Nu Online
Momenteel zijn er 388 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

aurélie
Frustrerend, mijn mama kan niet zwijgen!
Hoi!   Nog maar 39 daagjes hier!   Zoals veel bruidjes wil ik mijn trouwkleed geheim houden tot de dag zelf... dat houdt er wat de magie in, vind ik Nu had ik ook 'nep' bloemen besteld voor in m'n haar, die bij m'n kleed passen. (daar...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 6-6-2011 19:53:28

Imke
Trouwjurk is toegekomen!
Hoera! Na een kleine maand te wachten, is mijn trouwjurk toegekomen! Ik heb ze besteld op www.lightinthebox.com. In totaal heeft ze me 125€ gekost.   Ik ben verbaasd van de kwaliteit en de afwerking. Ik ben heel erg blij nu. Het lijkt mis...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 29 6-6-2011 18:15:51

Jill
Bruidsjurk halter
Beste bruidjes ... Ik ben net terug van mijn 1e pasbeurt en ik weet niet zo goed waar mijn hoofd staat.   De 1e x was ik veel positiever en had mijn kleedje echt een "wauw factor" voor mezelf... Nu was dit niet meer zo! Ik voelde me super on...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 6-6-2011 15:25:56

Kristien
Trouwkleed laten maken
Hallo iedereen,   Ik wil graag mijn kleed laten maken, en heb een aantal foto's van modellen die ik leuk vind. Gisteren ben ik voor het eerst eens gaan kijken welke stofjes ik kon vinden, en zijde leek me wel mooi, maar ik vrees dat daar elk d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 5-6-2011 21:05:56

Lindsy
Jullie ervaringen met Jagré / La Tiara / Couture Rachel
Hoi dames,   Volgende maand zou ik graag al eens een paar winkels bezoeken, waarschijnlijk de drie bovenstaande. Wat zijn jullie ervaringen hierbij: positief, negatief, zaken waar ik specifiek op moet letten?   Alvast bedankt,   Lindsy...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 5-6-2011 13:04:10

annalisa
bh en allerlei
ei bruidjes , mss een stomme vraag maar als je u kleedje gaat passen moet je dan een aangepaste bh of iets anders meenemen of krijg je daar iets aangepast onder ?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 4-6-2011 20:58:02

crazy
nu reeds bruidsjurken passen of toch nog even wachten?
Hallo bruidjes...   Onze grote dag is 14/07/2012, nog een tijdje te gaan dus... toch zou ik graag reeds in het grote verlof enkele bruidswinkels willen bezoeken en eventueel ook enkele jurken willen passen. Nu vroeg ik me af of de eigenaars van...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 4-6-2011 16:04:03

Stephanie
Bruidsjurk Demetrios
Hoi dames,   Mijn vriend en ik trouwen op 7/7/2012.  Nu was ik gisteren al eens op internet aan het kijken om ideetjes op te doen voor mijn jurk en heb ik mij enkele bruidsmagazines aangeschaft.   Gisteren bladerde ik met mijn mama in ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 4-6-2011 10:43:27

Kim
Trouwjurk reinigen?
2 weekjes getrouwd morgen, vandaag een paspop gekocht voor mijn trouwkleed en ze een plekje gegeven in de hal. Toch wel mooi zo! :) In november is er een trouwfuif in San Marco Village van de bruidswinkel waarop de bruidjes allemaal verwacht worden i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 3-6-2011 21:40:52

Sonja
De zoektocht naar mijn trouwjurk is begonnen!
Beste bruidjes, Vandaag ben ik in 2 bruidswinkels langsgeweest, Linx in Leuven en Maxim's in Aarschot. Ik heb in beide winkels toch wel een tiental kleedjes mogen passen. Na mijn eerste pas, is het duidelijk geworden welke stijl ik zoek en het zal...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 3-6-2011 21:22:54

Brenda
tweede jurk gekocht !!
hallo bruidjes,   daarnet liep ik langs zo'n 'madammenwinkel'  en plots zag ik daar  een pràchtige witte jurk hangen. Echt zoooo mooi. Ik naar binnen, denkend : daar ga ik toch niet mee staan. Ja tarara, ze is dus werkelijk ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 3-6-2011 11:49:54

Sofie
couture rachel: wanneer eerste pas??
Hey bruidjes,   ik lees hier dat veel septemberbruidjes hun eerste pas reeds gehad hebben, maar ik heb nog steeds niets gehoord van de bruidswinkel couture rachel in Temse....heeft iemand ervaring met deze winkel en wanneer hadden jullie daar ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 3-6-2011 10:55:39

stephanie
helemaal ondersteboven
Gisterenavond waren mijn verloofde en ik bij mijn ouders op bezoek en het gesprek kwam opnieuw op mijn bruidskapsel (voor zij die mijn vorige post hebben gevolgd: over het feit dat het dus krullen zullen worden).   Plots fl...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 3-6-2011 9:39:56

M.
heeeeeeeeeelp mijn kleed spant.... (!)
Met nog 2 weken te gaan ging ik zonet mijn kleed passen. En... het spant ! In die winkel hebben ze me gezegd dat ik best 2 kg afval, maar hoe in godsnaam moet ik dit doen op 2 weken tijd?!? Iemand tips?  
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 2-6-2011 18:40:35

Bruidje
Laatste retouches bruidsjurk
Hey!   Hoelang op voorhand krijgen jullie je trouwjurk mee vanuit de winkel? Na mijn eerste pas heeft de winkel mijn afspraak voor de 2de (en laatste) pas 2 weken voor de trouw (3 september) vastgelegd. Nu begin ik te twijfelen of dit niet te vr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 2-6-2011 18:21:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info