Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Eve
Wat doen jullie de laatste weken of dagen nog allemaal?
Hey mei-bruidjes, In een topic hieronder zag ik dat de meeste bruidjes al volop kriebels beginnen te voelen. Ik ook :-) Vraagje wat moeten jullie nog allemaal doen? Ik heb echt zo de indruk dat ik dingen ga vergeten he :-( Xx
Voorbereiding Reacties: 8 10-4-2013 7:27:50

dagmar
huwelijksfeest als cadeau
hey bruidjes langs deze weg wil ik jullie hulp/raad vragen mijn schoonma gaat in september trouwen omdat zij finacieel het niet aankunnen wouden zij een heel klein feestje houden maar omdat wij weten dat ze van een groter feest droomd hebben wij b...
Voorbereiding Reacties: 8 9-4-2013 22:27:17

Delphine
Iemand die ons misboekje wil nalezen?
Hoi hoi! Ons misboekje is eindelijk volledig af (het werd eens tijd :p) nu volgt natuurlijk het overlezen en zoeken naar foutjes... zijn er mensen die het zien zitten om het eens te lezen en eventuele foutjes of opmerkingen door te geven? geef anders...
Voorbereiding Reacties: 19 9-4-2013 21:38:44

AUDREY
:-(
De trouwplannen verlopen goed,enkel vind ik het spijtig dat mijn toekomstige schoonouders niet erg tevreden zijn dat we gaan trouwen.Op al die maanden dat ze het weten hebben ze nog geen enkele keer iets vernoemd over de trouw,erg spijtig vind ik dat...
Voorbereiding Reacties: 11 9-4-2013 21:10:46

Sonja
Bruidjes mei 2013
Hallo iedereen, Zijn er nog lentebruidjes (met af en toe nerveuze vlinders in de buik ) aanwezig hier op het forum?Ik zelf trouw op vrijdag 24 mei!Groetjes
Voorbereiding Reacties: 30 9-4-2013 17:23:10

Nathalie
aanspreking uitnodigingen
Ik ben gisteren achter onze uitnodigingen geweest. Ze zijn supermooi, al zeg ik het zelf :D Nu ik een dagje thuis ben, ben ik begonnen met het schrijven van de enveloppen. Van vrienden zetten we gewoon de voornaam erop. Maar van vrienden van de ou...
Voorbereiding Reacties: 6 9-4-2013 15:31:03

charlotte
menu en naamkaartjes
beste medebruidjes, wij zijn van plan om de menukaartjes zelf te maken, heeft iemand soms originele ideeen?
Voorbereiding Reacties: 4 9-4-2013 14:43:24

Sofie
vrijgezelle
hey toekomstige bruidjes zijn jullie nog opzoek naar een leuk idee voor je vrijgezelle ik heb wel een leuk idee elke vrouw wil wel mooi zijn ik ben consulente bij jafra cosmetica wij geven workshops aan huis wat houd het in de gastvrouw (dat za...
Voorbereiding Reacties: 0 9-4-2013 12:13:11

Carrie
Verlovingsshoot : de foto's
Ze zijn er.... Na veel speurwerk op internet, had ik een deel leuke ideetjes voor de foto's.... Wie wil, mag eens piepen : http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10201016587483157.1073741826.1421378475&type=1&l=7edc465063
Voorbereiding Reacties: 16 9-4-2013 10:26:09

kimberly
misboekje!
gisteren is de  pastoor langs geweest om ons boekje samen eens te bekijken voor we het drukken . blijkbaar hebben we goed werk geleverd en mag het worden gedrukt het was allemaal prima .wat een opluchting was dit ,terug iets dat al gedaan is en ...
Voorbereiding Reacties: 6 9-4-2013 6:31:38

tania
vrijgezellen
Mede bruidjes weer eens een vraagje..Ze wilden voor mij een vrijgezellen organiseren volgend jaar,  Maar dit zou per persoon 70€ kosten..Ik weet nu al dat sommige dit geld niet hebben voor vrijgezellen,Dus nu willen ze dit jaar een pr...
Voorbereiding Reacties: 5 8-4-2013 21:08:45

Rebecca
Wat als...
Wat als een bruidje zilverkleurige cowboylaarzen onder haar kleed draagt? Wat als het trouwkleed vooraan lang en achteraan kort is? Wat als de gasten van ellende aan de overkant van de feestzaal op konijnen gaan jagen en die braden boven de theelicht...
Voorbereiding Reacties: 18 8-4-2013 17:09:42

NANCY
Teller op 11 dagen.... bijna zover!
De teller staat op 11 dagen en de zenuwen staan op springen! Van genieten is er echt geen sprake. Niet dat we gaan veranderen van gedacht of zo hoor, maar we verlangen tot die dag voorbij is. Er zijn zoveel dingen waar we rekening mee moeten ho...
Voorbereiding Reacties: 13 8-4-2013 13:02:49

Elien
Gezocht: (tweedehands) Enveloppendoos Hartvorm
Voor ons huwelijk op 13 juli 2013 ben ik nog op zoek naar een enveloppendoos in hartvorm. Ik had zo eentje in de AVA gezien, maar 80 euro vond ik toch wel veel geld om die maar één keer te gebruiken. Verkoopt iemand zijn gebruikte enveloppe...
Voorbereiding Reacties: 7 8-4-2013 12:53:59

Guinevere
Trouwringen : check!
Zaterdag de ringen gaan afhalen in Hasselt... Het was wel even spannend. We hadden die afspraak al 3 maand geleden vastgelegd, maar ze waren nog niet helemaal klaar!! We hebben daar dus twee uur gezeten omdat de juwelier ze nog moest graveren en opb...
Voorbereiding Reacties: 6 8-4-2013 12:31:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...