Nu Online
Momenteel zijn er 558 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Daisy
beloftes hernieuwen
Hallo allemaal,   4 jaar geleden zat ik hier zeer actief op dit forum en nu ben ik terug met een vraag. Volgend jaar zijn we 5 jaar getrouwd en we hebben al altijd gedacht aan onze beloftes te hernieuwen voor de kerk. Nu weet ik niet of dit freq...
Ideeën Reacties: 3 8-2-2011 20:31:46

ria
DRUK WEEKEND ACHTER DE RUG, fortograaf, ringen, bruidsschoenen en korte trip gereserveerd
Dag bruidjes,   Voorbije zaterdag uiteindelijk beslist er na het huwelijk toch een paar dag tussenuit te knijpen.  Een luxe bed and breakfast geboekt in noord frankrijk met zicht op zee.  Vakantie komt er in augustus met onze dochter...
Ideeën Reacties: 1 8-2-2011 20:05:50

stephanie
weddingplanner
wat is de taak van een weddingplanner eigenlijk? en wat kost een weddingplanner bedankt
Ideeën Reacties: 1 7-2-2011 22:49:37

davina
bedanking ouders
hey, ik vroeg mij af of jullie allemaal een bedanking kopen voor jullie ouders en wat dit gaat zijn? want in ons familie is dit niet echt de gewoonte, ik heb dat eigenlijk nog nooit gezien of is dit enkel als je ouders meebetalen in de trouw  ...
Ideeën Reacties: 12 7-2-2011 22:31:23

Sofie
Eventjes een minuutje tijd maken :)
Hey iedereen, Zou ik een minuutje van jullie tijd mogen nemen. Het zit zo een vriendin haar dochtertje doet mee via JBC aan een wedstrijd om een fotoshoot en een communiefeest te winnen. Je kan via de site van JBC stemmen. Degene met de meeste stemm...
Ideeën Reacties: 1 7-2-2011 19:54:08

gaelle
tips versieren tuin
hallo!   we gaan onze viering en het feest doen in de tuin van mn schoonouders. we hebben al ideëen voor de versiering van de tuin: verlichte bloempotten, kaarsen, bloemen en planten, lichtjes in bomen, en o ja we gaan zo onder een boog t...
Ideeën Reacties: 4 7-2-2011 19:33:57

Annelies
Wat vliegt de tijd....
Hallo lieve bruidjes en gommetjes   Vandaag zijn wij een half jaartje getrouwd en het is juist alsof het gisteren was. De tijd vliegt enorm... Tot op de dag van vandaag ben ik (zijn wij) nog steeds aan het nagenieten van onze prachtige dag (fo...
Ideeën Reacties: 5 7-2-2011 17:36:28

caroline
cabrio gezocht!!
Helloha!   Hier zijn we nog een keer, nu op zoek naar ons vervoer... We twijfelden wel hard, omwille van de kosten, maar mijn ventje is zo lief voor mij (en hij vindt die wagen erg belangrijk), dat ik nu via deze weg een oproep doe. &nbs...
Ideeën Reacties: 10 7-2-2011 16:14:46

julie
knuffelberen voor de ringen
Hallo. We zouden onze ringen aan knuffelberen willen hangen. We zoeken zo van die oudere beren. Kan iemand zeggen waar we dit kunnen kopen?    
Ideeën Reacties: 4 7-2-2011 15:36:39

jeff
rechtzetting
Ik bedoelde funfoto@live.be   Bezorgde mij mooie foto voor onze bedankingen is een amateurfotgraaf en muziek freak, bezorgde ons ook een mooie intro voor onze intrede!
Ideeën Reacties: 0 6-2-2011 17:34:47

jeff
intro
Ik zou graag een intro op cd zetten voor het binnenkomen van ons in de zaal///   Waar kan ik dit vinden op internet...zoiets van Lady & Gentlemen....of iets anders? Iemand ideetje?
Ideeën Reacties: 2 6-2-2011 10:25:41

Kristel
Vervoer
Hey iedereen   Ik was aan het denken over vervoer voor onze grote dag. In het begin dacht ik ieder zijn eigen wagen. Maar hoe langer hoe meer begin ik te denken dat het makkelijker kan zijn om iedereen met een bus te vervoeren. Heeft iemand hie...
Ideeën Reacties: 4 5-2-2011 23:36:35

stephanie
friesenhof bries te Geel
iemand hier al een trouwkoets of huifkar voor familie gehuurd? en weten jullie de kostprijs?
Ideeën Reacties: 0 5-2-2011 15:34:46

caroline
geschenkjes
2 vraagjes :) : - Is het de gewoonte dat kindjes aan het gemeentehuis een cadeautje krijgen? - Krijgen de gasten bij het verlaten van het feest ook altijd nog een geschenkje?   Man man man, er komt veel bij kijken :)
Ideeën Reacties: 8 5-2-2011 10:52:21

rafa
forumvraagje
weet er iemand hoe ik mijn gastenboek en mijn eigen verzonden forumberichten kan bekijken... ik vind dit nergens terug...en heb een melding gekregen dat ik een bericht in mijn gastenboek heb, geaccepteerd, maar kan het niet meer bekijken   help!...
Ideeën Reacties: 4 5-2-2011 8:49:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...