Nu Online
Momenteel zijn er 269 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Karen
geschikt nummer vinden
Hey,We zijn nog vleitig op zoek naar een openingsdans. We hadden dirty dancing time of my life gekozen, maar volgens de danslerares gaat dit niet lukken met het trouwkleed. We moesten op zoek naar iets tragers in de maat van 4. We zijn dus op zoek na...
Andere Reacties: 4 4-3-2009 19:38:30

vanessa
bruidskindjes
hallowij trouwen op 17 juli en omdat we al samen 3 kids hebben laten we ze voor lopen als bruidskindjes. mijn metekindje zal ook voor lopen, dus hebben we dan 3 meisjes en 1 jongentje. mijn oudste dochter mag de ringen dragen en mijn jongste dochter ...
Andere Reacties: 4 4-3-2009 18:55:58

liesbeth
handen in haar met fotolocatie West-Vlaanderen
Hallo,Voor onze trouw op 25/04 is er al veel geregeld, alleen wat betreft de fotolocatie komen we er niet uit.We trekken de foto's 's morgens, in de namiddag is onze trouw ==> mijn kleed mag niet vuil zijn! Ik vroeg me af waar er mooie en originel...
Andere Reacties: 3 4-3-2009 17:50:28

Nele
Traiteur en drank gezocht!
Hallo,wij willen graag voor onze trouw een eenvoudige traiteur (enkel levering) voor 30 personen in de buurt van Wolvertem. Kennen jullie een goede traiteur? En waar kunnen we aan een goede prijs drank aankopen?Bedankt!
Andere Reacties: 5 4-3-2009 16:45:06

sabine
verkoop suitekleed linea raffaelli maat 40
Mijn moeder verkoopt haar suitekleed. maat 40. uiteraard slechts 1 x gedragen op mijn bruiloft en in perfecte staat. wie geïnteresseerd is mag me altijd mailen voor foto's en meer info.sabinegerards@hotmail.com
Andere Reacties: 3 4-3-2009 16:42:58

Elke
PANIEK!!
Effe stoom afblazen!!! Heb de indruk dat de persoon die mijn kapsel + make up aan huis komt doen mij binnenkort gaat laten zitten. Heb haar enkel nog maar via mail gesproken, ze neemt nooit haar telefoon op en tot overmaat van ramp heeft ze reeds 2 k...
Andere Reacties: 9 4-3-2009 16:32:58

Liese
filmen op huwelijk
Hoi bruidjes,aanvankelijk waren wij van plan om een goede vriend te laten filmen met de (fatsoenlijke) camera van mijn schoonouders. Nu begin ik (twee maanden voor onze trouw nota bene) toch te twijfelen over dit plan... . Ik wil namelijk echt graag ...
Andere Reacties: 7 4-3-2009 14:35:30

Eef
Getuigen vragen ...
Even een vraagje ... wie heeft er een originele manier om zn getuigen te vragen. Wij hebben onze getuigen al wel gekozen, maar wilden het hen toch op een creatieve manier vragen, dus niet gewoon ... mondeling ofzo hé.Eef
Andere Reacties: 28 4-3-2009 14:03:28

jelle
Dj
Wij zijn op zoek naar een dj met materiaal voor ons avondfeest op zaterdag 2 mei van dit jaar. Zelf houden we meer van de 70/80/90 muziek. Het feest gaat door in een tent van 10 op 12 m(op een binnenkoer van een hoeve) en er zullen een 70 gasten zi...
Andere Reacties: 10 4-3-2009 13:39:42

Evi
Betaalbare bruidsschoenen gezocht!
HalloIk ben op zoek naar redelijk geprijzde bruidsschoenen.Bovendien mogen ze geen hak hebben aangezien ik door problemen aan mijn knie geen hakken mag dragen.Kunnen jullie mij verderhelpen?Bedankt!
Andere Reacties: 6 4-3-2009 13:39:15

heidi
tafels
hallo heb daarnet een vraagje op de site gezet maar ik denk dat jullie het niet echt begrijpen ik wil zeggen dus de mensen naar hun tafel brengen niet laten afroepen maar werken met spullen zoals een thema rond ... of andere dingen hebben jullie nog ...
Andere Reacties: 4 4-3-2009 12:13:41

Francis
trouwringen by Mark Bos Trouwringen
Wij gaan in sept 2008 zijn wij getrouwd en hebben hebben onze ringen gekocht bij Mark Bos Trouwringen in Nederland. Graag willen wij onze ervaring met jullie delen die nog aan het twijfelen zijn. Wij hebben met Mark Bos onze eigen ringen ontworpen en...
Andere Reacties: 2 4-3-2009 11:52:43

aline
draaiboek
heeft iemand een voorbeeld van een draaiboek van hun huwelijk?merci
Andere Reacties: 3 4-3-2009 10:37:08

danitsja
hulp en tips uitnodiging
hallo,wij zouden zelf onze kaartjes maken, maar hoe kan je dit dan afdrukken dat het aan beide kanten bedrukt zou zijn?ideetjes en tips meer dan welkom!
Andere Reacties: 9 4-3-2009 10:17:17

vanessa
vervolg vrijgezellenavond
hej bruidjes, enkele dagen terug postte ik een bericht over een soort 'andere' vrijgezellenavondkheb dus besloten om hier mee door te gaan, en zelf samen met m'n toekomstige schoonzus alles te regelen, zal veel meer op m'n gemak zijn als ik weet wat ...
Andere Reacties: 4 4-3-2009 10:15:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...