Nu Online
Momenteel zijn er 428 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Maya
Domein Martinus Halle zoersel
Iemand ervaring met feestzaal Domein Martinus te Halle Zoersel?alvast bedankt!
Andere Reacties: 3 2-3-2009 17:05:46

heidi
mijn droomfotolocatie gaat door
ik had op een droomlocatie voor foto's al een aanvraag gedaan begin september, ze zeiden me toen te wachten op een antwoord en dat ze me dit pas konden meedelen eind februari. (dit omdat het over de thuishaven gaat van de palmpaarden, als ze op wedst...
Andere Reacties: 1 2-3-2009 14:11:42

Steven
Traiteur Fabriekspand
Hallo,heeft iemand positieve/negatieve ervaring met de voorgestelde traiteurs van het Fabriekspand? (oa "Ma Kwizien", "Leconte", "Sercu", "Coeur d'artichaut")Daarnaast waren we ook nog een aantal andere traiteu...
Andere Reacties: 3 2-3-2009 13:23:10

Olivia
wat vinden jullie...
van de linea raffaelli N°30 ? Mijn vriendin, buurvrouw, heeft deze jurk besteld, en is plots niet meer 100% overtuigd :) Haar stijl is casual modern, en ze heeft een zeer korte coupe (piekjes) Er zou haar tevens zijn gezegd daar, om niet voor ...
Andere Reacties: 10 1-3-2009 23:33:41

vanessa
vrijgezellenavond
hej bruidjesik was oorspronkelijk van het gedacht dat ik absoluut geen vrijgezellenavond wounu werd er dit weekend weer wat over gesproken maar dan geen zo'n typische avond met opdrachtjes en dergelijke, daar heb ik helemaal geen zin in,maar bvb iets...
Andere Reacties: 8 1-3-2009 20:39:34

Annelies
thema italiaans
Hey!Wij denken er aan om van ons trouwfeest een italiaanse dag te maken.Iemand hier ervaring mee?Weet iemand een zaal of traiteur in de omgeving antwerpen die hiermee ervaring heeft? We willen in beperkte kring (ouder, broers en zussen en grootouders...
Andere Reacties: 5 1-3-2009 20:32:33

Fie
Graag jullie mening...
Wij hebben onlangs onze huwelijksreis geboekt en we wouden al lang eens naar Mexico gaan. Nu horen we constant slechte ervaringen over Mexico. Ook ons mama had een documentaire gezien op tv over Mexico..Alleen maar moorden, drugs, onthoofde mensen, o...
Andere Reacties: 10 1-3-2009 19:51:21

Katrien
Wellnessweekend
Hallo, ik ben op zoek naar leuke adresjes om enkele dagen te gaan kuren ! Heeft iemand van jullie leuke adresjes ? groetjes Katrien
Andere Reacties: 5 1-3-2009 19:40:32

Katrien
Jurk rembo Styling
Hallo iedereen, Ik trouw op 9 mei in een jurk van Rembo styling. Ik heb maat 36-38 en ben 1.74 m. Ik ben nu al zeker dat ik mijn kleedje ga verkopen dus wie interesse heeft en trouwt na 9 mei neem gerust eens contact op. groetjes Katrien
Andere Reacties: 0 1-3-2009 19:38:33

Els
ringen bruidskindjes
Hey iedereen!Wij zouden graag de bruidskindjes de ringen laten aangeven. Iemand een mooie, leuke manier om de ringen te presenteren?Bedankt!!
Andere Reacties: 6 1-3-2009 14:32:32

hans
DJ - dringend
Wij trouwen op 11 april in Heist-op-den-Berg en zijn dus dringend op zoek naar een deftige DJ! Iemand suggesties voor een leuke DJ?
Andere Reacties: 8 1-3-2009 13:11:29

Sarah
ringen bijhouden
hallomssn een rare vraag maar wie houdt de ringen bij?ik bedoel wel tijdens de huwelijkplechtigheidgroetjes
Andere Reacties: 8 1-3-2009 12:40:11

Marieke
Gevonden! Huwelijkskaars
Hey,Ik had er dus totaal geen idee van in Hamme (Ovl) waar ik aan een huwelijkskaars kon geraken.Gisteren heb ik bij Laetus in Kalken een prachtige kaars gevonden + glas waar ze inzit & de prijs valt héél goed mee.We mogen ze de week v...
Andere Reacties: 1 1-3-2009 10:01:48

Natalie
oldtimer bus gezocht
Hallo bruidjes, wij zijn op zoek naar het adres of de website van een verhuurbedrijf van oldtimerbussen.In januari zijn we naar de huwelijksbeurs geweest in Gent en daar zijn we in zo'n bus geweest die daar stond bij een stand. Nu zouden we heel graa...
Andere Reacties: 4 28-2-2009 21:29:13

annelies
muziek film
Ik ben onze film aan het maken (was zelf gefilmd)en wil nu mooie achtergrondmuziek.Maar het is zo moeilijk om daar zomaar op te komen.Van welke muziek worden jullie vrolijk en goedgezind, wil je meezingen.Voor het romantisch gedeelte heb ik al wat, h...
Andere Reacties: 2 28-2-2009 19:33:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...