Nu Online
Momenteel zijn er 392 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

danitsja
chatten medebruidjes
hoi het leek mij leuk om andere bruidjes toe te voegen op msn om over van alles en nog wat te praten , elkaar tips te geven , ... mijn mail voor msn : danitsja_de_busscher@hotmail.comkijk ook even op onze website en teken ons gastenboekje zou tof zij...
Andere Reacties: 7 25-2-2009 13:39:37

tom
FEESTZAAL in LEOPELSBURG, LOMMEL , of omgeving zonder Cateraar/traiteur
hoi, wij zijn opzoek naar een orginele feestlocatie in de dire hoek leopolsburg, lommel , mol zondere vaste cateraar of traiteur. alvast bedankt
Andere Reacties: 0 25-2-2009 12:51:31

danitsja
kleed linea te kostelijk
hoi bruidjes ik had eens een jurk van linea aangehad die lij perfect ging.jammer genoeg was de prijs niet hetgeen ik kan geven. ok ik heb ook andere jurken gezien (maar deze nog niet aangehad) maar ik vind hel echt prachtig die ene. het die met de bl...
Andere Reacties: 9 25-2-2009 10:35:37

franca
cameraman
hallo ik ben op zoek naar een camera man of vrouw regio genk, wie kan me helpen
Andere Reacties: 3 25-2-2009 10:30:14

Kim
Nog 199 dagen...
Hallo,Nog 199 dagen op de teller! Het vliegt gewoon om! En zeggen dat er een moment meer dan 400 dagen hebben gestaan.Er is wel al veel geregeld, zaal is in orde, kleed gekozen, DJ in orde, fotograaf oke, huwelijksreis geregeld.Morgen moet ik terugbe...
Andere Reacties: 8 25-2-2009 9:20:14

Danusia
Uitnodiging receptie+avondfeest
Hallo Bruidjes,We hebben onze uitnodigingen bijna klaar maar we hebben het moeilijk met het schrijven van 1 bep. zin. We geven een receptie om 17h00 en een avondfeest om 19h00. Iedereen van de receptie komt ook naar het avondfeest, er is 1 groep.Op d...
Andere Reacties: 6 25-2-2009 8:37:25

an
uitnodigingen
hey bruidjes even een vraagje mijn uitnodiging bestaat uit een aankondiging en dan kleinere kaartjes voor de gasten uit te nodigen op de receptie en/feest.nu is mijn vraag moet ik op de kleine kaartjes vragen of ze komen of op de aankondiging want ik...
Andere Reacties: 4 24-2-2009 23:26:51

magali
kapster enz...kuststreek
hallo,ik vraag misschien veel, maar kan er mij iemand een goede kapster en visagiste (aan huis, zodat ook zus en mama kunnen 'meegenieten') aanraden? en ook een goede nagelverzorgster...wij zijn van veurne...alvast bedankt,
Andere Reacties: 1 24-2-2009 22:23:19

Inge
Paard gezocht
hoi allemaal,Ik heb een ongelofelijke grote passie voor paarden en zou het liefst te paard naar de kerk gaan (en van de kerk naar de feestzaal in auto's). Ik ben echter op zoek naar een wit of zwart paard met lange manen, zoals bijvoorbeeld een fries...
Andere Reacties: 3 24-2-2009 22:06:07

Inge
Ford Mustang als bruidswagen
Hey,We zijn net verloofd en gaan volgend voorjaar in het huwelijksbootje stappen. We zijn echter op zoek naar een ford mustang als bruidswagen. Liefst het model uit '67 of een van de laatste nieuwe modellen. We zouden ook graag de mogelijkheid bekijk...
Andere Reacties: 5 24-2-2009 21:46:36

tinneke
Uitnodiging zelf ontwerpen
Hoi trouwertjes ! Wij willen onze uitnodigingen zelfs ontwerpen, waar kan ik toffe websites vinden om zoiets te doen ? Liefst niet met een foto, want dat ziet m'n toekomstige niet zo zitten... Grtjes !! Tinneke
Andere Reacties: 6 24-2-2009 21:38:31

Marieke
Draaiboek nodig?? - > voorbeeldjes
Dag bruidjes,Wij trouwen op 18 april.11u gemeente16u15 alternatieve viering feestzaal+ receptie & avondfeestNu is mijn vraag we hebben geen ceremoniemeester. Ik vind dit eigenlijk niet nodig, omdat we enkel voor de wet trouwen en in de namiddag ...
Andere Reacties: 17 24-2-2009 21:20:27

tinneke
Tafelschikking
Hey koppeltjes ! Wij zijn nog op zoek naar een originele manier om de tafels te verdelen. We willen de tafels niet gewoon nummeren. Heeft er iemand een leuk idee ?Grtjes, tom en tinneke
Andere Reacties: 13 24-2-2009 20:21:00

heidi
getuige dat wil opvallen
hallo, even hart luchten, mijn beste vriendin is mijn getuige, maar ze gedraagt er zich niet naar. als ik ze vroeg of ze wou meegaan om naar mijn kleedje te gaan kijken stuurde ze haar kat, maar nu is het helemaal compleet, ze weet sinds dit weekend ...
Andere Reacties: 17 24-2-2009 19:04:17

Evelien
B&B Toscane
Hoi,Wij zijn van plan om op huwelijksreis naar Italië te gaan. Deel één (vespatour) ligt al vast maar voor deel twee zijn we nog op zoek naar een leuke bed and breakfast of agriturismo in Toscane.We zouden dus eerst een weekje gaan tou...
Andere Reacties: 6 24-2-2009 17:24:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...