Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 375 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
...
Volgende
Laatste
Wendy
Prachtige trouwjurk te koop!
Beste bruidjes, Ik verkoop mijn droomjurk! Ik heb hem zelfs nog niet kunnen dragen. Mijn partner heeft iemand anders dus het huwelijk gaat niet door. En daarmee verkoop ik dan ook mijn kleedje met heel veel hartpijn. Foto's...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
18
20-7-2011 17:10:40
Jana
Even een vreugdedansje!!!
Whoop whoop, heb eindelijk een mail gekregen van een aantal ontwerpers die mijn droomjurk die ik had gevonden via het internet helemaaaaal wilt namaken naar mijn smaak! En da voor een goedkopere prijs dan de jurk die ik had gezien van 2800 euro!! Oo...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
20-7-2011 16:42:33
Tine
Trouwjurk huren
Heeft er iemand van jullie al ervaring met een trouwjurk te huren? Waar kan dit (liefst in Belgie)? Ik vind zo'n bruidskleed zo duur om maar 1 dag te kunnen dragen.
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
20-7-2011 12:46:31
Sara
Even raad vragen...
Hallo iedereen, Met nog 345 dagen voor de boeg.. zou ik op zoek willen gaan naar DE jurk. Na even rond te snuisteren op het internet kwam ik bij de volgende 2 bruidswinkels uit: Le chapeau en Lilian Claes. Wie heeft met deze winkels al ervar...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
19
20-7-2011 11:30:51
mama
trouwjurk laten verven
Onze bruiloft zit erop en ik zou graag mijn jurk laten verven zodat ik die nadien nog eens kan aandoen. De vraag is nu: waar kan je dit laten doen (belgie). Ook mijn schoenen zou ik willen laten verven. Mijn schoenen zijn redelijk vuilgeraakt omdat h...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
19-7-2011 22:13:18
Evelien
Wanneer bellen voor een afspraak in een bruidswinkel?
Hey collegaatjes! Met de zomervakantie achter de rug (jaja, nú al *zucht*) begin ik langzaam al te denken aan 1 september 2011. Op die dag zijn we immers exact nog 1 jaar verwijderd van ons huwelijk op 1 september 2012 en kunnen we...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
19-7-2011 20:39:53
Sonja
Joepie!! Jurk gevonden!!
Gisteren voor de 2de maal naar het Bruidshuis in Merksem geweest samen met mijn getuige en heb er mijn jurk gekocht. Het is er ééntje van Marylise geworden, model Malena. Supervriendelijke dame en goede service! Het is nog zo lang wachte...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
19-7-2011 20:30:51
Evelyne
TE KOOP: hoepelrok
hey, ons huwelijk ligt nu al een tijdje achter ons. Mijn kleed zou ik graag houden, maar de hoepelrok die ik er onder heb gedregen kan ik niets meer mee doen. Daarom bied ik hem voor een lagere prijs te koop aan zodat je als bruidje die niet m...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
19-7-2011 18:31:01
Eva
welke jurk kiezen als je wat dikker bent?
Natuurlijk zullen ze me in de winkels wel goed kunnen helpen, maar heb nog geen afspraak gemaakt en 'k ben toch zo ongeduldig!!! :D Hier al even vragen dus. Ik ben klein en zwaar: 1m61 met maatje 46 (door zwangerschap, ervoor was het 42/44 dus missch...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
13
19-7-2011 13:00:35
Katrien
Jurk gevonden!! :-)
Ik had onlangs jullie advies gevraagd ivm m'n keuze trouwjurk, en de knoop is doorgehakt: 't is uiteindelijk een jurk van bij Jagré geworden! Maar nog een andere dan diegene die ik al gepast heb. Ik had de jurk al zien hangen de...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
19-7-2011 12:15:03
Nathalie
Te koop trouwjurk Linea Raffaelli maat 38, witte jurken bruidsmeisjes en nog wat accessoires
Wegens plaatsgebrek verkoop ik volgende trouwartikelen: - trouwjurk Linea Raffaelli maat 38, collectie 2011- witte bruidssluier- tiara van strass- witte lange jurkjes bruidsmeisjes met hoepelrok, 3 jaar en 12 jaar- wit strooimandje met witte rozenb...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
19-7-2011 12:04:07
joyce
www.verkoopjetrouwjurk.nl - ervaringen?
hoi bruidjes Ik ben van plan mijn trouwkleed te verkopen en kwam gisteren op volgende website: www.verkoopjetrouwjurk.nl. BLijkbaar is er zelfs een bruidje op zoek naar mijn kleedje (puur toeval dus). Nu ben ik wel benieuwd na...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
19-7-2011 11:10:23
Ine
stel dat ik mors op mijn trouwkleed...
Hallo iedereen, een beetje gek misschien, maar ik blijf maar met de vraag zitten 'wat als ik op mijn trouwfeest, op mijn spierwitte kleed zou morsen'!!! Kent iemand een tip om heel snel vlekken te verwijderen indien het noodlot echt zou toeslaan? &nb...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
18-7-2011 19:40:17
Imke
Trouwjurkdilemma's
Vandaag met mijn mama trouwjurkenjacht geweest. In Le Chapeau heb ik twee heel mooie kleedjes gezien. Het ene is een jurk met heel veel lagen tule tot over de knie, in de taille en om de borst strak, en dan vanaf de taille naar beneden heel breed (...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
18-7-2011 19:13:47
Nele
Komt dit wel goed?
Oh jee, komt dit wel goed? Ik heb mijn trouwkleed bij Lieben in Genk besteld, daar vond ik het mooiste kleed en goede service de eerste keer. Nu ik heb het in eind januari of begin februari besteld. Het zou er half mei zijn voor een eerste pasbe...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
18-7-2011 15:20:38
Eerste
Vorige
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
divine arts
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info