Nu Online
Momenteel zijn er 467 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Marieke
Wegwerptoestel + waar kopen & wat doen?
Hallo,Sowieso gaan we wegwerptoestelletjes plaatsdsen. Ik heb ook al een leuk tekstje.Waar kopen jullie ze? Welke prijs? Blokker? Action? Kruidvat? Wat is het goedkoopste?Wat doen jullie ermee?Papiertje aan? In doosje steken?GroetjesMarieke18/04/2009
Andere Reacties: 6 18-3-2009 9:30:01

ellen
dilemma
hey, even een situatieschets.mijn vriend zijn zus is 10 jaar samen geweest met iemand maar die heeft haar bedrogen.nadien hebben we haar altijd gesteund, ze was hier kind aan huis.blijven eten, mee op stap gaan, ze was hier eigenlijk tot na haar werk...
Andere Reacties: 6 18-3-2009 8:39:02

Karina
Bruids- en Suitewagen
Hallo iedereen wij trouwen op 27 juni in Landen en hebben noch steeds geen Bruidswagen die naar ons smaak en budget is. Mijn toekomstige Man is een groote fan van Mercedes en Wagens uit de jahren 30 en ik hou meer van VW en zware Americanen uit de Ja...
Andere Reacties: 1 17-3-2009 20:19:17

Ellen
@Anneleen: liedje Twilight
Hi Anneleen,ik zag je reactie op het forum voor tips voor instrumentale liedjes. Bella's lulaby is echt wel supermooi. Weet je toevallig hoe we aan die partituur kunnen raken? Wij hebben namelijk een live-pianist in de kerk...Alvast bedankt!
Andere Reacties: 3 17-3-2009 20:04:28

Wendy
schoonfamilie: GRRRRRRRRRRRRR!
Dag lieve medebruidjes,Ik heb al veel berichtjes gelezen over de grillen van sommige schoonfamilies en telkens dacht ik "ik heb toch geluk met die van mij"! Tot vorige week:Ik was tegen schoonmama en -papa bezig over de indeling van onze tr...
Andere Reacties: 7 17-3-2009 19:38:34

heidi
liedje voor intrede zaal en taart
welk liedje kiezen jullie voor het binnenkomen van de zaal (wij komen een trap af) en welk liedje kiezen jullie voor het aanbrengen van de taart?we weten het echt niet en zouden graag iets origineel hebben of met een mooie tekst, alle tips zijn welko...
Andere Reacties: 1 17-3-2009 18:19:19

franca
visagiste regio beverst/ zutendaal
hallo ik zoek nog een visagiste voor mn trouw het is wel op vrijdag
Andere Reacties: 2 17-3-2009 18:12:25

Gitte
Vervoer
Hoi!Wij zijn nog steeds op zoek naar origineel vervoer voor onze trouwdag! Wij zoeken een vervoersmiddel waar zowel wij als onze suite (in totaal 19 personen) in passen. Maar alles wat ik kan vinden is zo verschrikkelijk duur!GroetjesGitte
Andere Reacties: 2 17-3-2009 16:45:09

Marieke
Wie trouwt er op & rond 18 april....???
Hallo,Wij trouwen 18/04 en de stress komt stilaan op.Wie trouwt er nog & wat moeten jullie nog doen?Wij:-versiering- bloemen vastleggen- misboekje werkt rent a priest af- wegwerptoestelletjes kopen- notaris: contract tekenen (volgende week)- bank...
Andere Reacties: 4 17-3-2009 15:11:55

Marieke
Euro Flora Sint-Niklaas, ervaringen
Dag bruidjes,Ik zou bij Euro Flora in St. Niklaas langsgaan om onze bloemen te bestellen voor het huwelijk.Heeft iemand hiermee ervaringen?GrtsMarieke18/04/2009
Andere Reacties: 2 17-3-2009 13:49:01

geert
visagiste Antwerpse Kempen
Hallo, ik ben nog op zoek naar een gediplomeerde visagiste voor 11 september, die tegen normale prijzen werkt. Dank voor reacties!
Andere Reacties: 3 17-3-2009 12:50:30

Laurence
trouwringen Fede Di Oro
Hallo,Heb al verschillende x reclame gehad van de trouwringen van Fede Di Oro. Deze zien me er mooi uit maar ik heb schrik voor de kwaliteit omdat de prijs voor 2 ringen toch wel lager liggen dan bij een juwelier.Heeft iemand ervaring ermee en hoe zi...
Andere Reacties: 15 17-3-2009 9:15:57

Marieke
Deel II mama die me gek maakt
oa @ S...Ik betrek mijn mama niet echt veel bij het huwelijk, maar ze vraagt er zelf altijd naar.Vb. wij wonen in Hamme, bloemen komen van St. Niklaas, die mevrouw zei me van je mag ze nog even meedoen, wij gaan op reis, dus ik zeg m'n schoonma kan z...
Andere Reacties: 3 17-3-2009 8:29:45

Joke
help! Jullie raad gevraagd!
Hallo bruidjesIk zit met twijfels i.v.m de kleuren van onze kledij. Ik heb mijn kleed gekocht in oktober, wij hebben daar toen ook foto's van genomen, zodat de kleren van de bruidegom zeker bij mijn kleed zouden passen. In dat kunstlicht bedriegt dat...
Andere Reacties: 8 17-3-2009 8:11:45

Marieke
Wegwerpkodak - tekstje
Onze laatste voorbereidingen zijn bezig...Ik ben op zoek naar een tekstje dat ik bij de wegwerpkodak zou kunnen steken.Gewoon kort gedichtje ofzo.Iemand idee'tjes?GroetjesMarieke18/04/2009
Andere Reacties: 2 16-3-2009 22:56:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...