Nu Online
Momenteel zijn er 527 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Marisa
Iemand ervaring met safari in Tanzania?
Hallo, Wij vertrekken op 1 september op huwelijksreis naar Tanzania. Nu zijn wij gisteren onze tickets gaan afhalen bij Jetair en vertelden ze ons doodleuk dat we maar 15kg mogen meenemen en het ergste vanal, het mogen geen harde koffers zijn wegens...
Huwelijksreis Reacties: 6 15-8-2015 10:19:17

Wouter
Hof ter Smissen Hoogstraten
Wij zijn afgelopen week wezen kijken op de locatie Hof ter Smissen in Hoogstraten en zijn benieuwd of jullie hier nog recente ervaringen mee hebben. Ik heb al gelezen over het eten dat dit vaak zeer goed is maar hoe zit het met de aankledi...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 14-8-2015 22:28:39

Kylie
dringend pianist/gitarist gezocht voor 21/22 augustus
Wegens omstandigheden met muzikant zijn wij DRINGEND opzoek naar een pianist of gitarist die onze trouwceremonie kan begeleiden. Het gaat om 5 nummers. Ceremonie is op 22 augustus 2015 van 14u-16u in sint- katelijne waver. Repetitie met zangers op 2...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 14-8-2015 22:19:36

Els
La jouissance Montenaken of Kelsbekerhof Nieuwerkerken..????
Hallo, Heeft iemand ervaringen met 1 van deze feestzalen? Op het forum vond ik niet onmiddellijk 'recente' ervaringen. We hebben al een aantal zalen bezocht en deze twee zijn de kanshebber dus enorm aan het twijfelen... Ik hoor graag jullie reacti...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 14-8-2015 20:31:49

Els
La jouissance Montenaken of Kelsbekerhof Nieuwerkerken..????
Hallo, Heeft iemand ervaringen met 1 van deze feestzalen? Op het forum vond ik niet onmiddellijk 'recente' ervaringen. We hebben al een aantal zalen bezocht en deze twee zijn de kanshebber dus enorm aan het twijfelen... Ik hoor graag jullie reacti...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 14-8-2015 20:31:43

Tinne
Zalige "speech" van de getuigen :-)
 Dag iedereen,ik was wat aan het rondkijken en vond een geweldig filmpje: twee zussen die voor de bruid een echte rap hebben ineengestoken. Echt supertof gedaan. Stiekem ook naar mijn getuigen doorgestuurd, je weet nooit (maar dat gaan...
Ideeën Reacties: 0 14-8-2015 17:32:08

Anne
Decoratiemateriaal te koop
Decoratiemateriaal slechts 1x gebruikt, het gaat hierbij over: - 30 kleine discoballen - 20 plastieken (elpee) platen - 6 pakken decoratiefolie om de ramen dicht te plakken of muren op te fleuren (1 pak= 1m22x12m2) - 2x vlaggenlijn van 6m Volledig...
Ideeën Reacties: 0 14-8-2015 15:35:00

nina
Witte slippers
Beste mede bruidjes,Weet iemand waar ik goedkope witte teenslippers kan kopen? Ik zou 10 x maat 38, 10 x maat 39 en 10 x maat 40 nemen. Maar ik vind nergens volledig witte slippers .. Ik zou ook graag onder de €2 per paar blijven (in de a...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 14-8-2015 13:56:58

klaudia
Avondkleedje
Ook mijn avondkleedje dat ik voor de openingsdans aan heb gehad mag de deur uit. http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/trouwkleding-249947174.html
Kledij - Accessoires Reacties: 0 14-8-2015 13:28:45

klaudia
Trouwartikelen
Beste bruidjes , ik verkoop enkele trouwartikelen ze zijn 1x gebruikt of zelfs niet uitgepakt geweest neem gerust een kijkje op 2dehands. http://www.2dehands.be/overig/feesten/overige-feestartikelen/trouwartikelen-249943415.html?plaats=1
Voorbereiding Reacties: 0 14-8-2015 12:50:02

Anneleen
Retro, vintage lokatie voor foto's
Hallo iedereen, Wij zijn opzoek naar een leuke lokatie voor onze trouw foto's. We trouwen in Ruiselede en ons feest is in Maldegem. We zijn opzoek naar een retro of vintage locatie. Waarbij we maximaal een half uurtje kunnen rijden. Het mag in de bu...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 14-8-2015 11:27:29

ILSE
Vermenigvuldigen
Hoi hoi,  na een hele drukke periode, nog 2 weken voor de boeg en dan is het eindelijk onze dag!!Nog enkele zaken te doen, zoals bvb een liedje kiezen voor onze openingsdans en die voor met de ouders te dansen, de vermenigvuldigingsliedjes worde...
Openingsdans Reacties: 3 14-8-2015 8:32:37

carolineq
originele trouwlocatie in het waasland
Wij trouwen in juli 2016 en zijn nog op zoek naar een origineel trouwlocatie zonder traiteur in het waasland en omstreken.  Liefst in hoevestijl. Niets te stijf... Iemand leuke ideeën? 
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 13-8-2015 15:51:11

Jasmine
Laatste liedje dansfeest
Hallo Bruidjes! Even een snelle vraag: wij zijn nog op zoek naar een goed liedje om ons dansfeest af te sluiten. Oorspronkelijk wilden we onze openingsdans nog eens over doen, maar onze ouders vonden dat collectief 'raar'. Aangezien we openstaan voo...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 13-8-2015 15:41:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...