Nu Online
Momenteel zijn er 449 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
Hoe ceremonie eindigen?
Hallo allemaal, hoe hebben jullie of hoe gaan jullie jullie viering eindigen bij uittrede kerk of dergelijke? Rijstkorrels gooien? Of rozenblaadjes? Of confetti? Of duifjes? Alvast bedankt voor de tips! Groetjes, Kim
Ceremonie Reacties: 9 29-7-2015 20:14:35

Suzan
Bruidspaar gezocht
Lieve bruidsparen, Ik ben Suzan Counceller, 29 jaar, woonachtig in Heerlen te Limburg en bijna 2 maanden getrouwd. Het organiseren en plannen van mijn bruiloft vond ik zo leuk, dat ik de opleiding ben gaan volgen voor Weddingplanner.  Nu ben ...
Voorbereiding Reacties: 2 29-7-2015 19:47:33

yasmine
Ervaringen met Traiteur Van Guyse (STEKENE)
Iemand ervaringen met traiteur van guyse uit stekene? we zouden overwegen het kastelenhof te huren en dan bbq te doen. Hij zou hier al veel feesten gedaan hebben dus daarom denk ik aan deze traiteur. Andere voorstellen van traiteur zeker welkom!
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 29-7-2015 17:07:51

angela
Kasteel van Laarne (laarne)/Paul de Pierre (Maarkedal)
hallo, heeft iemand nog recent ervaring met een trouwfeest in het kastee van laarne of Paul de Pierre? Is het eten lekker? Is het een mooie zaal? Heeft iemand foto's van de zaal? Fotolocatie ter plaatse?bedankt alvast.  
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 29-7-2015 16:47:41

Annelore
Feestzaal Beveren-Waas
 Hallo, Wij gaan volgend jaar trouwen en zijn volop op zoek naar een feestzaal.Hotel Beveren sprak ons erg aan omdat we ook veel familie hebben die van ver moeten komen en hier dan rechtstreeks kunnen blijven overnachten.Nu vroegen we ons af wat...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 29-7-2015 16:42:47

mopsie
kapsel en make up regio kapellen
Dag dames De visagiste/kapster die ik vastgelegd had heeft deze week laten weten dat ze niet meer beschikbaar is om mijn haar en make up te verzorgen op 12 september. Ik ben nu op zoek naar iemand anders liefst aan huis. Iemand suggesties? Regio kape...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 28-7-2015 22:56:38

angela
locatie trouwfoto's
hallo iedereen!we zijn opzoek naar een mooie locatie voor trouwfoto's.we trouwen in  De Waterhoek in Geetbets dus liefst omgeving Geetbets , Hasselt.vriendelijke Groetjes  
Locaties - Fotografie Reacties: 1 28-7-2015 19:27:39

jeff
chinese lampionnen
ik verkoop onze 25 chinese lampionnen in goud en zwarte kleur; 1 maal gebruikt als zaal decoratie.verschillende groottes, 25 stuks = 25 europerfecte staataf te halen in aalst!  
Ideeën Reacties: 3 28-7-2015 15:36:16

Lien
Kapper aan huis gezocht regio Antwerpen-Zuid
Goedemiddag iedereen , Iemand tips/referenties voor een goede kapper aan huis regio (Antwerpen-Zuid)?
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 28-7-2015 15:19:25

Iris
FOTOGRAAF gezocht :-)
Hallo, hallo! Mijn verloofde Sander en ik trouwen in februari, spannend! Ik ben dus op zoek naar vanalles en nog wat, zaal ligt vast, nu dus de fotograaf. Wie kunnen jullie mij aanraden of afraden? Ook fotografen mogen reageren, wie weet ontdek i...
Fotografie Reacties: 23 28-7-2015 13:34:08

sabine
Nu zwanger - trouw sept 2015... trouwkleed?
Help, Ik ben nu zes maanden zwanger en momenteel dus niet op mijn slankst en ik moet zeggen dat ik dat zes maanden geleden ook al niet was :) Hoe pak ik dat aan om een trouwkleed te gaan kiezen. Ik beval half november. En wil erna toch stevig wat k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 27-7-2015 20:53:45

jasmina
Kapster/kapper en visagist(e) regio Berlaar gezocht
Hallo bruidjes, Na een teleurstellend mailtje van Ilka Vermeiren dat ze reeds bezet is op mijn trouwdatum (die nog een jaar weg is!) maak ik me nu wel zorgen over het vinden van iemand die mijn kapsel en make-up kan verzorgen. Kan iemand me nog iem...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 27-7-2015 20:28:19

kim
Kapper regio brugge - knokke
Ik ben op zoek naar een kapper die mooie opsteekkapels kan doen. Ik heb al veel gehoord over xantippe, maar ook minder goeie ervaringen. Iemand andere ideeën/ervaringen?
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 27-7-2015 19:23:36

karen
Industriële zaal regio OOst-vlaanderen
Hey! wij trouwen in september 2016 en nu ben ik op zoek naar een niet-traditionele zaal in de regio Oost-Vlaanderen (we zijn zelf van Gent) die een wat industriêle of originele look heeft. Eskimo, Artcube en Oude Vismijn reeds aangeschreven, ma...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 27-7-2015 17:00:53

Sophie
Dilemma ivm feestlokatie
Hallo allemaal! We zitten met een dilemma ... en lijken er niet helemaal uit te komen. De familie en vrienden van mijn verloofde zijn van Antwerpen terwijl mijn familie en vrienden van de kempen zijn (zo'n 40 km zit ertussen). De burgerlijke trouw vi...
Locatie Reacties: 5 27-7-2015 16:28:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...