Nu Online
Momenteel zijn er 353 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Bruidje2013
trouwen in het stadhuis van Leuven. Nog iemand????
Ok de stress is officieel begonnen! Net gebeld naar Leuven en gelukkig is daar alles correct geregistreerd dus dat is al in orde. Maar waar ik me zorgen om maak zijn de wagens. Leuven voorziet maar plaats voor 3-4wagens. Wij zullen met 6wagens zijn. ...
Voorbereiding Reacties: 7 15-4-2013 14:24:43

Silke
Geslaagde vrijgezellen!
Hoi iedereen! Lang geleden dat ik hier nog een bericht geplaatst heb. Binnen 3 weken is het bij ons zo ver!! Dit weekend was het onze beurt om onze vrijgezellen te vieren. Mijn toekomste is zaterdag gaan poolen en heeft nadien nog enkele caféke...
Voorbereiding Reacties: 7 15-4-2013 14:21:46

NANCY
tekst boudoir album
Hallo allemaal, Ik zit een beetje met de handen in het haar. Mijn boudoir album is bijna afgewerkt maar nu zou ik er ook nog een tekstje willen bijhebben. Iets wat slaat op "zichzelf geven", "met hart en ziel" enz enz. Dit verwijst dan een beetje na...
Voorbereiding Reacties: 1 15-4-2013 12:54:56

Nathalie
Misboekjes Word !!! HEEELP !!
Ik heb ons misboekje gemaakt in Word, nu is mijn vraag, hoe kan ik dit instellen zodat dit een "boekje" wordt ? Kan iemand mij aub helpen ?! Alvast bedankt !!!
Voorbereiding Reacties: 7 15-4-2013 12:07:30

Tineke
Bedankjes avondfeest + receptie
Beste medebruidjes, Vandaag ga ik onze bedankjes bestellen voor de receptie en het avondfeest: theelichthoudertje in het thema 'vlinders' uiteraard. Ik heb even liggen rekenen en ik zou er voor onze receptie en het avondfeest 90 nodig hebben. Nu, er...
Voorbereiding Reacties: 8 15-4-2013 10:35:46

tania
opdrachten vrijgezellen
Kunnen jullie mee helpen verzinnen.. Ik zoek namelijk opdrachten om te doen bij de vrijgezellen,maar waar we ook iets met geld kunnen 'verdienen' om de kosten van devrijgezellen te drukken..We hebben al:Snoep en drank verkopenHandtekingen op de aanst...
Voorbereiding Reacties: 5 14-4-2013 22:43:37

catherine
Vraagje uitnodiging
Hey! Een vraagje: We trouwen id voormiddag voor het gemeentehuis en namiddag hebben we een intieme ceremonie voor enkel familie en beste vrienden. In onze uitnodiging hebben we geschreven 'op 24 augustus zullen we int huwelijk treden om 10u in he...
Voorbereiding Reacties: 10 14-4-2013 22:36:03

Véronique
Nog 40 dagen op de teller...
Pffff wat een rotweek achter de rug zeg. Vorige zondag met den bompa van men aanstaande naar spoed, de arme man had last van een longontsteking en ouderdoms bloedarmoede. Nodige onderzoeken geweest, maar normaal mag hij deze week terug naar huis. Si...
Voorbereiding Reacties: 5 14-4-2013 22:30:31

smili
hoe en wat doen jullie in het gemeentehuis?
hoi bruidjes,  wij trouwen enkel in het gemeentehuis, maar ik weet eigelijk niet echt wat ik me er bij voor moet stellen, of voor moet regelen?  komt de bruid alleen binnen? liedjes spelen? teksten lezen?  vertel me even wat jullie do...
Voorbereiding Reacties: 3 14-4-2013 21:44:06

Sofie
Spray tan ruime omgeving Turnhout, Mol...?
Hoi dames, ik heb al veel verschillende spray tan ervaringen gehoord, en nu zou ik het graag zelf gewoon eens proberen, dan weet ik meteen of het iets voor onze grote dag is of niet. Want blijkbaar kan het toch wel veel verschil maken door wie of ho...
Voorbereiding Reacties: 7 14-4-2013 20:49:56

NANCY
Met nog 5 dagen op de teller, krijgen we bericht dat mijn hubby ontslagen wordt....
Hallo allemaal, Moet even wat stoom aflaten! Met nog 5 dagen op de teller kregen we te horen dat het contract van mijn partner morgen wordt stopgezet. Eén en ander is niet eerlijk verlopen inzake verloning en zo. Maar nu wordt hij in feite afge...
Voorbereiding Reacties: 20 14-4-2013 17:51:47

Eve
Rijmtalent of dichters gezocht:tekst sms Schieting
Hey ladies, Kent er iemand een leuke tekst op via sms naar onze vrienden en familie te sturen om ze uit te nodigen voor onze Schieting aub? Bedankt bij voorbaat!!! X
Voorbereiding Reacties: 2 14-4-2013 15:28:32

Joyce
Fantastische vrijgezellendag!
Hey meiden, Gisteren mijn vrijgezellendag gehad. En het was super! Om 13u werd ik door een vriendin opgehaald. Ik moest gewone kledij en makkelijke schoenen aandoen, verder wist ik niets. Eerst kreeg ik een "heel schoon" marcelleke aan met vanalles...
Voorbereiding Reacties: 6 14-4-2013 11:05:00

Nathalie
vrijgezellen
Gisteren heb ik de eerste instructies ontvangen voor mijn vrijgezellen. Moet binnen 2 weken (de zaterdag) om 11u mijn mail checken. En de dag begint om 13u. En ik moet 3 l vers geperst fruitsap en 14 cupcakes klaarstaan hebben :-) Dat belooft... ...
Voorbereiding Reacties: 4 14-4-2013 8:15:47

Dorien
Gezocht: Vaas Wensboom
Hallo allemaal, Graag had ik beroep op jullie gedaan. Wie heeft er een wensboom gehad en wil hiervan zijn vaas verkopen aan mij??? Of heeft een foto van een wensboom met vaas. Weet zo niet goed welke grootte ik juist moet aanschaffen!!! Dank je wel...
Voorbereiding Reacties: 5 13-4-2013 13:19:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...