Nu Online
Momenteel zijn er 388 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

cindy
Morgen is het zover😀😀
Met nog 12 uur op de teller is de stress zo hoog. Zo hoog zelfs dat ik migraine gisteren had en dat ik naar de dokter.😷 ben moeten gaan voor een spuit. Wat doen jullie om je nu te ontstressen? Ik haat die stress erbij.
Voorbereiding Reacties: 8 7-8-2015 11:22:38

sarah
4 september 2015
Hallo iedereen Met nog minder dan een maand op de teller vroeg ik mij af of er hier nog mensen zijn die trouwen op 4 september? Moeten er bij jullie nog dingen geregeld worden of is alles al tot in de puntjes gepland? Benieuwd naar jullie verhalen! ...
Voorbereiding Reacties: 6 7-8-2015 10:08:24

Kim
Locatie voor huwelijksceremonie regio Waasland/Hamme
Hallootjes! Wij trouwen op 14 mei volgend jaar en zouden kiezen voor een ceremonie met het huis van de mens.  Nu zijn we echter nog op zoek naar een leuke locatie hiervoor.  Liefst buiten waar we een tent kunnen plaatsen.  Iemand idee...
Locaties - Viering Reacties: 0 7-8-2015 0:21:10

Annelies
Chateau ferme de Profondval
Dag iedereen,Wij hebben onze locatie vastgelegd: chateau ferme de Profondval! We vonden het allebei zo een mooi domein.Ik wilde eens horen of hier iemand ervaringen heeft met deze zaal (ook al is het nu te laat). Zijn er zaken waar we op moeten lett...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 6-8-2015 22:51:16

Annelies
Son Excentrique - iemand ervaringen
Dag iedereen,Wij hebben onze zaal vastgelegd: Chateau-ferme de Profondval.Zij werken samen met het geluids- en lichtbedrijf Son Excentrique en raden dus ook aan om hen de muziek (dj) en belichting te laten verzorge...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 6-8-2015 22:46:38

nick
Tappers
Heeft er iemand een idee waar wij tappers kunnen vinden voor ons huwelijksfeest. Wij trouwen volgende maand en vinden nergens tappers. Alvast bedankt
Ideeën Reacties: 4 6-8-2015 21:53:57

Melissa
Onze dag 18 juli 2015, enkele aanraders
Dag lieve bruidjes Hier staat de teller reeds op 19 dagen. Ik wil dan ook langs deze weg enkele aanraders meegeven voor de aanstaande bruidjes: -eerst en vooral de feestzaal. Ons feest was in de lozen boer in Lochristi. Een echte topper! Alleen maa...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 2 6-8-2015 15:18:02

Lizzy
2 maandjes getrouwd
Hey hey, wij zijn ondertussen twee maandjes getrouwd. Tot aan de trouw kwam ik héél vaak op dit forum wat lezen, ne keer op iets reageren, ... maar sinds de trouw is dat wel wat minder ;)! Ik wil wel nog een kort verslagje meegeven (omdat...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 6-8-2015 14:52:19

evelyn
op zoek naar Witte loper voor in de kerk :)
Halllo, iemand die ipv een rode loper een witte loper heeft gebruikt voor hun huwelijk en die dit verkopen of verhuren?ps : wij trouwen op 30/07/2016 :)Alvast bedankt.  
Ceremonie Reacties: 2 6-8-2015 13:34:34

Sarah
(geen) bedankjes ouders en getuigen
Zijn er nog mensen die geen bedankjes geven aan de ouders en getuigen? We waren dit eigenlijk niet van plan, maar wordt dat gezien als een verplichting of niet? Wij hechten er meer belang aan om dit met woorden in onze speech duidelijk te maken dan ...
Voorbereiding Reacties: 8 6-8-2015 12:19:10

silke
Locatie vlaams-brabant
Mooie schuur of loods gezocht voor trouwfeest te doen, liefst regio Tienen, Glabbeek, Sint-truiden,... Of andere grote zalen(200 man) die geen traiteur eraan vast hebben? Ideetjes zeer welkom!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 5-8-2015 23:02:35

Jan
test
test
Voorbereiding Reacties: 1 5-8-2015 22:28:32

dawn
Parelmoeren bruidsschoenen Luca Renzi maat 41 te koop.
Ik verkoop mijn bruidsschoenen.  Ze zijn uiteraard maar één dag gedragen :-) . http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/parelmoeren-bruidsschoenen-luca-renzi-maat-248327558.html
Kledij - Accessoires Reacties: 0 5-8-2015 19:37:27

tamara
zoekt fotograaf voor wedding party
wij trouwen op 09 september 2016 en zijn op zoek naar een fotograaf . we trouwen om 17 u in het stadhuis en dan richting feestzaal. trouw is in Izegem en feest in Aalter.
Fotografie Reacties: 18 5-8-2015 18:58:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...