Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 538 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
...
Volgende
Laatste
Evelien
Fonteinhof
Weet iemand of men in de feestzaal van het fonteinhof in borgloon eigen servies, glazen, borden en bestek zijn? of moet dit ook nog gehuurd worden bij een cateringsbedrijf?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
8-11-2010 20:30:08
Evelien
Hof van Nazareth
Hey iedereen, Heeft er iemand ervaring met het Hof van Nazareth in Lier? Lekker, verzorgd, vriendelijk, ... ??? Na enkele zalen bezocht te hebben, staat deze bovenaan onze lijst, maar aangezien we zelf nog nooit naar een feest zijn geweest ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
8-11-2010 17:10:05
Laura
Drankenforfait of niet?
Hallo, Bij ons in de zaal kan er een drankenforfait genomen worden of ze kunnen ook gewoon per fles/drankje afrekenen aan het einde van de avond. Wij vragen ons nu af wat er het goedkoopste is. Ik weet wel dat dit een beetje afhangt van hoev...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
11
8-11-2010 15:54:14
Goedele
tafelnamen
hallo, mijn vriend en ik trouwen op 13 aug 2011 en we zijn nog op zoek naar ideetjes om elke tafel in de feestzaal een andere naam te geven volgens een bepaald thema. heeft er iemand leuke ideetjes en willen jullie ons graag leuke tips ge...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
8-11-2010 14:11:26
Marijke
Feestzaal Goed ten houtte Kortrijk
Goedemiddag, Ik ben nieuw op deze site maar zou toch graag jullie kritische beoordelingen hebben over de feestzaal Goed ten Houtte te Kortrijk? Uit de foto's van de site kan ik moeilijk iets afleiden. - Is de zaal niet de kitcher...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
8-11-2010 11:46:02
Sylvie
feestzaal Caipirinha Merelbeke
Hallo bruidjes, Ik heb via dit forum kennis gemaakt met de feestzaal Caipirinha te Merelbeke? Zelf heb ik totaal geen ervaringen met de zaal... Kan er mij iemand wat meer informatie van de zaal bezorgen? Eten? Bediening? Prope...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
8-11-2010 8:30:00
Sofie
Iemand tips voor kok aan huis regio Limburg?
We hebben een zaal zonder catering. We willen onze gasten toch warm aan tafel serveren. Dus zoeken we een kok die in die zaal komt koken. Kent iemand er een uit regio Limburg? groetjes, Sofie
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
7-11-2010 19:07:16
Katrien
Originele zaal gezocht in Vlaams Brabant!
Hallo, Wij zijn nog op zoek naar een originele en niet traditionele feestzaal in Vlaams-Brabant voor 170 personen (avondfeest met buffet) We wonen zelf in Leuven. Een zaal die ons aanspreekt, maar iets te ver is: Den Lavaar in Zolder. Gelij...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
7-11-2010 16:38:16
MELANIE
tefeldecoratie - liefde is
Hallo iedereen !! Wij werken op ons huwelijk met het thema Liefde Is. Ik zou graag per tafel een prent uitvergroten en die op de tafel plaatsen. Heeft er iemand ideeën van hoe ik deze prenten kan vastzetten? Ik heb al gelezen over schil...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
7-11-2010 10:08:46
Diana
Huwelijk in tuin met tent regio Antwerpen
Dag allemaal, Wij willen onze huwelijk in tuin met tent in de regio Antwerpen, wij zijn namelijk van Deurne, maar blijk dat het erg moeilijk te vinden. Kan ons iemand helpen met adresjes? Alvast bedankt. Groetjes.Diana
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
6-11-2010 18:19:17
Annelies
feestzaal
Hallo, Wij zijn volop op zoek naar een feestzaal, wij hebben de drie koningen in beauvoorde bezocht, ook salons sint germain in diksmuide, en salons ten boogaerde in kortemark. Volgende week zijn we ook van plan om de lissewal in elver...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
6-11-2010 16:07:41
Elke
Mensen uit onze omgeving...
Hoi iedereen! Ik en mijn vriend wonen in Hemiksem. Wij zijn stilletjes aan op zoek naar een zaal, maar nog niets dat me echt aansprak, ale ik heb al enkele zalen gezien op hun website dan dat ik echt knap waren maar deze waren dan meestal wat te ver ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
6-11-2010 0:14:47
sofie
betaalbare feestzaal gezocht
Beste bruidjes (en gommetjes), Wij zijn deze week voor het eerst gaan kijken naar feestzalen en vielen zowat achterover van de prijzen!! 70europp was echt geen uitzondering! Gezien wij een erg grote familie hebben (lees 110 personen) zoude...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
4-11-2010 11:25:39
Jessica
Feestzaal La Grange te Massenhoven
Hallo iedereen! Ik en mijn toekomstige organiren ons trouwfeest in de feestzaal La Grange te Massenhoven. Heeft er al iemand ervaring met deze feestzaal? Hopelijk krijg ik heel wat positieve reacties zodat ik opgelucht kan zijn o...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
3-11-2010 20:29:12
sabine
Het sacrament rumbeke
Hoi, Iemand ervaring met het sacrament in Rumbeke??? Alvast nen dikke merci, Sabine
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
1-11-2010 11:58:29
Eerste
Vorige
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Fotograaf Bart Meeus
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info