Nu Online
Momenteel zijn er 538 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Nathalie
betaalbaar kleed/avondjurk voor een maatje meer
Hallo, Graag jullie ervaringen ivm een kleed zoeken voor een maatje meer. Ik zoek een gekleurd kleed of avondkleed, het liefste uit 2 stukken. Ik denk dat dit me beter zal staan dan een kleed uit 1 deel. Bij welke winkels of bepaalde merken moet i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 25-7-2011 14:50:09

Shanna
Bruidsjurk merk Jarice
Weet iemand wat de prijzen zijn van dit merk van bruidsjurken? Heb enkele mooie modellen gezien, maar zou graag weten of dit binnen mijn budget valt ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 25-7-2011 14:06:25

els
te koop: bruidsjurk van la divina sposa maat 36
na veel getwijfel heb ik toch besloten om mijn trouwjurk te verkopen, het is er één van la divina sposa, die bestaat uit een rok met hoepelrok + 2 bustiers die je boven elkaar moet aandoen. De nieuwprijs was 1000 euro maar voor een aanvaard...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 25-7-2011 13:58:48

Chloé
Trouwjurk verkopen
Hey iedereen,   Ik zou graag mijn bruidsjurk verkopen, maar via de gewone tweedehands-websites krijg ik geen reactie. Iemand tips, winkels waar ik dit kan verkopen, of zelf interesse? Dit is de jurk: http://nl.kapaza.be/antwerpen/prachtige-...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 25-7-2011 13:51:55

Lies
Maar.... mijn droomjurk dan?
Hey liefste mede-bruidjes in spé....   Gisteren kreeg ik mijn lieve schat eindelijk weer s aangezet tot 'iets' te doen voor ons huwelijk. Ik had namelijk het For Lovers magazine gekocht en echt enkele leuke artikels/verhaaltjes gevonden ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 34 25-7-2011 13:00:18

Eva
Kalandeberg 3 Gent
http://www.flickr.com/photos/erfgoed/4288495651/ Dit huisje in de Kalandeberg in Gent boeit me al jaren. Om de hoek in het uitstalraam staat er om de zoveel weken een andere prachtige jurk... Af en toe ook trouwjurken. Eentje van een jaar of twee gel...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 24-7-2011 23:31:15

Eva
is dit mogelijk?
'k Ben helemaal gek van vintage kleedjes, en had het idee om in afwachting van mijn afspraken bij 'echte' bruidsmodewinkels eens de vintage shops af te schuimen op zoek naar een leuke vondst. Maar natuurlijk vind je daar helemaal niets in maatje 44/4...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 24-7-2011 19:03:05

Jessica
Paarse schoenen?
Dag dames,   Onze trouw ligt nog wel ver weg, maar toch ben ik al aan het nadenken over de schoenen. Onze kleur wordt paars. Ik heb een wit kleed, nu was ik aan het denken of ik hieronder paarse schoenen kan dragen. Zijn er bruidjes (in spé...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 24-7-2011 16:40:58

cindy
Kledingmaat afgevallen
Hey ,   Ik ben een kledingmaat afgevallen zou dit kwaad kunnen voor mijn kleed? En ik heb nog 2 maand te gaan dus mss is er tegen dan nog wel meer af. De vrouw van de winkel had gezegd toen ik mijn kleed ben gaan kiezen dat ik zeker niet meer da...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 24-7-2011 16:25:54

Chanelle
Justin Alexander 2012 exclusief & Menbur bruidsschoenen
Hey allemaal,   Na vele bruidswinkels te hebben bezocht op afspraak, ging ik vorige maand naar 1 winkel zonder afspraak en daar heb ik MIJN JA gevonden! Hij is uniek, apart & 1 of a kind! Im in  with It! Heb op de site gekek...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 23-7-2011 14:59:45

Ann
C'est Moi bruidswinkel Wernhout (NL) iemand ervaring?
Deze winkel zou betaalbare bruidsjurken verkopen. Ik heb voor mezelf de afweging gemaakt: ofwel een dure ring naar mijn zin, ofwel een dure trouwjurk. Ik kies dan toch voor de ring aangezien deze hopelijk voor altijd aan mijn vinger zal blijve...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 23-7-2011 13:44:10

Nicole
rode glanzende strapless jurk te koop mt 38-40-42
Hoi Bruidjes, ik heb nog een mooie glanzende trouwjurk te koop. Het heeft een baleinen lijfje en een geregen rug, dus verstelbaar in omvang. De jurk is nooit vermaakt, ik ben 1.74 en met hakken 1.84. het lijfje is bezet met steentjes. Het is een uni...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 23-7-2011 3:11:28

Eva
ervaringen bij deze bruidszaken?
Morgen bel ik voor afspraken bij bruidswinkels voor samen met mijn mama te gaan passen. 'k Heb er zoveel zin in :D Wat zijn jullie ervaringen met volgende winkels? Bruidscouture Elena in Deinze Pierre-Yves outlet in Deinze Linea Lin in Lochristi Fill...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 22-7-2011 21:53:01

Mirjam
TE KOOP: mooie Ian Stuart trouwjurk
Beste lezers,   Ik ben reeds in 2006 gelukkig getrouwd, maar loop toch steeds weer tegen de jurk aan. Het hangt en hangt en ik zou liever zien dat ie nog eens gedragen werd. Ik ben ondertussen 2 kinderen rijker en dus ook een ander figuur. Ik ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 22-7-2011 10:49:01

aurelie
Hoepelrok en corset te koop
Dag Ladies Heb besloten om mijn hoepelrok en corset ook maar te verkopen :-) Hoepelrok is maat L en corset maat 85B. Hoepelrok ( prijs was 85EUR, nu 40 EUR) en corset ( prijs was 150 EUR, doe ik weg voor 50 EUR). Foto's te verkrijgen. 1 dag gedrage...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 21-7-2011 11:13:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info