Nu Online
Momenteel zijn er 450 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

marina
Schieting
Hoi,Ikzelf ben van Limburg en mijn vriend van het Antwerpse. Om dit wat extra in de verf te zetten hadden we graag een schieting gedaan. Dit is totaal onbekend in mijn streek en dus hebben we ook nog geen "kanonnetje" gevonden.Heeft iemand...
Andere Reacties: 1 22-3-2009 13:04:25

vanessa
witte loper - prijs - makkelijk zelf plaatsen aan trappen kerk?
zijn er onder jullie die een witte loper gebruikt/gekocht hebbenzoja, hoeveel hebben jullie ervoor betaald en waar?en ging dit makkelijk om te plaatsen aan de trappen?
Andere Reacties: 2 22-3-2009 10:07:59

Marie
volgorde taart/openingsdans/weggooien boeket
dag iedereen!!Ik heb een vraagje. hoe regelen jullie het dessert en avondfeest... hiermee bedoel ik wanneer doen jullie de aansnijden taart-dessertenbuffet/openingsdans/weggooien boeket/. In welke volgorde en wanneer??Groetjes
Andere Reacties: 3 22-3-2009 9:46:10

Imke
Domme Vraag???
Hey medebruidjes, Binnen 13 dagen is het zover voor mij. Ik ben op dit moment de dagindeling aan het opstellen (met opmerkingen voor de ceremoniemeesteres). Maar ik stootte voor een paar vragen i.v.m. het gebeuren in de kerk. Normaal gezien gaan eers...
Andere Reacties: 5 22-3-2009 9:02:09

ellen
28 maart 2009 wordt de dag van mijn leven
Volgende week is het eindelijk zo ver... en nu begint het enorm spannend te worden!!!!!! kriebels kriebels kriebels
Andere Reacties: 4 21-3-2009 17:28:44

j
Ter Heyde Gooik
Heeft iemand meer informatie over Ter Heyde?Reacties?
Andere Reacties: 2 21-3-2009 15:40:25

Katrien
Locaties foto's
Hallo,Ik zoek leuke, originele locaties voor onze fotoreportage te maken...aangezien wij in februari trouwen wil ik graag voor alle zekerheid ook een leuke binnenlocatie achter de hand houden (regio laakdal, ook regio wommelgem)Alvast bedankt!Katrien
Andere Reacties: 2 21-3-2009 13:59:46

Els
vrijgezellendag
Hoihoi, nog even snel een berichtje voor ik vertrek.... Mijn vriendinnen komen mij over 5 min halen voor mijn vrijgezellendag, ik ben heeeeeeeel benieuwd. Maar ben er zeker van dat ze een prachtige dag voor mij hebben voorbereid.... SPANNENDgroetjes ...
Andere Reacties: 4 21-3-2009 8:57:34

annelies
karretje kindje
Weet er iemand waar ik een mooi karretje kan kopen om mijn dochtertje int zetten?Haar ouder neefje zou haar dan voorttrekken.
Andere Reacties: 5 21-3-2009 8:27:40

Eleni
Fotograaf avondfeest
Hey,Wij hebben al een huwelijksfotografe geboekt voor op onze trouwdag op 5 Sep 09. Zij zal aanwezig zijn tot halverwege de receptie (19.00).Ons avondfeest wordt een dansfeest met late night snack en een open bar. Gewoon een avondje stappen dus. Daar...
Andere Reacties: 1 20-3-2009 14:11:24

Maren
Visagiste regio Bilzen
Hallo iedereen.Kent er iemand een goede visagiste in de buurt van Bilzen die de dag van de trouw aan huis komt? Alvast bedankt!!
Andere Reacties: 1 20-3-2009 13:10:56

vanessa
dans met ouders
na de openingsdans is het toch zo he:bruid met haar papabruidegom met z'n mamaen dan 3de dans? bruid met schoonpapa en bruidegom met schoonmama?of halen de mama en de papa hun partner erbij? en met wie dansen wij dan??
Andere Reacties: 3 20-3-2009 11:43:42

Lesley
Kousenbandverkoop
Hey iedereen,Doen jullie ook een kousenbandverkoop op het avondfeest en zo ja wanneer plannen jullie dit dan in, na dessertenbuffet? Maar dan moet je toch beginnen met openingsdans? Wie kan mij helpen?Lesley
Andere Reacties: 5 20-3-2009 11:29:09

ilse
help
bruidjes,heeft er iemand van jullie toevallig het tel nummer van dj 2 friends; ik zou hen dringend willen bellen ivm ons huwelijk maar kan nergens het tel nr meer vinden en het staat ook niet op de site!alvast heel erg bedankt,ilse
Andere Reacties: 2 20-3-2009 8:40:12

vanessa
uitnodigingen - tegen wanneer laten weten of men komt
onze uitnodigingen zijn bijna af, we trouwen 23 meien ik had gezet verwitiggen voor 26 april, das 4 weken op voorhand, is dit goed, of doen jullie een kortere of langere periode?thnx, groetjes vanessawww.everyoneweb.com/23mei2009
Andere Reacties: 11 19-3-2009 18:17:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...