Nu Online
Momenteel zijn er 453 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

isabelle
TK: Rode loper 10m
Wij hebben nog een rode loper in de aanbieding. Hij is 10m lang en 1m breed.  Slechts éénmaal gebruikt. Vpr 40 euro. foto te bekijken op kapaza via onderstaande link.http://www.kapaza.be/nl/tapijten/rode-loper-98128821.htm  
Ceremonie Reacties: 1 2-8-2015 9:48:29

Ellen
Make-up regio Herentals
Ik ben op zoek naar een visagiste voor mijn bruidsmake-up. Het mag bij mij best wel een tikkeltje meer zijn, aangezien ik mij dagelijks opmaak. Is er iemand die jullie kunnen aanraden? Liefst iemand die ook aan huis komt, maar het is geen must. Groe...
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 2-8-2015 9:29:05

Sanne
18 juli 2015 => Our wedding day
Dag toekomstige bruidjes, 2 weken geleden was het onze dag en wij zijn nog steeds aan het nagenieten!!! Ik ga mijn best doen om hieronder een uitgebreid verslag te typen, want ik vond het zelf ook altijd leuk om andere hun verslagjes te lezen. Alvas...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 1-8-2015 23:12:14

cindy
laatste week!! Help rode loper
Waar kan ik in limburg een rode loper huren of kopen? Iemand raad?
Voorbereiding Reacties: 1 1-8-2015 22:35:48

Elena
Lastminute videograag gezocht -> 29/08/15!
Hallo, Wij zijn nog opzoek naar een videograaf voor zaterdag 29/08/15. Mijn man en ik zijn ondertussen getrouwd voor de wet. Op 29 augustus geven wij een feest voor onze vrienden, familie en collega's in Schilde. Graag hadden wij een videograaf die...
Fotografie Reacties: 5 1-8-2015 21:46:57

Ann
Is dit omdat ik een beperking heb ofwa?
Je ideale trouwjurk gevonden maar weten dat je ze wss toch niet kunt pakken omdat de prijs het wel waard is maar je moet op 1 dag beslissen omdat ze volgend jaar niet meer in de boek van de leverancier staat. Dan iemand gevonden op facebook die in d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 1-8-2015 19:03:11

Ines
tekst bedankje
Hallo, onze bedankjes worden gevuld met snoepjes in hartvorm en zullen tijdens het avondfeest aan onze gasten gegeven worden. Ik zou iets willen gebruiken zoals 'hartelijk bedankt' maar wil ook graag een tekstje erbij als bedanking. Heeft er iemand...
Ideeën Reacties: 1 31-7-2015 21:57:02

Kja
6-6-2015 prachtige dag!
Spannend afwachten wat het weer gaat zijn...zien dat ze storm geven, onweer, een vloedgolf van regen... en dan 's ochtends wakker worden en een hele dag prachtige zon krijgen en warm...! rapportage: http://sophiedegroote.be/gallery/huwelijksfotograa...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 4 31-7-2015 19:22:14

severine
voorbereidingen
Hallo lieve bruidjes.Met nog bijna 2 jaar te wachten op mijn grote dag begint het al aardig te brobbelen van de zenuwen.Moet ik al beginnen aan de voorbereidingen of dingen al in huis te halen?Hoeveel tijd voordien hebben jullie begonnen met de voorb...
Voorbereiding Reacties: 7 31-7-2015 12:58:37

eline
iemand intresse in een voile
http://www.2dehands.be/overig/feesten/overige-feestartikelen/voile-ivoorkleurig-doorschijnend-248068339.html ivoorkleurig en doorschijnend nooit gebruikt 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 31-7-2015 6:53:48

yasmine
Feestzaal ten Velde kemzeke
Iemand ervaringen met feestzaal ten Velde , kattestraat 4 kemzeke? Of contact gegevens of andere info?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 30-7-2015 23:05:44

Elke
Stress 8 dagen
Dag bruidjes, Nog 8 dagen op de teller ... Nu begint de stress wel stilaan te komen. Ik heb echt het gevoel dat ik zaken vergeten ben... Dit zijn de zaken die in orde zijn: - auto bruidskoppel - autoversiering voor suite nl. hartjesslinger, naamkaa...
Voorbereiding Reacties: 7 30-7-2015 17:08:58

Jolien
Tips en aanbevelingen na ons prachthuwelijk
15 mei 2015 is alweer lang geleden... Een mooie dag, met wat koude wind maar veel zonneschijn. Voor foto's van onze dag / uitwerking / thema, neem gerust een kijkje op https://sites.google.com/site/jb15052015/ Om toekomstige trouwkoppels te help...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 12 30-7-2015 12:02:03

Sophie
Budgetvriendelijk huwelijk
Hallo allemaal! Mijn vriend en ik trouwen volgende zomer, maar ons budget is beperkt. Heeft iemand leuke ideeën voor onze grote dag?
Ideeën Reacties: 10 29-7-2015 20:24:13

Sophie
Feestzaal Limburg
Hallo allemaal! Ik ben op zoek naar een feestzaal in de Limburg (liefst niet te ver van Hasselt) waar je zelf voor de catering kan zorgen. Wie kan me helpen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 29-7-2015 20:20:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...