Nu Online
Momenteel zijn er 312 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Kirsten
Schoonmoeder
Hebben jullie ook zo'n last van een bemoeizieke, alles beter wetende schoonmoeder? Gisteren gingen we er langs en vertelden blij over enkele zaken die we weer geregeld hebben voor ons huwelijk. - We hebben onze trouwringen gekozen en als we vertele...
Voorbereiding Reacties: 17 18-3-2013 9:32:54

Melanie
Yes wat een geweldig weekend!
Hallo allemaal! Ik heb me weer een geweldig weekend achter de rug. Na vorige week de feestzaal besproken te hebben zijn we nu weer een stapje dichterbij. Wij waren gisteren bij onze ceremoniemeester, en beste vriendin,  om wat dingen door te sp...
Voorbereiding Reacties: 0 18-3-2013 7:54:52

emilie
alternatief voor trouwringen
Hallo, Wij zijn een beetje aan twijfelen we zouden graag een alternatief vinden ipv de trouwringen, iemand een idee? Groetjes emilie
Voorbereiding Reacties: 6 17-3-2013 22:46:02

nikky
kijkt uit naar de grote dag
6 juli 2013 dan is onze speciale dag, nog 110 dagen tegaan  gisteren gaan shoppen met de mama, papa en men zus jessy  mama en jessy hebben hun outfit alvast gevonden , mama heeft echter twee dingen gekocht dus wat ze zal aandoen op mijn gr...
Voorbereiding Reacties: 2 17-3-2013 22:43:15

Esperanza
Vermageren; de queeste van iedere vrouw
Hallo luitjes Na het gaan samenwonen met mijn vriend ben ik (zeer veel) 10kg verdikt. Nu is dit er al af door te dieten, maar ik zou voor de trouw nog een extra  7-10 kg willen vermageren. Nu lijkt het alsof er gewoon niets meer afgaat. Ik ga p...
Voorbereiding Reacties: 4 17-3-2013 12:04:43

Katrien
Liedje
Ik ben op zoek naar een liedje voor als we onze ouders bedanken, vinden jullie dit een gepast liedje? http://www.youtube.com/watch?v=Rkkw8RhH9ck  of deze ? http://www.youtube.com/watch?v=YP6M5KWEGfI Groetjes
Voorbereiding Reacties: 8 17-3-2013 10:20:55

Saar
Check!
Dit weekend onverwacht heel wat in orde kunnen brengen: Ik heb ondertussen mijn juwelen (vorige week kunnen kopen aan de helft korting, me happy!) en ben bij de bloemiste de bloemen gaan bespreken, met de richtlijnen van de verloofde bij. Gisteren ...
Voorbereiding Reacties: 0 17-3-2013 9:19:28

Nathalie
vrijgezellen pff
Ik moet het even kwijt... Vandaag mijn zus nog eens gezien. Zij is mijn getuige en organiseert ook mijn vrijgezellen. Een tijdje geleden zei ik haar dat ze gerust beroep mocht doen op mijn vriendinnen, zodat ze die dag niet alleen moet organiseren....
Voorbereiding Reacties: 9 16-3-2013 19:27:01

charlotte
bruidstaart
beste medebruidjes, ik zoek iemand die een mooie bruidstaart kan maken aan een zeer redelijke prijs want wij hebben er niet veel  100derden euros budjet voor regio west vlaanderen mvg
Voorbereiding Reacties: 1 16-3-2013 18:25:59

jolma
op planning? we trouwen in oktober
Hallo, Af en toe krijg ik het gevoel dat ik nog zoveel moet regelen! Reeds geregeld: - gemeentehuis: datum en uur liggen vast, papieren volgen - feestzaal - traiteur - kapster en visagiste aan huis ligt vast - fotograaf ligt vast en fotolocaties ...
Voorbereiding Reacties: 5 16-3-2013 12:42:45

Sarra
BE/NL websites zoals etsy en lightinthebox?
Dag bruidjes! Wie van jullie kent er websites zoals etsy.com en lightinthebox.com, maar dan van België of Nederland? Het probleem bij deze websites (vooral Etsy) is dat deze niet altijd naar België verzenden aangezien er ook vaak dingen wo...
Voorbereiding Reacties: 6 15-3-2013 20:55:03

marijke
wie verkoopt decoratie kerk?
Hey bruidjes, Ik ben volop aan het nadenken over de decoratie van de kerk. Ik zou het eventueel zelf willen doen. Ik heb al enkele ideeetjes, maar zijn er bruidjes die materiaal verkopen? Bijvoorbeeld grote vazen? Ik hoor het graag!
Voorbereiding Reacties: 3 15-3-2013 19:42:55

Dominique
zonnebank
Hey allemaal, aangezien ik nogal wit ben ga ik onder de zonnebank om een beetje bruiner te zien op mijn trouw. Ik betaal nu 0,63 euro per minuut, ik doe 15min per keer dus ik betaal een kleine 10 euro per keer. Is dit niet heel veel? Ik doe dit in d...
Voorbereiding Reacties: 9 15-3-2013 13:41:23

sara
heb er geen idee van
hallo bruidjes, aangezien ik heel veel niet weet zal ik het aan jullie vragen is dit duur voor drank ( bij de zaal dat we willen huren) :  all in dranken ( sterke dranken niet inbegrepen) : ontvangst, aperitief, al de dranken tijdens diner ...
Voorbereiding Reacties: 8 15-3-2013 13:09:35

Kelly
101 dingen waarom ik van je hou boekje
ik ga een boekje maken voor mijn hubbie, met 101 dingen waarom ik van hem hou wie heeft een voorbeeld? Ben al begonnen aan dat van mij, maar mss kan ik eens kijken of ik goed bezig ben mailen mag naar vanloock_kelly@hotmail.com Bedankt Kelly
Voorbereiding Reacties: 2 15-3-2013 12:05:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...