Nu Online
Momenteel zijn er 312 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Claudia
Bloemen Heist op den Berg
Ik ben hier vandaag weer met de zoveelste vraag! Wij zijn aan het nadenken wat we juist willen ivm bloemen en de prijs natuurlijk. Kunnen jullie ons misschien helpen met een ongeveer prijs van de volgende zaken: - bruidsboeket - corsage voor de bruid...
Ideeën Reacties: 0 8-1-2011 19:52:53

sabine
RINGEN
Hoi, Ons dochtertje van straks 21 maanden zal de ringen geven in het stadhuis .Iemand leuke ideeën waaraan de ringen te bevestigen????Alle originele tips welkom .Alvast dank.
Ideeën Reacties: 3 8-1-2011 17:53:20

Jimmy
Autostrik
Wij zoeken 2 grote rode strikken voor op de auto Waar kan ik deze vinden Wij zijn afkomstig van regio Herentals.   Alvast bedankt .   Nog 153 dagen
Ideeën Reacties: 1 7-1-2011 22:59:03

Karolien
Trouwlijst
Hoi medebruidjes,   Mn verloofde en ik zijn al een tijdje op zoek naar een goed alternatief voor een klassieke trouwlijst (zo met zilveren servies, een broodrooster en zo) en een onpersoonlijk rekeningnummer op onze uitnodigingen. We vinden ni...
Ideeën Reacties: 11 6-1-2011 23:59:24

M.
beetje depri over mijn gewicht...
Dag dames,   Ik heb even een peptalk nodig....   Ik heb net foto's gezien die onlangs van mij werden genomen, en ik ben enorm geschrokken van mezelf.... Het is duidelijk dat ik de laatste maanden enkele kilo's ben bijgekomen, en ik zit nu e...
Ideeën Reacties: 18 5-1-2011 21:39:05

Ellen
Bruidskindjes kiezen
Beste bruidjes en bruidegoms   Wij moeten een zoektochtje beginnen naar bruidskindjes. In mijn familie zijn geen kleuters te bespeuren. En een stoere voetballer van 11 jaar is niet zo schattig als bruidskind, hé...   Daar...
Ideeën Reacties: 6 4-1-2011 20:03:52

Mathias
Feest in kampstijl
Mijn vriendin en ik willen graag op 3 september trouwen in de regio gent; Onze familie is van Ronse, Geraardsbergen,  Middelkerke en Antwerpen.... kan het nog verspreider... gelukkig geen limburgers ;-). En ze komen met velen.... we denken aan 2...
Ideeën Reacties: 1 4-1-2011 18:26:23

Kirsten
huwelijkskaars laten bedrukken of zelf beplakken
Hey medebruidjes en bruidegommen,   laten jullie jullie huwelijkskaars bedrukken of tekst opzetten waar je kaars koopt of zijn er mensen die gewoon een kaars gekocht hebben en daar zelf letters hebben op aangebracht. Valt dit mee? Wat raden jull...
Ideeën Reacties: 0 4-1-2011 13:03:17

laetitia
huwelijk
voila, het is zover, binnen 6 maanden ga ik trouwen....spannend!! nu komt al het plannen en al die andere zaken, zoals uitnodigingen kiezen, weten wie uit te nodigen, het eten kiezen.... en nu ik weer gestart ben met studeren en stages moe lopen zal ...
Ideeën Reacties: 1 3-1-2011 12:24:02

Kirsten
huwelijkskaars - kaarsen bert
Hallo allemaal,   zijn er onder jullie die hun huwelijkskaars hebben laten maken bij Kaarsen Bert (in de buurt van Gent)? Ik dacht dat hij wel kaarsen deed maar geen teksten er op? Of vergis ik mij daarin? Indien hij inderdaad geen teksten op ka...
Ideeën Reacties: 3 3-1-2011 11:27:41

Kirsten
lay-out/printen misboekje
Hallo medebruidjes en  bruidegommen,   ons misboekje is inhoudelijk af. Nu vroeg ik me alleen af hoe we het zouden printen en zo. Liefst zouden we dit natuurlijk zo goedkoop mogelijk houden. We dachten eventueel formaat A5 te nemen.  &...
Ideeën Reacties: 2 3-1-2011 11:25:26

Sofie
Eerste lezing
Op een mooie zondagnamiddag ben ik weer eens bezig aan ons misboekje! :-)   Ik zoek echter nog een mooie tekst voor de eerste lezing...Ik kom echter overal de tekst van de Grote Haas en Hazeltje tegen, maar voor deze tekst ben ik niet echt te ...
Ideeën Reacties: 6 2-1-2011 14:28:48

gaelle
tips cadeaus voor getuigen en ouders
Hallo!   Eerste en vooral een fantastisch 2011 met veel plezier, liefde, een prachtig huwelijk, ...!   Wij zijn weer eens volop bezig met de voorbreidingen en het vlot goed! Hebben jullie ideëen voor de cadeaus voor de getuigen e...
Ideeën Reacties: 5 2-1-2011 12:49:32

frida
Liefdevol en gezond 2011
Ik wens jullie een liefdevol en gezond 2011 dat de dromen waar mogen worden.   Frida
Ideeën Reacties: 2 31-12-2010 9:18:49

Kelly
Terug in gang geschoten!
Van de week even aant tellen geweest en binnen 5 maand huwen we al! Amaai, ik verschoot! En nog zoveel te doen......   Dus terug in gang geschoten en van de week geregeld: 1/ Bruidsjuwelen gaan maken 2/ Visagiste is gereserveerd : Jo Horema...
Ideeën Reacties: 1 30-12-2010 12:00:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...