Nu Online
Momenteel zijn er 402 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

nina
Bordje 'hier komt de bruid'
Hallo medebruidjes en bruidegoms :)Ik zit met het idee om de bruidskindjes een bord te laten vast houden met de tekst " hier komt de bruid" zoals de link hieronder:http://wedspiration.com/2015/07/de-allerleukste-hier-komt-de-bruid-bordjes/Wie van ju...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 13-8-2015 13:02:31

Lieselotte
trouwen in openluchtmuseum
hallo iedereen, wij gaan volgend jaar waarschijnlijk trouwen in het kerkje van het openluchtmuseum van Bokrijk. nu heb ik nog geen idee van de viering, kan iemand me daarvoor tips bezorgen? alvast bedankt
Locaties - Viering Reacties: 2 13-8-2015 11:03:55

tinne
beetje teleurgesteld in getuige :(
beetje banaal, maar wat moet ik doen :-( ?! wij zijn al 2 jaar verloofd, nu hebben we datum , zaal enz vastgelegd. toen we verloofd waren vroeg ik een vriendin, van vroeger uit de klas als getuige. was al jaar geleden op zoek gegaan naar de perfect...
Kledij - Suite Reacties: 11 13-8-2015 9:45:44

amelie
de feestflitser
Hallo, Wij twijfelen om de feestflitser in te huren voor onze dag maar bij de vorige gesprekken over photobooths waren er veel tegenstrijdige reacties en zogezegde 'fakers'.. We lazen dat hun prijs ongeveer 630 € is, wat niet weinig is, en willen ...
Ideeën Reacties: 4 12-8-2015 22:13:12

nicky
opzoek naar live muziek op ons kerkelijk huwelijk
Hallo allemaal,Wij zijn opzoek voor op ons huwelijk naar iemand die live komt zingen voor ons kerkelijk huwelijk namelijk op 19/09/2015.Alvast bedankt voor jullie reactiesgroetjes Nicky  
Muziek - Live Reacties: 12 12-8-2015 20:49:32

Marijke
50 geluksballonnen te koop
Hey bruidjes in spe,Ik verkoop mijn 50 geluksballonnen die we normaal gingen oplaten op onze trouw, maar wegens wat regenachtig weer 's avonds helaas niet konden... Iemand interesse? Ik vraag 90 Euro.Groetjes, Marijke
Voorbereiding Reacties: 4 12-8-2015 19:41:09

Elke
Onze trouw 8 augustus 2015
Dag lieve bruidjes, Onze mooiste dag van ons leven zit er al op. Wat jammer...want voor ons was het meer dan perfect! Ik had een idee en een droom hoe onze dag zou verlopen, maar het was zelf meer dan dat!  Het begon allemaal om 7u30 s'morgens...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 11 12-8-2015 11:57:42

ann
funky D
Hallo, iemand ervaring met de groep funky D?  Alvast bedankt voor je reactie
Muziek - Live Reacties: 3 11-8-2015 23:45:40

Sofie
27 juni verslagjes?
Hey,op mijn teller staat ondertussen 45 dagen getrouwd, en ik was zeker en vast niet de enige bruid die op 27juni huwden, maar denk wel de enigste die en verslagje schreef. elke week kom  ik nog is piepen op het forum, maar rond ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 1 11-8-2015 22:30:31

Emilie
Feestzaal/wei/plaats regio Antwerpen gezocht waar foodtruck concept kan
Hallo Wij trouwen in september 2016 en zijn opzoek naar een plaats in de regio Antwerpen waar we ons trouwfeest kunnen geven. Weet er iemand toevallig leuke plaatsjes waar we ons foodtruck concept kunnen doen. Mensen kunnen dan eten halen bij versc...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 11-8-2015 19:20:54

Vicky
Feestzaal gezocht...
Hallo, ik trouw volgend jaar in mei en ben op zoek naar een mooie (en prijs-kwaliteit) feestzaal in de omgeving van Wetteren - Herzele - Oosterzele. Zelf al heel veel gezocht op internet maar op sites wordt alles altijd goed voorgesteld..  ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 11-8-2015 16:41:46

Myrthe
Aankleding tuinfeest te koop
Beste,  Voor onze trouw hadden we heel wat spullen voor de aankleding gekocht, die we nu niet meer nodig hebben. Alle zaken zijn speciaal voor de trouw gekocht en dus maar 1 keer gebruikt. Aangeboden: - 16 bistrostoelen http://www.ikea.com/nl/...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 11-8-2015 16:10:24

kim
houten bewijzering
Voor op onze trouw vind ik het leuk om van die houten bewijzeringen te hangen, met de verschillende locaties. Deze mogen ook blanco zijn, dan kunnen we er met een krijtstift op schrijven. weet iemand waar je dit kan vinden?
Ideeën Reacties: 4 11-8-2015 16:01:07

Annelies
Mr & Mrs Thema
Hey medebruidjes,  we zijn eindelijk uit ons thema uit en gaan voor mr en mrs thema niet Smith maar gewoon. Was op het idee gekomen omdat je super veel leuke Mr & Mrs gadgets vindt op het internet en we Mr & Mrs uitnodigingen hebben. Du...
Ideeën Reacties: 4 11-8-2015 14:45:09

lien
Gastenboek
Hallo allemaal,Ik heb lang naar leuke ideetjes gezocht voor een gastenboek. Nu heb ik gevonden om grote houten letters (beginletter van ons beiden), eerst kan je dat gebruiken voor bij de foto's en dan later zou ik die ...
Ideeën Reacties: 13 11-8-2015 13:49:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...