Nu Online
Momenteel zijn er 488 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Stephanie
Gasten"boek"
Hallo allemaal,Druk bezig met de voorbereidingen kwam ik een super leuk idee tegen. Kleine platte weten steentjes waar de gasten met viltstift iets op kunnen schrijven. Super leuk om erna als decoratie in de woonkamer neer te zetten.Alleen 1 probleem...
Voorbereiding Reacties: 1 27-3-2013 19:16:04

Hanne
Waar kan ik mijn taart kopen
Hoi iedereen, Ik ben nu toch al wel heel druk bezig met alles te plannen, ik heb al overal in de buurt gekeken voor een bakkerij waar ik mijn taart kan kopen maar ik vind niks in de buurt. Ik woon in Aarschot maar ik trouw in Scherpenheuvel dus ik b...
Voorbereiding Reacties: 2 27-3-2013 18:31:10

Sabrina
:'(
Even helemaal niks met de trouw te maken maar Ik ben ontslagen  er zijn besparingen en daarom hupa buiten
Voorbereiding Reacties: 9 27-3-2013 17:37:54

Sofie
wegwerpcamera's
Hallo bruidjes Wij hadden graag wegwerpcamera's gebruikt. Waar kan ik die aan een schappelijke prijs vinden? Tips? Ideeen? Bedankt!
Voorbereiding Reacties: 12 27-3-2013 13:41:53

debora
Zie effe zwart voor men ogen...
Net als je denkt dat het niet meer erger kan, .. Door men ziekte,en alle kosten daardoor,al moeten afstappen van men droomhuwelijk, dus maar gewoon een parochiezaaltje nemen, en op alles wa besparen... Net ik aan het idee gewoon werd, blijken ...
Voorbereiding Reacties: 25 27-3-2013 12:23:54

Katrien
Weer eens in de steek gelaten!
Met nog 44 dagen op den teller ben ik weer eens in de steek gelaten door glitglam! Mijn 1ste afspraak zijn ze niet komen opdagen en nu WEER niet!!! Wat moet ik nu doen??
Voorbereiding Reacties: 20 27-3-2013 11:04:19

AUDREY
57dagen
Met nog 57dagen op de teller begint het serieus te korten,alles is bijna geregeld maar toch heb ik het gevoel dat ik iets vergeten ben.Vandaag gaan we de menu gaan doorgeven aan traiteur :-) Hoop dat alles vlotjes verloopt
Voorbereiding Reacties: 1 27-3-2013 9:16:30

Carrie
Oh rozenboog, oh rozenboog...
...kom maar snel naar hier ! Ikke blij ! We hebben net besloten wat we als 'altaar' willen voor onze viering. Deze zal doorgaan in de parktuin van onze feestzaal (op het gras, onder de oude bomen, tussen de struiken)...  We kozen dus voor een z...
Voorbereiding Reacties: 4 26-3-2013 21:53:24

kiki
Om hoe receptie laten starten bij trouwfeest op een vrijdag?
Zijn er nog medebruidjes die op een vrijdag trouwen? Om hoe laat starten jullie met de receptie? De meeste van onze genodigden moeten tussen 45 en 60 min rijden tot aan de feestlocatie. Dus als we te vroeg starten vrees ik dat de mensen die werken da...
Voorbereiding Reacties: 13 26-3-2013 20:07:18

Agnes
Nog 100 dagen...
Nog 100 dagen op de teller... Wat gaat de tijd toch snel... Komende zaterdag voor de 1ste pas van mijn kleedje, kijk er naar uit!
Voorbereiding Reacties: 27 26-3-2013 18:43:38

Nele
misboekje
Gisteren bij de priester langsgeweest voor de 'ondertrouw' en ons misboekje is goedgekeurd! Jippie! Enkel mijn toekomstige moet zijn trouwgelofte nog schrijven.Zijn er mensen die het eens willen nalezen en kijken of er geen fouten in staan? Ik h...
Voorbereiding Reacties: 13 26-3-2013 11:40:23

Carrie
Enveloppendoos echt nodig?
Echt? Is dit eigenlijk nodig? Is het niet riskant dat dit tijdens het feest ergens zomaar staat? Wij dachten om misschien mijn schoonvader als kluis te gebruiken :-) Hij kan dan regelmatig de envelopkes van mijn ventje aannemen en bijhouden (of in au...
Voorbereiding Reacties: 19 25-3-2013 22:23:30

Ruth
Nog maar 1 maand!
Lieve aprilbruidjes. Hoe ver staan jullie ondertussen?Want het begint zoo erg hard te korten! Ik heb constant het gevoel dat ik iets vergeet! We zijn nu vooral aan het wachten op de bevestigingen voor het feest!dan kan ik aan mijn tafelindeling begi...
Voorbereiding Reacties: 7 25-3-2013 19:22:19

Karen
Vrijgezellen....
Hey iedereen Ik hoorde net van mijn beste vriendin, die mijn vrijgezellen regelt, dat op de vooropgestelde datum een andere heel goede vriendin er niet bij kan zijn, omdat zij dan op reis wil. Deze vriendin zal ook een tekst lezen tijdens onze cerem...
Voorbereiding Reacties: 4 25-3-2013 18:38:50

Véronique
Vandaag nog juist 2 maandjes te gaan...
En dat maakt me superhappy nog twee maanden en ben eindelijk zijn vrouw... kan niet meer wachten maar ik was zo een beetje aan het denken en ook al heb ik de perfecte jurk, echt superdansbaar is ze toch niet. Daarom dacht ik om eventueel na de openi...
Voorbereiding Reacties: 6 25-3-2013 17:39:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...