Nu Online
Momenteel zijn er 479 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Imke
berekenen drank
Hey medebruidjes,Binnen twee weekjes is het zover....dan stappen we in het huwelijksbootje. De laatste dingen worden geregeld maar bij 1 ding blijven we vast steken en dat is de bestelling en aankoop van de drank.Dit moeten we zelf voorzien. Heeft er...
Andere Reacties: 4 19-3-2009 18:09:53

Katrien
bruidjurk
Hallo,Ik trouw pas 27 februari 2010. Ik was eigenlijk maar van plan om in juli of zo een trouwkleed te gaan kopen. Toen zei de vrouw van de winkel me dat ik voor de nieuwe collectie niet in aanmerking zal komen (die is er pas okt-nov 2009 dus te laat...
Andere Reacties: 12 19-3-2009 17:54:00

heidi
balonplooier
hallo, ik ben onthaalmoeder, en voor op de receptie zoek ik iemand dat balonnen kan plooien in leuke diertjes of hoeden, kennen jullie iemand, het is voor een tweetal uur op de receptie... alvast bedankt16 Mei 2009
Andere Reacties: 4 19-3-2009 13:56:58

aa
fotograaf gezoch
de fotograaf die ik op het oog had, blijkt volboekt te zijn... héééél jammer.Wie kent er een fotograaf uit de regio Gent-Eeklo ? we willen geen hele dag een fotograaf, enkel voor een reportage op locatie en de kerkdienst. we zoude...
Andere Reacties: 10 19-3-2009 10:32:15

Rebecca
eindelijk kan ik ook zeggen: nog 100 dagen
Hoi hoi,Was stiekem jaloers de voorbije maanden toen ik van vele bruidjes-en-gommetjes-in-spe las: nog 100 dagen op de teller.Nu kan ik dat ook eindelijk zeggen, nah :-) 27 juni 2009.Groetjes en nog veel succes aan iedereen!Rebecca
Andere Reacties: 23 19-3-2009 8:55:33

Katrien
wegwerp champagneglazen
Hoi allemaal!Het is bijna zover! 22 mei is onze trouwdag! Na onze viering in de kerk zouden wij een kleine receptie willen houden aan de kerk. Hiervoor zijn we op zoek naar plastic champagneglazen. Weet er iemand waar we die kunnen vinden? Vele groet...
Andere Reacties: 10 18-3-2009 21:23:50

Carolina
nu toch kerkelijk huwelijk, op zoek naar liedjes...
Ik wou voor de kerk trouwen maar mijn vriend heeft dit altijd tegen gehouden. Ben blijven zagen tot ik naar de drukker reed om uitnodigingen te bestellen. Nu wij gisteren naar de proefdruk gingen zien zei hij erna; of zullen we wel voor de kerk trouw...
Andere Reacties: 5 18-3-2009 21:07:48

Karolien
auto
Wij zijn op zoek naar bedrijven in Limburg of Vlaams-brabant die auto's met chauffeur verhuren voor de trouwdag. Wij zoeken geen oldtimer maar een BMW, audi of iets dergelijks.Kan iemand ons verder helpen?
Andere Reacties: 4 18-3-2009 20:45:54

Tina
foto's beringen
hallo,wij trouwen in augustus en zijn op zoek naar fotolocatie in Beringen. We wouden de mijnen nemen maar dat gaat niet, want dat sluit om 17u en dat halen we niet doordat we pas om 15u trouwen voor de kerk. Iemand een ander leuk idee?groetjesTina
Andere Reacties: 3 18-3-2009 18:14:14

cindy
dans met ouders
Hey, Nog drie maandjes en we trouwen. Onze openingdans vinden was niet moeilijk , maar nu zijn we aan het denken welk liedje we kunnen gebruiken bij de tweede dans (ik met mijn papa , mijn vriend met zijn mama).Iemand een idee?Heel erg bedanktCindy
Andere Reacties: 6 18-3-2009 16:01:50

Claudia
Dubbele vreugde !!
Na toch een tijdje overtijd te zijn toch maar een test gedaan. Meteen positief.. kon het niet geloven !'s avonds bij schoonvader/dokter langsgeweest om toch nog maar eens te testen en ja hoor.. een degelijke "plus" en dus overduidelijk zwan...
Andere Reacties: 21 18-3-2009 14:14:46

Sylvie
Frustratie
Dit bericht heeft totaal geen nut maar ik wilde het toch even kwijt.Ik word helemaal kwaad van feestzalen/receptielocaties die zelfs niet antwoorden op mails. Alsof je niet de moeite waard bent je geld bij hen uit te geven.Of boertige antwoorden.. No...
Andere Reacties: 7 18-3-2009 14:08:59

Tine
Misboekje
Ik ben stilletjesaan begonnen aan het misboekje. we trouwen wel voor de kerk, maar voornamelijk voor mij, want mijn toekomstige is helemaal niet meer gelovig.Daarom zouden we tijdens onze misviering graag een evenwicht vinden tussen het katholieke en...
Andere Reacties: 4 18-3-2009 13:30:29

Karen
Dilemma
Halloik heb vorige week gehoord dat een nonkel van mij, waar ik niet zoveel contact mee heb, een drankprobleem heeft en dat hij tegenwoordig op gelijk welke gelegenheid dronken is en agressief wordt. We waren van plan om hem uit te nodigen voor ons t...
Andere Reacties: 12 18-3-2009 12:31:26

Jamine
Vraag ivm ouders
Zijn er nog mensen waarvan de ouders totaal geen contact meer met elkaar hebben (te moeilijk wegens scheiding)? Hoe lossen jullie dit op?Ik ben aan het denken aan een feest met familie/vrienden langs mama's kant en dan nog een, wat meer casual, feest...
Andere Reacties: 12 18-3-2009 10:59:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...