Nu Online
Momenteel zijn er 490 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Jolien
Kan iemand me helpen, wat heb ik momenteel nog over het hoofd gezien ?
Hallo Hier een lijstje met wat wij al voorlopig gedaan hebben ter voorbereiding van ons huwelijk : - Mijn trouwkleed : check - Gommetjes kostuum : check - Ringen besteld : check - Misboekje helemaal klaar & goedgekeurd door priester ( nog nie...
Voorbereiding Reacties: 2 23-3-2013 17:19:17

Ann
Toekomstige schoonzus komt volgende week donderdag 'babbelen'
Ik heb hier al eens eerder mijn hart gelucht over de zus van mijn vriend en diens man, en hun commentaar op ons huwelijk. Ik heb daar toen met de moeder van mijn vriend over gepraat, en een mailtje naar z'n zus gestuurd met een uitleg van dat ik alle...
Voorbereiding Reacties: 14 22-3-2013 23:13:48

Katrien
Naamafroeping, tafelverdeling
Ik zit mij nu al een hele tijd af te vragen hoe ik dit zou doen, ik d8 gewoon de mensen laten af te toepen aan tafel 1 enz... Ma nu wordt dit blijkbaar niet meer zoveel gedaan, maar nu vraag ik mij af ik heb hier al veel over snoepjes enzo gelez...
Voorbereiding Reacties: 7 22-3-2013 19:41:11

Marlies
Troubles in paradise...
Heyhey, Ik zit met een probleem. Mijn hubby zijn ouders zijn gescheiden, hij heeft een groot deel van zijn jeugd gewoond bij zijn vader en stiefmoeder. Hij heeft wel nog steeds contact met zijn moeder en stiefvader en een goed contact. Nu, daar ligt...
Voorbereiding Reacties: 9 22-3-2013 16:30:40

kiki
Help, heel dringend op zoek naar cateraar regio zottegem-oudenaarde-kortrijk!
Dag medebruidjes, Paniek en stress hier....we hebben pas heel laat beslist om nog dit jaar in september te trouwen. We hebben net een zaal gevonden maar de cateraar die we graag op onze feest hadden gehad is niet meer vrij. We hadden graag traiteur...
Voorbereiding Reacties: 6 22-3-2013 14:57:08

Deborah
13 april bruidjes
Hoi Hoe staat het met de zenuwen van de dames die trouwen op 13/04, ikzelf ben nog relatief kalm met nog 21 dagen op de teller. Het enige wat mij zorgen baart is het weer...ik vrees dat het nog steeds koud zal zijn...en ik had zo gehoopt op een 18 g...
Voorbereiding Reacties: 6 22-3-2013 13:09:52

Sanne
Planning
Hoi bruidjes! Wij zijn verloofd sinds 19 februari dit jaar en we trouwen al op 21 september, ook dit jaar. Niet zo enorm veel tijd om alles  te plannen dus. Volgende zaken zijn al in orde: zaal, gemeentehuis, kerk, traiteur, DJ, koets, fotograa...
Voorbereiding Reacties: 4 22-3-2013 11:36:51

Annina
wie wanneer uitnodigen - probleempje!
  Graag even wat mee brainstormen, ik weet het niet meer.   Onze namiddagplanning ziet er zo uit : 15.30 – 16.30 persoonlijke viering in de feestzaal zelf (beperkt aantal plaatsen mogelijk) 16.30-18.30 : lange receptie voor zowel avo...
Voorbereiding Reacties: 4 22-3-2013 10:32:47

Annina
familiediscussie over vanalles - raad gevraagd!
  Hey allemaal   Even enkele vragen na een “discussie” met mijn kant van de familie (en ik die dacht dat die simpel gingen zijn)/   De uitnodigingen: ik vertelde dat we sommige mensen gingen uitnodigen zonder partner (lede...
Voorbereiding Reacties: 9 22-3-2013 10:28:17

Stephanie
Uitnodigingen HEEEEEEEEEEEEEELP
Wij gaan in onze uitnodigingen werken met aparte kaartjes (voor receptie-diner-avondfeest). Maar nu had ik is een vraagje, de neven en nichten krijgen de keuze: ofwel receptie ofwel avondfeest. Wij trouwen op een vrijdag en ik wil de mensen niet ver...
Voorbereiding Reacties: 7 22-3-2013 9:21:35

AUDREY
huwelijksvoorbereidingen
we zijn deze week gaan kijken naar onze menukaarten en naamkaartjes voor op de tafel en het was prachtig. Ook de tweede pas van mijn kleed is gebeurd en 6mei de laatste pas want 24mei is het zo ver.Onze rode loper is ook geleverd.Ben blij dat al...
Voorbereiding Reacties: 2 21-3-2013 21:52:50

evy
Huis gekocht voor trouw
Ik zit met volgende vraag: we trouwen in juni 2013 en hebben in januari een koopovereenkomst getekend voor ons huisje (jeuuhjj :)). Echter krijgen we de sleutel en wordt de akte getekend op 22 april, dus voor de trouw. In andere topics las ik hier w...
Voorbereiding Reacties: 4 21-3-2013 21:51:40

Fien
Zoveel ideetjes, zo weinig concreet
Hallo! Ik zit in de knoop... Ik ben al enkele maanden echt aan het kijken naar zowat elke website die er is rond trouwen en heb superveel leuke DIY ideetjes... Maar eigenlijk weten we niet goed wat we willen: doen we alles zelf, met als gevolg dat er...
Voorbereiding Reacties: 3 21-3-2013 21:01:57

Sabrina
Getuige :(
Ik heb mijn broer gevraagt om getuige te zijn. Hij deed moeilijk en wilde dat ik het hem thuis kwam vragen ( was bij men ouders eerst) dus toen belde en smste ik om een afspraak geen reactie. Nu hoorde ik via men papa dat hij daar eigenlijk geen zin ...
Voorbereiding Reacties: 8 21-3-2013 20:22:28

Nathalie
een dagje thuis...
Vandaag ben ik een dagje thuis... Terwijl ik beetje wat aan het huishouden zou moeten werken, zit ik hele dag achter de pc om al onze 'gadgets' in orde te maken. Zo goed als af: - uitnodiging - tafelnamen + verwijzingen voor de gasten - menukaart...
Voorbereiding Reacties: 1 21-3-2013 15:43:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...