Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 500 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
...
Volgende
Laatste
Melissa
Steelfactory in Genk
Hallo allemaal! Ik ben volop op zoek naar een geschikte zaal voor ons huwelijksfeest. Ik heb me laten vertellen dat Steelfactory in Genk de moeite is. Heeft iemand hier ervaring mee? Groetjes, Melissa
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
27-10-2010 14:30:57
natasja
avondfeest in la grange massenhoven
hey iedereen , wie doet ook zijn avondfeest in la grange te massenhoven ? groetjes
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
26-10-2010 22:55:11
Sylvie
Dringend op zoek naar een zaal regio Kortrijk - Waregem - Deinze
Goedenavond, Wij zijn dringend op zoek naar een warme, sfeervolle, stijlvolle en vooral romantische feestzaal. Wij hadden graag ergens in september 2011 getrouwd maar na een rondvraag bij enkele zalen leek dit toch niet zo evident. Nu overw...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
26-10-2010 21:11:01
Elke
Zaal gezocht...
Hoi iedereen! Aangezien je met een zaal zoeken best op tijd begint ben ik er toch al mee bezig! Nu zoeken wij een zaal in de regio Wilrijk, Hemiksem, Aartselaar, Schelle, Kontich, Edegem,...en alles daarrond of anders in stad Antwerpen! Alle s...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
18
26-10-2010 20:45:17
cynthia
feestzaal in de buurt van keerbergen
weet er iemand een zaal in de buurt van keerbergen liefst een zal zonder eten
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
26-10-2010 13:00:06
Melissa
Originele feestzaal - Regio Hasselt
Hallo allemaal! Ik ben op zoek naar een originele locatie voor ons huwelijk. We zoeken geen traditionele zaal maar eerder een hoeve of oud magazijn in en rond Hasselt. Heeft er iemand ideetjes?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
25-10-2010 20:42:05
kim
Zaal omgeving Londerzeel
Hoi allemaal. Wij willen in 2012 trouwen, en maar goed ook want een geschikte zaal vinden lijkt me de moeilijkste opgave. Kennen jullie leuke en betaalbare zaaltjes in de omgeving van Londerzeel. We hebben veel vrienden die in Antwerpen wo...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
25-10-2010 20:41:15
Sarah
Zaal is weg voor onze neus...
Hallo iedereen, Bij ons effkes stress. Wij hebben vrijdag een telefonische afspraak gemaakt met mensen die een schuur verhuren uit de 18e eeuw voor huwelijken, feesten,.. Toen hebben we ook reeds de datum doorgegeven, die was...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
12
25-10-2010 19:13:44
Kathy
Foto's ceremonie Kasteel van Saffelaere?
Hallo! Na heel wat zalen bezocht te hebben, willen wij deze week de knoop doorhakken wat betreft feest- en ceremoniezaal. Onze voorlopige favoriet is Kasteel van Saffelaere. Enige twijfel die we daar hebben is dat het zaaltje waar onze cere...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
24-10-2010 23:16:39
anke
moeilijk!
hallo allemaal sinds vorige week zijn wij verloofd.nu kunnen we dus volop beginnen plannen maar wat komt daar veel bij kijken!haha nooit bij stilgestaan.... nu ben ik aan het kijken naar verschillende locaties voor het feest.ik heb er al ve...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
24-10-2010 21:09:58
Van Poucke
Ervaring met livebandje in Hof Ter Meyghem of Scheldehof?
Hey medebruidjes, Wij trouwen in mei 2012 en zijn nog een beetje aan het twijfelen welke zaaal we kiezen. Het gaat tussen Hof Ter Meyghem, 't Scheldehof en Hof ter Velden en het Vaderland in Dendermonde en Hof ter Buecken in Buggenhout.&nbs...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
24-10-2010 19:51:12
Sylvie
Feestzaal Alta Ripa Outrijve
Goedemiddag dames en meisjes :-), Wij zijn gisteren de zaal Troika in de Alta Ripa gaan bezoeken en hadden er een positief idee over. Wel hadden we het gevoel dat we op een verkeerd moment kwamen en dat de kok niet echt veel tijd had, dit vo...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
24-10-2010 16:40:56
TAMARA
feestzaal in buurt van hamme / zele
hello, Iemand suggesties voor een feestzaal die prijs/kwaliteit goed is?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
22-10-2010 20:19:12
Laura
Brunch
Hallo, Ik zou graag een locatie willen weten voor een uitgebreide brunch (zo van 10-15u ong met ontbijt, koud-en warm buffet en dessertenbuffet). Het zou een verrassing moeten zijn voor de verjaardag van mijn mama (50jaar). Dit mag gaan va...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
22-10-2010 15:23:03
joyce
locatie receptie gezocht
hallo medebruidjes en -gommetjes, Voor onze receptie na de kerkelijke viering zijn wij nog op zoek naar een mooie en leuke locatie (liefst zowel binnen- als buitenmogelijkheden). Wij trouwen in Deurne (Antwerpen) en zouden graag in de buurt ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
22-10-2010 9:37:08
Eerste
Vorige
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Cedric Alexandre Photography
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info