Nu Online
Momenteel zijn er 331 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Catherine
Bruidsschoenen regio Antwerpen
Hoi bruidjes, ik ben op zoek naar bruidsschoenen maar ik wil graag naar een winkel waar ze meer dan 3 paar hebben zodat ik toch een beetje keuze heb. Iemand suggesties? 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 4-8-2015 13:12:59

Marc
Geluid Het lepeltje in Duffel
Hallo, Wij zijn nog steeds op zoek naar een feestzaal. We zijn gaan kijken naar feestzaal het lepeltje en hebben zo onze vragen bij de opstelling van de DJ-set. We hebben een beetje schrik dat de mensen die aan de tafels willen zitten elkaar niet g...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 4-8-2015 11:58:06

Mattias
Huwelijksfotograaf gezocht
Hallo iedereen,In augustus 2016 stappen wij in het huwelijksbootje! We zoeken een goede Huwelijksfotograaf voor deze dag. Trouw is regio Waasland. Iemand tips?Alvast bedankt!  
Fotografie Reacties: 21 4-8-2015 9:56:41

Meow
Live zangeres + muziek gezocht
Wegens omstandigheden zijn wij last-minute nog op zoek naar live muziek voor onze trouwmis op 22/8 in Oost-Vlaanderen. Iemand tips? Of als er hier muzikanten zijn mogen jullie mij altijd pm'en (liefst met prijzen). Merci!
Muziek - Live Reacties: 2 4-8-2015 8:06:28

Ann
BH onder strapless trouwjurk?
Hoi! Een aantal maanden geleden kocht ik mijn jurk, een eenvoudige strapless. De verkoopster zei toen er geen bh onder te dragen, maar "kipfiletjes". Ik heb een C-cup, en ben bang dat kipfiletjes weinig "steun" gaan geven en ben bang dat de jurk gaat...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 3-8-2015 19:32:29

Kirsten
feestzaal waterhoek in Geetbets
Hallo, Heeft iemand ervaring met de waterhoek in Geetbets? Graag hoor ik wat jullie ervan vinden! Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 3-8-2015 18:11:12

Evelien
De Koetse Kluisbergen
Hallo, Heeft iemand recente ervaring in de Koetse in Kluisbergen? En weet iemand of ze daar ook walking dinners doen aan betaalbare prijzen? Ik had gemaild maar ze antwoorden voorlopig niet... Alvast merci!
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 3-8-2015 16:09:40

wendy
dansfeest Herthoeve / Kunstvrienden Merksplas, Meirheide Rijkevorsel of Kapelhoeve Turnhout
Dag dames, Ik had nog helemaal geen stress over mijn aanstaande huwelijk, we hebben zelfs nog geen datum, alleen 'ergens volgend jaar'... Na even zoeken op internet neemt de stress precies al wat toe :-) Wij willen graag een dansfeest in de regio M...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 3-8-2015 13:16:59

Mieke
Paarse jurk voor mijn dochter
Dag bruidjes in spe!ik ben al lange tijd op zoek naar een donker paarse feestjurk voor mijn dochter. In mijn trouwkleed zit ook paars verwerkt, en ik dacht dat het wel leuk zou zijn, moest mijn kleine meid ongeveer dezelfde kleur dragen.Ze...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 3-8-2015 12:24:15

Sofie
Boomschijven
Wij willen graag tijdens ons huwelijk boomschijven gebruiken als decoratie. Ik heb hier al wat naar gezocht maar ik kom voornamelijk uit op Nederlandse websites waardoor de verzendkosten wel erg oplopen. Heeft er iemand tips waar er in België ee...
Voorbereiding Reacties: 8 2-8-2015 17:52:22

evelyn
tafeltoewijzing, origineel? Tips welkom
Hallo, ik trouw binnekort en ben op zoek naar originele tafeltoewijzing... overlaats naar een huwelijk geweest waarbij de tafeltoewijzing was met duck eendjes in verschillende kleuren, vorig jaar was er ook nog een hele originele idee.. tafeltoewi...
Voorbereiding Reacties: 7 2-8-2015 15:37:20

Britt
fotoalbum profotonet
Toen ik in december vorig jaar trouwde, wist ik niet dat het leven zo'n korte tijd zo'n enorme wending kon nemen. Met mijn echtgenoot en mezelf gaat het gelukkig nog steeds goed. De afgelopen maanden zijn voor ons echter&nbs...
Fotografie Reacties: 7 2-8-2015 15:35:11

severine
Tussendoor
Hallo bruidjes,hier ben ik weer.We zitten met een probleempje,Wij trouwen voor de wet om 12u en de receptie start maar om 17u30.Wij moeten tussendoor foto's gaan trekken maar wat moeten we doen met de familie en vrienden die heel de dag meegaan.We h...
Voorbereiding Reacties: 12 2-8-2015 10:32:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...