Nu Online
Momenteel zijn er 475 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

danitsja
nog altijd geen fotograag
lol ik zet me berichtje er maar opnieuw op omdat het onderwerp geen homohuwelijk is. me ventje zou hem beledigd voelen. zo vrouwelijk is hij nu niet hihi:ddusja kan iemand tips geven voor een goede goedkope fotograaf jef celen is bezet en artxpo was ...
Andere Reacties: 7 13-3-2009 14:08:33

franca
tromponist gezocht regio bilzen
wij zoeken nog iemand die op zijn trompet het Ave maria kan spelen op onze trouwmis , het is wel op een vrijdag na middag
Andere Reacties: 3 13-3-2009 14:03:02

Maya
Ervaringen Fotograaf TIFFO Design
Hoi brides to be,Iemand ervaring met fotograaf van Tiffo Design? alvast bedankt !Maya
Andere Reacties: 3 13-3-2009 12:47:45

Claudia
Ringen
Hey bruidjes !Een 3 weken geleden zijn wij onze ringen gaan kiezen. We hadden het een beetje "moeilijk" met te beslissen wat we in de ringen wilden laten graveren.We hebben het uiteindelijk enkel bij de datum gehouden, maar nu begin ik te t...
Andere Reacties: 7 13-3-2009 11:53:04

Veronique
Trouwprieel
Hallo, wij zijn op zoek naar een trouwprieel om te huren, regio w-vl.Iemand tips? Want het is echt een moeilijke zoektocht. thx!
Andere Reacties: 0 13-3-2009 8:37:32

eef
verpersoonlijken burgerlijk huwelijk
Hallo,Al enkele keren werd er hier gepraat over het verpersoonlijken van het wettelijk huwelijk. Wie deed dit al? Heeft er iemand de volgorde van de 'ceremonie'? Maakte iemand ooit al zo'n gemeenteboekje. Alle raad, advies en tips zijn welkom!
Andere Reacties: 11 12-3-2009 22:18:25

Sandra
een vraagje
hello iedereen,effe een vraagje tussendoor...zijn er nog bruidjes zoals ik, vraag ik me soms af... wij doen het niet zo volgens het boekje eigenlijk... we zijn al dertien jaar samen, hebben een dochtertje van bijna zes, hebben ook al zes jaar ons hui...
Andere Reacties: 9 12-3-2009 20:12:22

Annelies
uitnodigingen
hey, zijn er mensen met goeie ervaringen voor uitnodingen in drukkerijen regio oostende-brugge.Ik vroeg me af hoeveel ik mij mag verwachten per stuk van prijs?Ik heb zelf het ontwerp al op computer gemaakt.groetjes en alvast bedankt
Andere Reacties: 0 12-3-2009 19:24:29

arne
wie trouwt er 23 MEI 2009?
Halloik zoek bruidjes die ook trouwen op 23 MEI 2009. Hoe ver ben jij al?Candyhttp://arnecandy.skynetblogs.be
Andere Reacties: 8 12-3-2009 18:41:52

Tine
Getuigen
Hallo allemaal,Ik zit hier met een zwaar dilemma. Wij trouwen in september en deze datum ligt al héél lang vast. Deze zomer had ik dus aan een goede vriendin (vrouw van een goede vriend van mijn toekomstige) gevraagd of ze mijn getuige wil ...
Andere Reacties: 8 12-3-2009 17:59:06

Mieke
Iemand ervaring met Bar del Sol voor de receptie?
Dag allemaal,wij trouwen 14 augustus 2009 voor de wet in Leuven. De vrijzinnige ceremonie en het feest vinden 's anderendaags plaats in Brasschaat. Maar we zouden toch graag na de burgerlijke trouw een receptie houden, aangezien er toch redelijk wat ...
Andere Reacties: 0 12-3-2009 14:29:51

vanessa
drukkerij nit naar m'n gedacht - en veel geduld hebben :s
ik wil even iets kwijt,tegen m'n ventje en ouders wil ik er niet over zagen .. maar, eind deze maand wil ik m'n uinodigingen versturen, dus rond nieuwjaar had ik bij enkele drukker prijzen aangevraagd, er zat ene bij waarvan de service en klantvriend...
Andere Reacties: 3 12-3-2009 13:55:07

Petra
drukker regio mechelen - leuven
Wij zijn op zoek naar een drukker voor een zelf ontworpen uitnodiging. Hebben jullie ervaring met drukkers in de buurt van Leuven en Mechelen?Bedankt!GroetjesPetra
Andere Reacties: 1 12-3-2009 13:36:01

Laura
Nagelbijten
HeyIk weet dat hier 2 maand geleden ook een berichtje van is geweest. Maar ik wilde eens horen hoe het ondertussen gaat met de nagelbijters?Voor de trouw probeer ik er nu vanaf te blijven. Voor 6 van de 10 ben ik al van af kunnen blijven sinds eind j...
Andere Reacties: 13 12-3-2009 13:30:23

Sophie
lingerie Bruidshuis Ellen
Ik heb mijn kleedje besteld bij Bruidshuis Ellen in Oostburg. Ik moet enkel nog lingerie hebben, maar vroeg mij nu af of je daar ook lingerie kunt kopen?
Andere Reacties: 4 12-3-2009 11:58:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...