Nu Online
Momenteel zijn er 530 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Justine
Geen ringen stadhuis
Hallo, Met maar bijna een maandje meer op de teller, begin ik steeds meer over details na te denken. Daarbij bedacht ik het volgende: aangezien wij trouwen voor de kerk, worden daar de ringen uitgewisseld... Maar graag had ik ook iets in het stadhui...
Ceremonie Reacties: 2 17-8-2015 17:26:28

Vicky
huwelijksbeurs Brussel of Antwerpen?
Hallo Een vraagje, begin oktober is er een huwelijksbeurs in Brussel en Antwerpen. Welke zouden jullie gaan? Deze is tegelijk en naar alletwee gaan vind ik beetje zinloos. Weet er iemand waar ik vrijkaarten kan krijgen? Bedankt!
Ideeën Reacties: 2 17-8-2015 13:16:35

Evie
Locatie 'Central Garden' Duffel. Goed of niet?
Hey ladies! Wij zijn dus nog opzoek naar de perfecte locatie voor ons huwelijksfeest. We hebben er al verschillende bezocht, maar nog niet echt een keuze gemaakt. Woensdag gaan we zien naar 'Central garden' in duffel. Ik zoek altijd wat recensies...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 16-8-2015 22:39:10

Annelies
Trouwjurk te koop
Alle gegevens kan je vinden op het Kapaza zoekertje. De reiniging is zeer goed gedaan want als is weer kraaknet. Link: http://m.kapaza.be/nl/vi/98561252.htm
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 16-8-2015 20:57:57

Chris
Photobooth accessoires
Hoi iedereen Ik verkoop mijn Photobooth accessoires die jammer genoeg niet gebruikt zijn (foutje van de fotograaf). Meer info zie link http://www.kapaza.be/nl/knutselen-creatief/photobooth-accessoires-98558516.htm?_ga=1.145778996.1647975760.1437...
Fotografie Reacties: 1 16-8-2015 19:24:52

Charlotte
Trouwen in buitenland: praktische tips
Hallo allemaal,Mijn dag zit er al weer op, maar mijn broer wil graag volgend jaar trouwen in het buitenland (Frankrijk, Italië,...). Ze weten echter totaal niet waar te beginnen. Wie heeft hier ervaring mee en kan een goede én be...
Locatie Reacties: 6 16-8-2015 19:11:40

kylie
Dj Kristof Izegem
Hallo iedereen, Zijn er mensen die ervaring hebben met Dj Kristof van Izegem?Graag even jullie mening!http://www.deejay-kristof.be/info/Alvast bedankt voor de info.Daaag!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 16-8-2015 18:41:43

Inge
Nog 5 dagen! Praktisch vraagje...
Dag schatten, Met nog maar 5 dagen op de teller, is bijna alles hier klaar. Vanavond nog de kaften van de misboekjes plooien en dan nog nietjes indoen en dat is het laatste nog. Maar iets anders nu: gezien alles eigenlijk klaar is, begin ik nu aan...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 16-8-2015 17:56:04

Stephanie
Rode loper, sluier en andere trouwspulletjes te koop
Hallo iedereen,Ons huwelijk van 27 juni 2015 zit er nu toch al een zes-tal weekjes op en het was een fantastische dag. Aan iedereen die nog moet trouwen, één tip, genieten en nog eens genieten van ieder moment want het gaat zo snel di...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 16-8-2015 14:58:31

K.
Locatie huwelijksfoto's gezocht
Weet er iemand leuke locatie om huwelijksfoto's te laten nemen?  Liefst omgeving Ledegem, Gullegem, Moorsele, Marke
Locaties - Fotografie Reacties: 3 16-8-2015 14:13:42

tanja
overzicht planning huwelijk
hallo mede bruidjes met nog 18 dagen op de teller beginnen de zenuwen nu wel te komen ik heb zo een vermoeden dat ik iets vergeten ben en da gevoel gaat maar niet weg volgende zaken heb ik:trouwjurk/schoenentrouwkostuum/schoenenkinderkledij/schoenen...
Voorbereiding Reacties: 3 16-8-2015 11:54:29

Gwendolyn
Waar verkopen van trouwdecoratie?
Hey hey, Even een vraagje, via welke sites verkopen (of mensen die gekocht hebben) jullie je trouwspullen achteraf? Groetjes! 
Ideeën Reacties: 1 16-8-2015 10:39:10

lindsey
feestzaal kontich, lier, boechout, duffel,....en omstreken
weet er iemand nog een goede zaal? regio antwerpen, beetje prijs-kwaliteit. sommige vragen echt veel te veel en ben al lang op zoek, maar via internet kom je niet altijd alles te weten. alvast bedankt!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 16-8-2015 9:09:59

Sofie
Drukker - kraftpapier
Hallo! Wij zouden voor onze save the date kaartjes en onze echte uitnodigingen willen werken met kraftpapier. Het is alleen niet zo makkelijk om een drukker te vinden die dat in zijn assortiment heeft. Heeft er van jullie iemand tips? Liefst regio A...
Uitnodigingen Reacties: 3 15-8-2015 17:06:22

Joyce
tijdslimiet promoties huwelijksreis
hallo allemaal, Ik en mijn vriend trouwen op 9 juli 2016. Nog even dus, maar toch zijn we al aan het kijken voor een huwelijksreis. Deze zou bij ons pas doorgaan in oktober of november. Weet iemand van jullie of je dan nog van de promoties die word...
Huwelijksreis Reacties: 2 15-8-2015 12:01:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...