Nu Online
Momenteel zijn er 570 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

lieselot
Waar trouwkleed hangen na afhaling?????
Binnen 2 weekjes mag ik mijn trouwkleed gaan ophalen in de bruidswinkel.  Ik kijk er enorm naar uit!  Ik weet alleen nog niet goed waar ik het moet hangen.  Het is een kleed met lange sleep en ik heb hier op het forum al gelezen dat je...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 18-6-2011 14:06:59

elien
koonings
hallo   ik had een vraagje...Koonings bruidsmode...in google vind ik dat deze in brabant ligt maar op de site enkel nederland. Kan iemand mij helpen aub...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 17-6-2011 21:35:21

Nathalie
Trouwjurk Marylise
Vandaag had ik een afspraak bij liliane Claes voor naar kleedjes te komen kijken. Het eerste kleed dat ik paste was al super Maar het 2de kleed was echt geweldig. Ik heb het in een keer al maar besteld. Het is een kleedje van marylise geworden. ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 17-6-2011 21:01:20

Ann
Hoe werkt dat, een kleed kiezen?
Hey bruidjes, Ik dacht in september eens stilaan te gaan kijken voor een bruidsjurk. Ik heb vandaag al wat gelezen hier op het forum en nu ben ik enigszins verward. ik lees hier dat jurken al gekocht worden en daarna pas een eerste keer gepast wor...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 17-6-2011 18:13:02

Sharon
Kleed te klein... Paniek!
Hallo allemaal,   Een tijdje geleden heb ik al voor de eerste keer mijn kleed mogen gaan passen. Ze kregen mijn kleed niet dicht... Na een paar keer proberen, mijn vel even ertussen en dan uiteindelijk door mijn adem in te houden ging het...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 17-6-2011 13:48:34

Ludo
Fotoshoot Lommel 16 en 17 juli 2011
Beste Bruidjes,   Enige tijd terug had ik hier een oproep geplaatst met de vraag welke bruidjes er nog eens voor één dag in spotlights wilde staan en hun bruidskleed nog eens aandoen of uitlenen.  De respons was enorm, waarvoor ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 17-6-2011 7:40:22

Sofie
Hoe krijgen jullie zonder veel kleerscheuren dat kleed aan?
Hmmmzzz, denk dat ik mega troubles ga hebben om met mijn kapsel door mijn kleed te geraken... . Hoe kruipen jullie trouwens in je kleed? Duikmethode is niet echt een goed idee voor mijn lokken en make up! :)
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 16-6-2011 23:12:15

dorien
in mei trouwen... wachten tot september om jurk te kopen?
ik ben gisteren al enkele kleedjes gaan passen.   nu belde ik juist naar cermo en zij gaan mij in september een boekje toesturen en ze raden me aan om dan pas een jurk te gaan kopen. omdat er dan een nieuwe stijl is, er nieuwe accentjes worden...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 16-6-2011 17:45:58

nancy
happy bruidje :)
hallo mede bruidjes , ik heb zo net supper nieuws gekregen , ik weet mijn grote dag is nog wel even ,maar ik heb zo net bericht gekregen dat mijn DROOMjurk binnen is gekomen , nu nog een afspraakje maken se en met men ma een dagje afspreken om tot ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 16-6-2011 14:44:04

Léonore
Jurk Rembo Styling - model Laguna
Hallo bruidjes,   Wie trouwt er deze zomer of volgend jaar in de bovenvermelde jurk?  Er is nl. nergens beeldmateriaal van te vinden, noch in de catalogus van Rembo Styling, noch op de site, noch ergens anders...  Tenzij die éne ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 16-6-2011 13:07:56

Marijke
Bruidswinkel regio Londerzeel gezocht!
Hallo iedereen,   Onze trouwplannen zijn nog maar net gestart maar ben toch al beetje op zoek naar een trouwjurk. ik, heb nog tijd, het is pas volgende zomer. Nu vroeg ik me af of jullie soms goede winkels wisten in de buurt van Londerzeel wa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 16-6-2011 11:38:41

Patricia
Ik ging alleen maar eens gaan kijken .... jaja ...
Vrijdag had ik een half dagje verlof genomen om met mijn ongeduldige dochter (mijn getuige) en zus een paar trouwwinkels te gaan "bekijken". Eerste winkel : Jagré Antwerpen ... 4 kleedjes gepast en làp, daar was ze, mijn droomjurk...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 16-6-2011 10:24:23

katrien
Bruidsjurk Linea Raffaeli te koop!!!
hey, ik ben getrouwd op 1oktober2010. ik verkoop hierbij mijn trouwkleed omdat ik het zonde vind dat het maar in de kast hangt. ik kan er misschien iemand anders er gelukkig mee maken ;-) hij is dag na huwelijk naar de droogkuis gegaan. merk: li...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 15-6-2011 19:34:47

dorien
ooit al buitengejaagd geweest als je een winkel met trouwkledij binnen komt?
vandaag met een toekomstige schoonzus twee bruidskledij-winkels gaan bezien..   de eerste winkel waar we kwamen ... mmm ... we kwamen er nog maar binnen en werden meteen al gevraagd om naar buiten te gaan. toen we een boekje vroegen eventueel m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 19 15-6-2011 18:29:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info