Nu Online
Momenteel zijn er 518 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

renske
gedicht voor ouders
hoi mede bruidjes en gommetjes :-) ik zoek een emotioneel gedicht voor mijn ouder voor op hun bedankje te laten graveren! graag zou ik enkelen gedichtjes hebben maar vind er geen geschikt :-( merci alvast!
Ideeën Reacties: 2 17-2-2011 15:36:30

Kelly
Nog vergeten te vragen: welk liedje voor entrée in feestzaal?
Onze DJ vroeg of we een liedje wilden voor den entrée in de feestzaal als iedereen op zijn plek zit om aan avondfeest te beginnen. We willen niets vanzelfsprekend maar iets tof/origineel.   Hebben jullie suggesties?
Ideeën Reacties: 11 17-2-2011 11:00:57

Kelly
Lijstje afwerken
Gisteren ben ik mijn uitnodigingen gaan afhalen: SUPERMOOI! Me content!  en mijn verloofde natuurlijk ook Ook het drukwerk van onze misboekjes is klaar, dus die kan ik nu rust beginnen vouwen en nieten.   En zo stap voor stap, werk ik m...
Ideeën Reacties: 6 17-2-2011 10:38:13

Charlotte
Bellenblazers
Hey allemaal! Kennen jullie eventueel sites waar ze leuke bellenblazers hebben?   Thx!
Ideeën Reacties: 4 16-2-2011 19:17:37

Ellen
Enveloppendoos
Dag bruidjes / bruidegoms Voor onze enveloppendoos was ik was van plan om drie witte, ronde dozen te kopen. Ik wil ze op elkaar kleven van groot naar klein (vorm van bruidstaart) en daarna wil ik ze versieren met tule en pareltjes. Vervolgens wou i...
Ideeën Reacties: 8 16-2-2011 15:13:05

Julie
jeneverglaasjes graveren
Hey,   ik zou graag aan alle gasten een jeneverglas als bedanking geven waarin onze namen en trouwdatum in gegraveerd staan. Nu was ik van plan om de jeneverglaasjes zelf aan te kopen en die ergens in een winkel te laten graveren. Ik be...
Ideeën Reacties: 2 16-2-2011 14:50:47

Kelly
En ik blijf knopen doorhakken en taken afvinken. Ben op dreef hoor!
Met nog 3,5 maand te gaan, er toch even een rotvaart achtergezegd met het idee: wat gedaan is, is gedaan en kan ik tegen dan lekker relaxen!   - uitnodigingen besteld - bruidsschoenen en lingerie besteld - idee bruidsboeket en bloemen kerk ...
Ideeën Reacties: 4 16-2-2011 14:43:58

Julie
Bericht aan Aurelie die op 13 mei gaat trouwen
Hey Aurelie,   Waar heb je die uitgeholde kaars met foto en bloemstuk gehaald?   Groetjes Julie
Ideeën Reacties: 15 16-2-2011 9:50:44

tamara
vraagje aan de bruidjes van begin april 2011
hallo aanstaande bruidjes allemaal   ik trouw zelf op 9 april 2011 maar nu pas nadat ik m'n kleed al even heb   denk ik maar pas aan het weer ...ik heb alleen maar m'n kleed en geen stola of bolero   hoe pakken jullie aan? &n...
Ideeën Reacties: 12 16-2-2011 5:16:30

Tiny
Nu trouwen voor de wed volgend jaar kerk ... Erg of niet ? ... Geen trouwkleed of ringen , erg ??
Hoi Hoi Hoi,   Binnen 2maandjes trouwen wij voor de wet .. waar men geen ringen uitwisselen en al die tralala rond doen.. Is gewoon in een beknopte familiekring, ouders, zussen, broers, meme's, en getuigen... Nu zit ik met de vraag, is dit d...
Ideeën Reacties: 0 16-2-2011 1:56:01

Charlotte
Gepersonaliseerd ringkussen
Ola!   Wij zijn op zoek naar een eenvoudig ringkussen waarop onze namen / logo eventueel op kan worden geborduurd.   Heeft iemand van jullie een idee waar we dit zouden kunnen kopen, borduurwerk inclusief?   Hartelijk dank! &nbs...
Ideeën Reacties: 5 15-2-2011 16:51:56

renske
pakjes voor de getuigen en ouders
hoi, ik heb nogmaals een vraag ! ik zou graag toffe originelen ideeen horen voor aan de getuigen en aan de ouders te geven ik kan echt niets vinden of niets naar mijn zin....   alvast bedankt x
Ideeën Reacties: 8 15-2-2011 16:36:41

Goedele
huwelijk voor de wet
hallo, op vrijdag 4 maart trouwen mijn vriend en ik voor de wet. Het huwelijk voor de kerk is pas op 13 augustus 2011. ik had graag wa tips gehad welke voorbereidingen er moeten gedaan worden om een mooi huwelijk te hebben. alvast bedankt &nb...
Ideeën Reacties: 2 15-2-2011 12:03:32

Charlotte
Gastenboek
Hey mede-bruidjes,   Wij zouden graag voor de kaft van ons gastenboek dezelfde layout gebruiken als van onze uitnodigingen.   Heeft iemand een idee waar je dit aan een aanvaardbare prijs zou kunnen bestellen? Ik vrees dat dit bij e...
Ideeën Reacties: 9 15-2-2011 11:03:10

Kelly
knopen doorhakken - kunnen jullie helpen?
Ok, we zijn tussen 2 vervoersmiddelen aan het twijfelen:   Een oude Citroen bus waar 14 volwassenen + bruidskindjes in kunnen (zijn met 12 volwassenen) OF 2 splitbusjes van VW waar we max met 14 in kunnen (dus inclusief kindjes)   Pri...
Ideeën Reacties: 9 15-2-2011 10:49:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...