Nu Online
Momenteel zijn er 402 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Sofie
aankleding kerk
Hallo bruidjes Nog een vijftal maanden en het is zo ver. Ik begin meer en meer te paniekeren en op den duur geraak ik niet verder. Ik had graag de kerk aangekleed met bloemen, maar dit komt vrij duur uit. Hebben jullie alternatieven en/of tips?...
Voorbereiding Reacties: 11 30-3-2013 16:00:25

Nathalie
schoenen
Toeme toch! Vandaag nog eens mijn trouwschoenen gepast (die ik vorige week vrijdag gekocht heb). Ze knellen echt... Volgens mij heb ik een té kleine maat meegekregen en hebben ze gemist in de winkel :( Ik ga volgende week woensdag terug naar ...
Voorbereiding Reacties: 1 30-3-2013 13:39:01

Ann
Oproep: mensen met een Alfa Romeo
Hallo iedereen! Omwille van ons budget hebben wij geen speciaal vervoer geregeld naar de kerk/van de kerk naar de zaal. Het ligt ook allemaal vrij dicht bij elkaar. In het begin heb ik gezocht naar Alfa Romeo GT's/spiders om te huren. De prijzen h...
Voorbereiding Reacties: 1 29-3-2013 20:36:39

Li
The Big day: 30.03
Morgen is het eindelijk zover... Nu kriebelt het toch wel hoor! Over een uurtje gaan we kijken naar de zaal en komen de bloemen aan... Ik ben echt wel benieuwd... En hopelijk valt het weer een beetje mee! Aan alle andere bruidjes veel succes morgen...
Voorbereiding Reacties: 8 29-3-2013 17:06:14

Delphine
Creatieve hulp nodig bij een tekstje uit mijn misboekje!
Hoi bruidjes! Ons misboekje is bijna af, we zijn bezig aan de laatste details. Waaronder een tekstje die de pastoor zou moeten voorlezen als verwelkoming. Ik heb precies totaal geen inspiratie meer om er een mooi tekstje van te maken die aansluit bij...
Voorbereiding Reacties: 5 29-3-2013 13:28:41

aurélie
Orginisatie
Mijn vriendin en ik gaan begin juli trouwen.. maar weten haast ons hoofd niet meer erbij te houden... Stadhuis dat lastig doet door de verhuis of we al dan niet in onze nieuwe gemeente mogen trouwen. onze trouwkleedjes zoeken, guestlist, hoeveelheid ...
Voorbereiding Reacties: 8 29-3-2013 13:08:14

Cassandra
Ooohh geen four weddings meer :(
Geen four weddings meer op Vitaya :(  Gelukkig kunnen we ons nog  troosten met "Don't tell the Bride"... een realityreeks waarbij de bruid de organisatie van haar huwelijk uit handen geeft.  Voor de bruidjes die net als ik een beetje ...
Voorbereiding Reacties: 13 29-3-2013 10:13:43

tania
algemene prijzen
Hey, Ik trouw juni 2014, en ik wilde al een schatting over de kosten maken.Dit is zeker belangrijk en wil toch ongeveer juist zitten en niet voor verrassingen komen te staan.Daarom de vraag of jullie een lijst kunnen maken met kosten van wat hoeveel ...
Voorbereiding Reacties: 12 28-3-2013 21:26:40

Veva
Kostprijs winkelwagenmuntjes
Hey bruidjes, we zijn er al zo goed als uit dat we als bedankje een winkelwagenmuntje gaan kado doen per persoon. We zullen ze via Looland bestellen, maar ik vind op hun website (http://www.winkelwagenmuntjes.com/) niks terug van prijs. Hoeveel heb...
Voorbereiding Reacties: 3 28-3-2013 20:44:10

Elke
Dagplanning checken pretty please?
hey allemaal, Kunnen jullie even een oogje werpen op onderstaande dagplanning aub? Twijfels alom ;-) Danku!!! opstaan: 7.00 kapper en make up: 7.30 Aankomst Suite: 9.15 - 9.30 vertrek aan de deur: 10.05 Gemeente: 10.45 Fa...
Voorbereiding Reacties: 6 28-3-2013 11:12:11

anouk
Menu's kalkpapier
Hallo, Iemand al ervaring met menu's op kalkpapier zoals op de foto hieronder ? Dit gaan we zeker doen, maar heb het al eens getest met gewoon papier, en niet zo handig om te maken. Heb LED-kaarsjes ipv echte kaarsjes, om ongevallen te voorkomen...
Voorbereiding Reacties: 11 28-3-2013 9:14:18

Nathalie
onder de 100!
Nu gaat het echt wel beginnen in korten! We zitten onder de 100 dagen! Het meeste is geregeld en we zijn volop bezig met de afwerking van bepaalde dingen. Dus we zitten echt op schema. Ik kan al  niet wachten tot 6 juli :-)
Voorbereiding Reacties: 3 28-3-2013 8:51:26

Evy
Nog 50 daagjes te gaan!
Oeh de gezonde zenuwprikkels beginnen nu toch wel te komen hoor. Bijna alles staat op punt nog enkele details en ik denk dat dan alles in orde is. Dit weekend is het ons vrijgezellen weekend. Kijk er echt al naar uit om met de vriendinnen nog eens o...
Voorbereiding Reacties: 7 28-3-2013 0:13:31

Dorien
voorbeelden welkomspeech/welkomswoord trouwfeest
Hallo allemaal, Ik zit met mijn handen in het haar naar een speech te zoeken... Zijn er mensen die eventueel hun speech eens willen doorsturen? Dank je wel. Groetjes Dorien Dorientje92@hotmail.com
Voorbereiding Reacties: 4 27-3-2013 19:27:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...