Nu Online
Momenteel zijn er 453 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

elke
romantische trip kortbij
Hallo, Wij willen er graag met ons twee even tussenuit voor twee nachtjes, de week na ons huwelijk. Onze echte "huwelijksreis" doen we nog deze zomer maar dan zijn de kids erbij. Dus zoeken we nu iets om er met ons twee toch even tussenuit...
Ideeën Reacties: 8 23-1-2011 10:52:54

Cindy
Nog iemand die 's avonds naar B&B gaat met de suite?
Hallo allemaal, Ik wilde even met jullie delen dat de B&B voor 's avonds geboekt is voor de suite. En veeeel goedkoper  dan ik had verwacht. We gaan met de suite (19 personen) na de uitgebreidde receptie naar 'd Hofstee in Meetkerke, lekk...
Ideeën Reacties: 2 22-1-2011 18:33:48

Stefanie
leuke site
www.theperfectwedding.nl   Moet je zeker eens bekijken! Neem zeker eens een kijkje bij de thema's, echt leuk!
Ideeën Reacties: 0 22-1-2011 13:58:54

Ellen
Fotohoekje met verkleedgerief: pro's en contra's?
Hey   Een tijdje geleden las ik in een bruidsmagazine over een koppel dat op het avondfeest een fotohoekje had ingericht. Zij hadden er een fototoestel en enkele leuke accessoires (verkleedhoed, fotokader, boa) op een tafeltje gezet. Daar kond...
Ideeën Reacties: 11 21-1-2011 20:25:51

Kirsten
menukaarten
Hallo medebruidjes en bruidegommen,   wij zouden graag onze menukaarten zelf maken. Zijn er nog mensen die dit gedaan hebben? Hoe hebben jullie dit juist gedaan? Kruipt hier veel tijd in of valt dit best wel mee? Voorbeeldjes zijn ook altijd wel...
Ideeën Reacties: 4 21-1-2011 15:41:02

Melissa
Feestbusje
Hoi bruidjes!   Even een vraagje. Ik kreeg een mailtje van www.feestbusje.be. Dit lijkt me een leuk idee voor onze receptie. Heeft er iemand hier al ervaring mee? En weet er iemand wat prijzen?   Heb een offerte aangevraagd maar heb no...
Ideeën Reacties: 7 20-1-2011 19:55:59

Kelly
voorlopige dagplanning ok?
Hier mijn voorlopige dagplanning, is deze haalbaar volgens jullie?   7u kapper (kort haar, moet gewoon gewassen, gebrushd worden en misschien op zij klemmeke gestoken worden) 8u make-up 9u30 aankomst bruidegom 10u gemeentehuis 10u30 fotosh...
Ideeën Reacties: 3 19-1-2011 13:19:53

Cindy
rekeningnummer geven?
Hey, Ik las hier net bij het artikel over placebo-enveloppes iets over storten op een rekeningnummer. Wordt dit vaak gedaan, een rekeningnummer geven? Meldt je dit dan ook op de uitnodiging of hoe pak je dat dan aan? Het lijkt me wel een veilige man...
Ideeën Reacties: 12 19-1-2011 12:57:47

karine
rolstoel
Hoi, mijn vriend en ik zijn 17 jaar samen en trouwen op 23 juli 2011!! mijn vriend zit in een rolstoel en nu zou ik daar rond graag wat tips of ideetjes hebben voor foto's, openingsdans, enz, groetjes
Ideeën Reacties: 3 19-1-2011 0:27:46

leen
Tafelindeling
Iemand een ideetje voor een leuke tafelindeling??? Ons thema is (wit-)rood. Ik had al gedacht om met snoepjes te werken, dus iedereen een zakje snoep te geven (per koppel) bij het binnenkomen, met 1 bepaalde rode snoep. En daarvan ook...
Ideeën Reacties: 3 18-1-2011 22:30:55

Lynn
Help ?
Hey iedereen,   Heb een vraagje: wat doen jullie met nonkels en tantes die naar de kerk komen ? Enkel uitnodigen voor het avondfeest of ook voor de receptie ?   Groetjes  
Ideeën Reacties: 14 18-1-2011 18:09:51

Inge
Voorkant misboekje
dag bruidjes to be!   Wat doen jullie met de voorzijde van jullie misboekje? Ik heb al prachtige voorbeelden gezien maar allemaal met Photoshop gemaakt en daar kennen wij niets van. We hebben geen idee hoe we dus aan het boekje moeten beginn...
Ideeën Reacties: 9 18-1-2011 16:37:09

Charlotte
Bloemen - wat na de viering?
Dag medebruidjes!   Vorige vrijdag zijn we bij de bloemist geweest om één en ander te bespreken... Nu vroeg ik me vandaag af: hoe loopt het bij het weghalen van je bloemen (behalve het altaarstuk, blijkbaar moeten we dit laten staan)...
Ideeën Reacties: 4 18-1-2011 13:17:10

sarah
Kleine bruidskindjes
Hallo iedereen,   Wij hebben 2 bruidskindjes  1 van 2,5 jaar en 1 van 2jaar. Hoe doen jullie dat? Zetten jullie de bruidskindjes in een bolderkar of gewoon laten mee stappen? Wij dachten de 2 gewoon mee te laten stappen maar gaan ze daar ni...
Ideeën Reacties: 3 18-1-2011 7:00:10

kelly
Wat eten jullie?
Hallo, Ik geraak het niet eens met mijn vriend over wat we willen eten op het avondfeest. Barbecue, menu aan tafel, buffet, hij heeft zelfs al aan friet met stoofvlees gedacht. Nu vroeg ik mij af, wat eten jullie en wat kost dit ongeveer? Groetjes, k...
Ideeën Reacties: 22 17-1-2011 21:07:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...