Nu Online
Momenteel zijn er 525 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

stephanie
Misboekje
Zijn er mensen die hun misboekje eens zouden willen doormailen naar mij? Je zou er mij super veel plezier mee doen. Xxx
Voorbereiding Reacties: 9 2-4-2013 19:11:55

Sofie
Over tafelthema's en bedankjes
Het is toch een heel gedoe eigenlijk hé..  Ik dacht de tafels in te delen in snoepjes en hier ook bedankjes van te maken. Nu ben ik er aan aan het denken om de tafels wel degelijk in te delen in het snoepthema.Maar als bedankje hoorde ...
Voorbereiding Reacties: 2 2-4-2013 17:14:11

Ann
Gedichtjes
Beste medebruidjes, Mijn literaire talenten zijn helaas niet zo uitgebreid als een aantal onder jullie. Wij zijn nog op zoek naar een aantal gedichtjes. We hebben nl een boomgastenboek (de gasten moeten hun naam noteren in de blaadjes), wegwerpcamer...
Voorbereiding Reacties: 4 2-4-2013 16:40:13

Bruidje2013
wagendecoratie
wij gaan onze eigen wagens gebruiken voor de trouw.Eerst rij ik mee met mijn vader, maar na de trouw met mijn echtgenoot. Welke wagen wordt er dan in principe versierd? Waar kan je deze versiering kopen? Ik zie wel graag 2 linten die in een V over d...
Voorbereiding Reacties: 2 2-4-2013 15:56:47

Ellen
Kleerhanger DIY
Mijn klein projectje :-)
Voorbereiding Reacties: 5 2-4-2013 0:41:23

Sarra
Wanneer bruidsboeket bestellen?
Dag dames, Hoelang op voorhand moet je eigenlijk je bruidsboeket gaan bestellen? En doet de man dit alleen of is het de bruid die het boeket kiest?  Grtjs
Voorbereiding Reacties: 13 2-4-2013 0:02:22

jolma
bedankingen al maken?
Hallo, Volgende week maandag ben ik een dagje in verlof. Nu zou ik graag onze bedankingen al helemaal in elkaar steken. Onze bedankingen zijn 'snoep'zakjes met twee theezakjes of twee koffiepads erin. Daarbij komt een minikaartje met een foto van on...
Voorbereiding Reacties: 12 1-4-2013 18:53:32

kiki
Optreden dansgroep tijdens dansfeest, om hoe laat plannen?
Dag medebruidjes, We hebben een dansgroep die tijdens ons dansfeest komt optreden. Ze zouden 3x 20min optreden. Ik dacht hen een eerste keer na het dessert, zo rond 22uur, te laten optreden en dan nog eens om middernacht. De vraag is nu wanneer we he...
Voorbereiding Reacties: 2 1-4-2013 18:30:59

Alexandra
DJ via trimalchio catering?
Dag collega-bruidjes! Ik ben zaterdag langsgeweest bij Trimalchio Catering in Kuringen. Het eerste gesprek is me alleszins enorm meegevallen! Ze komen over als mensen met veel ervaring, die niet de intentie hadden om per se de laatste cent uit onze ...
Voorbereiding Reacties: 4 1-4-2013 13:04:37

kiki
Ook een save the date voor diegenen die enkel naar het dansfeest komen?
Dag mede-bruidjes, Wij nodigen mensen uit voor het diner en nadien ook nog extra vrienden voor het dansfeest. We willen nu graag een save the date versturen maar hier staat enkel op dat ze de datum moeten vrijhouden en niet of ze uitgenodigd zijn vo...
Voorbereiding Reacties: 1 1-4-2013 12:35:35

laurie
Wat te doen
Heb in februari iets besteld bij Etsy, maar is nog niet toegekomen. Het zou wel moeten vertrokken zijn, maar verder staat er nog niets bij... Zou het ergens op de douane kunnen vastzitten? Wie kan ik best ervoor contacteren? Ik heb er echt geen idee ...
Voorbereiding Reacties: 3 1-4-2013 11:28:28

tania
traiteur hasselt - genk
Wie raad welke traiteur aan regio Hasselt - genk? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 5 31-3-2013 22:51:40

Nellie
Tik tak tik tak... in een oogwenk nog een uur dichter bij onze trouw!
Hey ladies en gentlemen, Tot nu toe heel rustig gebleven, maar af en toe krijg ik nu toch wel zo kriebels in mijn buik als ik aan onze trouw denk! En nu zelfs plots nog een uur minder... Momenten van "Waaaaah zo leuk en spannend!" en "Waaaaah, het z...
Voorbereiding Reacties: 2 31-3-2013 14:57:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...