Nu Online
Momenteel zijn er 250 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sophie
Dilemma ivm feestlokatie
Hallo allemaal! We zitten met een dilemma ... en lijken er niet helemaal uit te komen. De familie en vrienden van mijn verloofde zijn van Antwerpen terwijl mijn familie en vrienden van de kempen zijn (zo'n 40 km zit ertussen). De burgerlijke trouw vi...
Locatie Reacties: 5 27-7-2015 16:28:56

Kim
Farah Love
Hallo allemaal, iemand ervaring met Farah Love Bruidswinkel te Zwijndrecht? Positieve? Groetjes, Kim
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 27-7-2015 16:22:17

Silke
Locaties foto's binnen en buiten
Dag iedereen! Wij zijn op zoek naar een locatie voor foto's in omstreken van Ninove-Outer. Wij gaan foto's laten nemen tussen de wet en de kerk, terwijl onze familie bij mijn ouders zijn in Outer. Daarom zoeken we ook in de regio Ninove locaties, ...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 27-7-2015 15:27:39

sabine
Zaal Kattebroek eten?
Heeft iemand ervaring met zaal Kattebroek? Is het eten ter plaatste gemaakt? Is het lekker?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 27-7-2015 13:49:09

Marc
Dj gezocht
Hallo, Mijn eerste post ! Wij zijn op zoek naar een DJ, welke veel verlichtingsmogelijkheden heeft. Vooral "uplighters" en movingheads zijn interessant, maar worden soms redelijk prijzig gemaakt omdat dit de kleur en de sfeer van de zaal verbeterd. ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 27-7-2015 11:39:12

thierry
muziek live
beste mede bruidjes  weet er iemand een goede live muziek voor onze huwelijksviering voor zaterdag 25 juni 2016 alvast bedankt
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 27-7-2015 11:30:49

Nathalie
FOTOLOCATIE REGIO AALST - DENDERMONDE
Hallo, Iemand ideetjes voor originele fotolocatie zowel binnen als buiten voor Regio Aalst - Dendermonde? Onze trouwdag is in aanzicht :-)  21/08 spannend Groetjes Nathalie
Locaties - Fotografie Reacties: 1 27-7-2015 11:27:50

sofie
Kasteel van Nieuwland of Hof te Rhode??
Help Dilemma! Voor ons huwelijk in september 2016 twijfelen we tussen Kasteel van Nieuwland en Hof te Rhode. Niets dan lof gehoord over Hof te Rhode, maar niemand in de vriendenkring heeft ervaring met Kasteel van Nieuwland. Prijzen zijn vergelijkbaa...
Locatie Reacties: 10 27-7-2015 9:38:03

Lynn
Tips & ideeën rond eigen ceremonie
Hallo iedereen! Wij trouwen in juni 2016 en ben al een beetje bezig met de voorbereiding. We zouden zelf een ceremonie maken, maar dit leek makkelijker dan gedacht. Je vindt er toch niet zoveel 'voorbeelden' over terug. Zijn er mensen die dit ook zel...
Ceremonie Reacties: 4 26-7-2015 22:42:13

charlotte
FZ PRO : een aanrader!
Wij zijn een 2tal weekjes geleden getrouwd. Op het forum hier zijn wij in contact gekomen met FZ PRO.  Deze heeft al de mooie momenten van onze dag vastgelegd. Nu hebben wij de foto's gekregen en zijn er supertevreden mee! We beleven onze dag op...
Fotografie Reacties: 3 26-7-2015 22:17:55

ann
DJ de barrier houthalen
Hallo, heeft er iemand ervaring met de huisdj van de barrier in houthalen? Alvast bedankt...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 26-7-2015 21:26:04

ann
niet gedragen bruidskleed te koop PRONOVIAS
Hallo, ik bied een prachtig (niet gedragen) bruidskleed van pronovias type bena te koop aan met bijpassende sluier.  
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 26-7-2015 21:19:44

Hanneke
slaap gelegenheid in Leuven voor Nederlandse familie
Dag allemaal, Ik zit met een klein dilemma. Mijn vriend is Belgisch en ik ben Nederlands, buiten het vele geregel wat erbij komt kijken is het ook nog zo dat mijn familie moet blijven slapen (ik wil niet hebben dat ze al om 10uur moeten vertrekken e...
Locatie Reacties: 4 26-7-2015 20:42:54

wendy
Fotoalbum
Dag allemaal :-)Wij zijn intussen 22 dagen zeer gelukkig getrouwd en hebben hiervan ook zeer mooie foto's mogen ontvangen. Dit door een niet professionele fotograaf, maar wel door iemand die dit met zeer veel passie doet, en dus ook zeer g...
Fotografie Reacties: 4 26-7-2015 20:12:21

sabine
Groene idyllische locatie regio Vlaams Brabant
Ajejaj... Ik vind mijn goesting niet :) Ik had mijn zinnen gezet op Kasteel Diepensteyn in Steenhuffel vanwege de prachtige locatie. De sfeer van "wauw" als je de oprit oprijdt.. wie er al geweest is begrijpt waarschijnlijk wat ik bedoel... We hebben...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 26-7-2015 19:42:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...