Nu Online
Momenteel zijn er 520 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Guinevere
Sweater / trui met rits en opschrift BRIDE, waar te vinden of ontwerpen?
Hoi, me again :-) Enig idee waar ik zoiets kan vinden (online of in een winkel)? Liefst niet al te duur, en een model dat in verschillende kleuren beschikbaar is... Ik zou op de dag van onze trouw met mijn sweater naar kapper en schminkster willen g...
Voorbereiding Reacties: 41 17-4-2013 11:57:32

sonja
Online snoep te koop !
zie outlet-avenue.be
Voorbereiding Reacties: 0 17-4-2013 10:36:07

Bruidje2013
Bridezilla is aangekomen.
Bridezilla is aangekomen. Ik weet niet wat het is, maar nu het nog iets meer dan 1 maand is, beginnen de zenuwen hier enorm te komen. En met die zenuwen hebben bridezilla ook hun intrede gedaan. Ik maak me over alles ongerust en ben gewoon niet meer ...
Voorbereiding Reacties: 13 17-4-2013 10:15:50

Gwen
Aftelstrook
Iemand een idee war die aftelstrook naartoe is als ze er niet meer is? :) Zo om te tellen hoe lang het nog is voor de trouw. Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 5 17-4-2013 9:20:11

Evy
Instrumentale muziek voor binnenkomst bruid.
Hey mede bruidjes, Gisteren zijn we samen gekomen met onze viering meester, en die gaf ons de tip om bij het binnenkomen van de bruid een instrumentaal liedje te kiezen zodat alle ogen dan naar de bruid gaan, en dat de meesten dan toch niet naar de...
Voorbereiding Reacties: 11 16-4-2013 16:53:20

Veva
Gezocht: hotel te Hasselt voor bruidsnacht
Hoi allemaal, Wij zijn nog op zoek naar een hotel te Hasselt om onze bruidsnacht door te brengen. Ook de ouders en broers en zussen zullen hier blijven slapen. Nu kennen we wel allemaal de grote ketens in Hasselt, maar ik wou aan jullie vragen of er ...
Voorbereiding Reacties: 11 16-4-2013 15:21:30

Michèle
Personeel
Hallo mede bruidjes en gommetjes :) ik heb eens een heel ander vraagje...wie van jullie werkt ook met een zaal en aparte traiteur? kunnen jullie ons "personeelsprobleem" oplossen? Het zit zo... vanaf 23u (na het dessertbuffet) zitten wij met een gro...
Voorbereiding Reacties: 3 16-4-2013 13:57:27

Debbie
Drank receptie
Hoi, na onze viering geven we op het binnenplein een receptie (2uur) waar de mensen broodjes krijgen en iets om te drinken. We zouden enkel cava, fruitsap en water schenken. Heeft er iemand een idee hoeveel flessen/liters we van elks moeten voorzien ...
Voorbereiding Reacties: 2 16-4-2013 13:09:30

Caroline
vervoer bijna ok
Heb daar juist gebeld gehad met de mensen van het vervoer.... De optie is genomen en nu nog even bespreken met men toekomstig ventje... Nooit gedacht dat ik zo goedkoop er vanaf zou komen... Niet super goedkoop maar toch minder dan mijn op gestelde b...
Voorbereiding Reacties: 11 16-4-2013 12:39:11

Ann
Bord met namen en datum
Hey medebruidjes, wij hadden graag een bord met onze namen en datum gehad om aan de voordeur te hangen en om daarna mee te nemen naar de zaal. we vinden deze heel mooi: http://www.etsy.com/listing/90267746/vintage-save-the-date-sign-wedding-sign?ref=...
Voorbereiding Reacties: 2 16-4-2013 10:04:05

sofie
goed weer besteld
Dag mede 20 april bruidjes en bruidegommen... We hebben alvast goed weer besteld voor zaterdag, maar men kon mij enkel niet garanderen dat het ook op tijd geleverd werd . Wij wensen jullie alvast (ook) een fantastische dag toe! Liefs
Voorbereiding Reacties: 5 16-4-2013 9:14:00

Dorien
Vrijgezellen --> Het is begonnen!
Hallo Allemaal!! Vanmorgen vond ik in de brievenbus 3 enveloppen: 1. Per la futura sposa Hierin zat een sudoku met onderaan de tekst : "de uitkomst = de datum vrijgezellen" (1/6/2013) 2. Para la futura novia Hierin zat een sudoku met onderaan de te...
Voorbereiding Reacties: 8 16-4-2013 9:00:44

Reeja
Suitewagens... hoe ver willen ze rijden?
Hellow,  even een praktische vraag...  De nacht voor het huwelijk slaap ik in mijn ouderlijke huis, dit is ongeveer een uur rijden van ons feest 's avonds. Mijn vriend komt mij dus halen bij mijn thuis... Rijden suitewagens zo ver of doen...
Voorbereiding Reacties: 4 16-4-2013 0:00:50

Sofie
Het gaat vooruit!! :-)
Nog 81 dagen.. Het lijkt wel dat vanaf er nog 100 dagen stonden het nog sneller vooruit gaat sinds dan... Ondertussen is 'bijna' alles in orde!! Uitnodigingen worden één van deze dagen besteld nadat ik de laatste proefdruk heb gekregen.. De...
Voorbereiding Reacties: 3 15-4-2013 20:21:06

Katrien
Sigaren
Graag zou ik in de mannenwc enkele doosjes sigaren zetten, maar nu zoek ik er een gepast tekstje bij, iemand die mij kan helpen? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 2 15-4-2013 15:02:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...