertje intikken, maar hoe zie je dan iets van de lay out.groetjessophie
Andere Reacties: 1 23-3-2009 14:15:41

jessy
brouwershof
hey medebruidjeswij trouwen eind juli en de feest gaat door int brouwershof in affligem.Iemand al feesten daar bijgewoont, of geeft er daar binnenkort ook eentje.Graag jullie mening of alle weetjes,dikke merci!!!!!!!jessy
Andere Reacties: 7 23-3-2009 13:51:45

marijke
bruidschoentjes princesse te koop
Hej hej, Ik heb bruidschoentjes van Princesse gekregen van mijn moeder (zonder hakje, heel comfortabele elegante platte schoentjes), maar helaas zijn ze een half maatje te groot voor mij. Ze zijn maat 40,5 en spiksplinternieuw. Wie ze hebben wilt, ma...
Andere Reacties: 3 23-3-2009 11:48:42

dominique
iemand die alles klaarzet?!
Hoi iedereen,wij geven een trouwfuif. Toch heb ik iemand nodig die alles zo wat in goede banen kan/wil leiden. Ik had daarom aan een nichtje van mij gedacht. Maar zij zou nu graag weten wat ze allemaal moet doen dan. Dit is wat ik al in gedachten had...
Andere Reacties: 7 23-3-2009 11:38:04

heidi
stress... 16 Mei 200ç
hallo, zijn er nog mensen dat trouwen op 16 Mei 2009, bij mij is het al stress factor 8, ik slaap niet goed en ben op 1 week tijd al 3kg afgevallen. Nochtands is alles geregeld, gisteren is mijn ventje het bruidsboeket gaan kiezen en vorrige week heb...
Andere Reacties: 3 23-3-2009 10:06:57

kelly
avond voor trouw
hoi iedereen heeft er iemand van jullie soms een idee om de avond voor de trouw leuk en gezellig te maken , we kunnen niet echt weg want men dochter van 8 blijft bij mij thuis
Andere Reacties: 7 22-3-2009 20:27:34

kris
feestzaal +ideen
Hallo wij zouden willen trouwen, heeft er soms iemand ervaring met dennenhof braschaat want wij hebben geen flauw idee hoe we er zouden aan beginnen we zouden eerst gemeentehuis kerk dan receptie eten naaste familie en dan pas de rest op avondfeest ...
Andere Reacties: 1 22-3-2009 20:12:59

Maren
Uitnodigingen Cartarosa
Hallo. Heeft er iemand ervaring met de website van Cartarosa? Ik heb gezien dat ze hun kantoor in Brasschaat hebben en dat is voor ons niet zo dichtbij. Maar ik ben niet zo gerust om alles via de website te doen.Groetjes
Andere Reacties: 2 22-3-2009 20:07:28

Ans
Onze namen
Hey,Wij zijn hier op een klein probleempje gestoten. We vroegen ons ineens af hoe we de namen moeten schrijven.Situatie: mijn naam Ans Peterse, zijn naam: Bert Ingang.Hoe wordt dit geschreven: 1) Ans en Bert Ingang - Peterse2) Bert en Ans Ingang - Pe...
Andere Reacties: 4 22-3-2009 17:34:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...