Nu Online
Momenteel zijn er 505 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

Lien
trouwen in kasteel Oudeberg
Hallo,   heeft er iemand al ervaring met een huwelijksfeest in kasteel Oudeberg in Geraardsbergen? Ik vind dit een prachtige locatie en vroeg mij af wat de ervaringen waren. Kan er mij ook iemand laten weten wat ongeveer de kostprijs zou zijn ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 29-9-2010 15:20:50

Britt
Schuur Soetkin, Hoeke ( Damme )
Hallo Bruidjes & -gommetjes   Heeft iemand ervaring met deze feestzaal "Schuur Soetkin", de locatie ziet er magnifiek uit maar verneem graag jullie ervaringen.   Alvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 29-9-2010 14:48:36

Britt
Landelijke feestzaal West-Vlaanderen gezocht
Hoi nogmaals   Wij houden enorm van het landelijke en daarom willen wij dan ook zo ons feest organiseren.   Nu vernemen wij graag wie ervaring heeft met landelijke feestzalen met tuin in de ruime regio van Brugge.   O...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 29-9-2010 12:07:24

Hilde
Wie heeft ervaring met locaties West-Vlaanderen
Wij zijn nog op zoek naar een feestzaal in West-Vlaanderen voor een feest van ongeveer 150 personen (zittend). Wij twijfelen nog tussen enkele locaties. Wie heeft er ervaring met volgende feestzalen: - Hof ter Molen, in Leke bij Diksmuide - 't Groe...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 27-9-2010 13:33:28

An
kasteel van lebbeke
Hallo,   heeft iemand ervaringen met een trouw in kasteel van lebbeke?   groeten,   An
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 27-9-2010 13:17:10

lindsay
Niet te dure locatie gezocht west vlaanderen
hallo Wij zijn op zoek naar een niet te dure locatie in regio west vlaanderen (omstreken zedelgem, torhout, brugge,...) waar we met zo'n 70man kunnen zitten en dansen natuurlijk, weet er iemand een locatie? alvast bedankt groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 26-9-2010 22:35:10

Katrien
leuke trouwlocatie
Hallo   Wij zijn op zoek naar een leuke trouwlocatie waar gasten kunnen blijven logeren. Dit voor ongeveer 55 personen. Mag ook in ardennen zijn.   bedankt!   katrien    
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 26-9-2010 15:21:43

Ingrid
La Piazza in Berchem - zaal avondfeest
Hallo, Zaal La Piazza in Domein Park West te Berchem spreekt ons aan. Iemand ervaring mee?  Alvast bedankt voor alle info. Groetjes, Ingrid 
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 26-9-2010 12:40:25

benjamin
meirkenshof of Hof ter velden te Baasrode
Hallo,   Wij zijn op zoek naar een geschikte feestzaal voor ons huwelijksfeest. Echter wij twijfelen tussen Hof ter Velden te Baasrode en Meirkenshof te Baasrode. Iemand ervaring met deze feestzalen en wat zijn jullie bevindingen?   A...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 25-9-2010 16:52:07

Jo
Het Geuzenhof in Massemen, porties?
Hallo   We geven waarschijnlijk een feest in Het Geuzenhof in Massemen. Een prachtige locatie, vriendelijke eigenaars vind ik en  echte service. Ik heb er al veel goeds over gehoord en het eten zou er lekker zijn. Het enige waar ik bang van...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 25-9-2010 8:59:24

Lies
Gratis Bruidstaart vr trouwers in OKTOBER!
Hello bruidjes en gommekes :)   (heb mn taartje nog niet knn maken dus hier nogmaals mn berichtje:)   na vele taartjes maken voor vrienden, vrienden van vrienden, familie,... ga ik mijn eerste bruidstaartje maken.   Deze wi...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 24-9-2010 13:14:10

ariane
Capaciteit Berkenhof in Bierbeek?
Hey iedereen, Wij zijn op bezoek geweest bij het Berkenhof in Bierbeek en waren heel enthousiast. We hebben een optie genomen op de zaal en moeten zeer binnenkort beslissen of we de zaal al dan niet nemen. Enige twijfelpunt is de grootte van de zaal...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 24-9-2010 8:41:52

greet
gasten: naast elkaar of tegenover elkaar?
hey! ik heb een hele domme vraag! onze tafelschikking is een grote U ... maar hoe zet ik mn gasten nu? elk koppel naast elkaar of tegenover elkaar? bedankt voor de tips!
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 23-9-2010 20:15:55

Jessica
op zoek naar een toffe locatie
ik ben op zoek naar een toffe locatie voor ons trouwfeest. de datum staat nog niet vast, dus dat is nog bespreekbaar. we zoeken iets in de buurt van gent of in gent zelf, iets niet-klassiek, wat alternatiefs als het kan. evt. zoeken we zelf achter ca...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 23-9-2010 19:42:52

Peggy
De Pier Blankenberge
hey b&b's, iemand ervaring met De Pier in Blankenberge? 
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 23-9-2010 16:38:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info