Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 540 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
230
231
232
233
234
235
236
237
238
239
...
Volgende
Laatste
Sara
Wat te doen... keuze feestzaal
Hoi Allemaal Ik zit met een vervelende keuze, we hebben twee zalen naar onze zin gevonden. Echter heb ik een invalide grootvader die slechts één been heeft en dus met krukken loopt of in een rolstoel zit. Nu in kasteel den brandt...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
12
31-8-2010 0:22:54
Erika
De Wal in Stekene
Beste mede- bruidjes, wij zijn volop aan het rondkijken voor een feestzaal in de buurt van Stekene. Nu zijn we bij Domein De Wal geweest en de locatie vinden we zeer mooi. Heeft iemand van jullie daar recent een (trouw)feest meegemaakt of ervaringen ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
30-8-2010 21:11:40
A3
kasteel van ruisbroek-restauration nouvelle
Heeft iemand al een trouw gehad op het kasteel van ruisbroek van restauration nouvelle? of gewoon ervaring met de traiteur restauration nouvelle? alvast bedankt...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
30-8-2010 16:42:54
Sarah
Keuzemenu
Hallo medebruidjes en -gommetjes Ik ben al eens aan het kijken naar de mogelijke menu's in mijn zaal (wat vroeg, ik weet het,... heb schrik dat het zich op het laatste wat te vlug gaat opstapelen terwijl ik dan net niet veel tijd heb!)... Nu...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
30-8-2010 16:12:22
Lise
Feestschuur De Architect
Beste bruidjes, heeft er iemand onder jullie ervaring met Feestschuur De Architect in Lennik? Wij vinden dit een hele leuke zaal, maar vrezen een beetje dat dit te klein zal zijn voor ons gezelschap. Wij zijn met ongeveer 130 voor het diner ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
30-8-2010 10:58:10
sabrina
Feestzaal Waasland
Hey, wij zijn op zoek naar een feestzaal in het waasland. We hebben er al een paar bezocht maar zo'n lege zaal zegt niet veel over sfeer, tafels, eten, ... op de dag zelf. Heeft iemand ervaring met één van de volgende zalen : De Watermeul...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
29-8-2010 21:48:53
Liesebet
Eindelijk
Dag mede bruidjes, Ik ben nieuw hier op deze site en dat heeft zijn reden... Na 5 jaar heeft mijn ventje mij eindelijk ten huwelijk gevraagd!!! Daar we aan t bouwen zijn, krijgt ons huisje voorrang op ons feest maar toch ben ik al volop aa...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
29-8-2010 20:25:16
Katleen
gezocht: leegstaand pand in Antwerpen (fabriekspand, hangar, loods, schuur, oude kerk, enz)
Hallo iedereen Aangezien we redelijk wat mensen kennen in de horecawereld, willen we graag ons feest zelf organiseren. We zijn echter nog op zoek naar originele locatie. Kent iemand een leegstaand pand in Antwerpen (fabriekspand, ha...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
29-8-2010 13:14:31
lies
Uit nieuwsgierigheid...
Zijn er nog koppels die op 2 juli 2011 hun feest houden in het hof van Nazareth of Hof van Beatrijs te Lier? xxx
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
29-8-2010 10:52:52
lindsay
IJSCREMEKAR ORIGINEEL VOOR OP JE HUWELIJKSFEEST OF NA DE KERK IJSCREME
Dag iedereen, Wij maken zelf ambachtelijk ijscreme. Wij werden onlangs gevraagd om naar de kerk te komen van een pas getrouwd koppel om iedereen die uit de kerk kwam ijscreme te voorzien. Wij vonden dit origineel en dit wil ik met jullie a...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
28-8-2010 20:34:54
Annelies
Tiendeschuur - Speelhof - St. truiden
Hallo, Ik vroeg me af of iemand zijn ervaringen wil delen over de Tiendeschuur in St-Truiden. Iemand die er zelf getrouwd is, of er naar een trouwfeest geweest is... Wij hebben zopas de zaal vastgelegd voor volgend jaar. Dank je wel...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
28-8-2010 20:08:58
maria
La Butte aux Bois
Ik wil graag weten wie hier een trouwfeest heeft gegeven of gaat geven en hoe dit bevallen is. Bedankt!! mvg Anoek
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
28-8-2010 14:23:13
chrisje
Graag wat hulp
Hallo, iedereen.... Na een lange periode van tegenslagen en een ongelukkig gevoel, heb ik 2jaar geleden iemand leren kennen die goud waard is een echte schat, en ja hij heeft me deze week ten huwelijk gevraagd nu ben ik in de wolken. Maar daar...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
28-8-2010 13:37:16
Kim
Priorij Corsendonk
Heeft er iemand van jullie al een trouwfeest gegeven in Priorij Corsendonk? Wat zijn jullie ervaringen van deze feestzaal.
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
28-8-2010 10:08:09
Sofie
Feestzaal Geel
Hoi bruidjes Wij zijn op zoek naar een fijne feestzaal in de regio van Geel om ons dansfeest te laten doorgaan! Heeft er misschien iemand een ideetje? Wonen hier nog niet zo lang dus alle tips zijn welkom!! Groetjes Sofie
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
27-8-2010 20:15:59
Eerste
Vorige
230
231
232
233
234
235
236
237
238
239
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
mémoires
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info