Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 388 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
223
224
225
226
227
228
229
230
231
232
...
Volgende
Laatste
Sarah
Domein Martinus
vandaag reed ik mijn papa (ben aan het leren rijden) toevallig in de buurt van onze zaal en we sprongen daar vlug even binnen. Ik ben gedurende onze voorbereidingen in al veel winkels etc grof behandeld geweest als ik er kwam zonder afspraak, maar op...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
4-10-2010 16:48:40
Anne
Feestzaal voor 60-70 personen
Dag iedereen, We trouwen pas in juni 2012... dus we hebben nog wel even, maar toch zijn we nu al aan het kijken voor een locatie. Afgelopen zondag naar Hof van Nazareth geweest. Een heel vriendelijke man die ons geod wegwijs maakte in de mo...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
4-10-2010 13:34:48
Anneleen
feestzaal smoutmolen
Hallo, wij zijn volop bezig met het plannen van ons trouwfeest voor 4 juni 2011. De smoutmolen in Zoersel lijkt mij een mooie zaal. Heeft er iemand een idee over de prijzen van bijvoorbeeld de barbeque of een warm buffet of dergelijke. Alvast be...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
4-10-2010 12:26:21
Katrien
wat een feest !
Zaterdag getrouwd en vol overtuiging kunnen wij jullie, toekomstige bruidjes op zoek naar een zaal, het Kasteel van Moerkerke aanraden. Vriendelijke bediening, schitterende mensen en een prachtige locatie. In ons gastenboek lazen we wel 10 keer dat z...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
4-10-2010 11:33:44
Karine
DOMEIN DE WAL STEKENE - iemand ervaring hiermee?
Goedenavond, Is hier al iemand geweest voor een trouwfeest? Ervaringen? Bedankt!
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
3-10-2010 21:35:01
Evelien
Feestzaal gevonden!
Hey allemaal! We hebben eindelijk onze feestzaal gevonden! Na alle positieve reacties hier op het forum over Salons Caipirinha in Merelbeke besloten we ook eens een kijkje te gaan nemen en we waren op slag verliefd! We zijn...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
3-10-2010 13:45:46
evy
Traiteur gezocht Herentals-Heist op den Berg
Goeiemiddag allemaal, wij zijn op zoek naar een goede traiteur regio Herentals, Heist op den Berg. Iemand aanraders? Groetjes, evy
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
3-10-2010 11:52:43
Marijke
feestzaal Kasteel van Nieuwland Postiljon
Hallo Voor onze trouwfeest volgend jaar zouden wij kiezen voor de Postiljon (kasteel van nieuwland) in Aarschot. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze feeszaal en het eten? Marijke
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
2-10-2010 20:57:48
Katia
Torenhof in Tongerlo-Westerlo
Hallo allemaal! Wij zijn deze week naar enkele feestzalen gaan kijken voor februari 2011 en op dit moment lijkt de Torenhof in Tongerlo (rechtover de abdij van Tongerlo) de beste optie voor ons :-) (regio Mol-Geel etc). Spannend...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
1-10-2010 20:05:36
Mieke
Gezocht: Informatie over feestzalen (O-VL, VL-BR)
Dag allemaal, Wij zijn nog dringend op zoek naar een feestzaal. Ons feest zou voor ongeveer 200 mensen zijn en liefst in een zaal in Oost-Vlaanderen of Vlaams-Brabant. Omdat we graag in de zomer van 2011 willen trouwen, zouden we niet te lan...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
1-10-2010 16:13:29
Nina
Prijs zaal Nova- Stekene
Hallo medebruidjes, Ik heb net een afspraak gemaakt bij zaal Nova in Stekene Maar nu vroeg ik me af wat de prijs is, kwestie van mn mannetje in spé al wat voor te bereiden ik heb het wel gevraagd maar niet goed verstaan en ik zou me ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
1-10-2010 16:00:52
Marie
Feestzaal/locatie regio Beringen / Hasselt
Hallo medebruidjes ! Ik ben op zoek naar een goede (betaalbare) feestzaal in regio Beringen en Hasselt. Heeft er iemand suggesties? Alvast bedankt ! Groetjes,
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
1-10-2010 12:17:09
Marianne
Feestzaal Den Oesterput in Wevelgem
Wij zijn gisteren gaan kijken naar de feestzaal Den Oesterput in Wevelgem en vonden het echt een prachtige zaal en heel vriendelijke mensen. Heeft er iemand ervaring met deze zaal? (eten, prijs-qualiteit, ...) Graag eens jullie mening! Alvas...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
1-10-2010 9:50:07
Paris
Traiteur Eskimo/Artcube/... omgeving Gent
Hey iedereen, Wij zijn aan het overwegen om te trouwen in de eskimo of artcube in Gent, maar alle traiteurs die ik al gecontacteerd heb zijn verschrikkelijk duur (de voorkeur-traiteurs die zij opgeven). Is er iemand die hier al ervaring mee ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
30-9-2010 19:34:26
Cindy
Feestzaal en traiteur
Hallo allemaal! Weet er iemand in de buurt van Roeselare- Torhout een mooie feestzaal zijn waar je vrij bent van catering? Graag hadden we een mooie zaal gehad waar je een traiteur kunt gebruiken! Ook voor een traiteur zijn we nog ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
30-9-2010 15:46:19
Eerste
Vorige
223
224
225
226
227
228
229
230
231
232
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
mémoires
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info